Tjah, ik heb er twee.quote:Op maandag 20 november 2006 08:55 schreef ChopperMick het volgende:
m'n rusisch is niet zo goed, maar heb wel een paardegekke dochter...
Mijn dochter is ook gek op paarden, maar nog niet niet zo oudquote:Op maandag 20 november 2006 09:04 schreef Berkery het volgende:
Lippenzaner (?)
Ik woon ook nog eens in een paardenrijke omgevingquote:Op maandag 20 november 2006 09:12 schreef ChopperMick het volgende:
Ellende komt vanzelf en wordt alleen maar erger
quote:De kleur van het vers gezaagde hout is lichtbruin. in het daglicht verkleurt het tot donkerbruin. Het hout werkt veel en heeft een matig fijne nerf. Balau is een verzamelnaam voor meerdere shorea soorten. Speciaal geselecteerd hout wordt in Nederland onder de naamverhandeld.
Het hout is zwaar, slijtvast en hard, er ontstaan snel oppervlakte scheurtjes en is ondanks de hardheid goed te bewerken. Lijmen gaat slecht en vanwege de scheurtjes is het moeilijk af te werken met lak of beits.
Het hout is vanwege de eigenschappen vooral geschikt voor toepassingen buiten; bruggen geluidsschermen damwanden wagonvloeren, dwarsliggers, parkbanken etc.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het in het begin verschrikkelijk vond, maar inmiddels (zo'n 1,5 jaar later) wordt het eigenlijk steeds leuker. De dames gaan steeds beter rijden en ook met wedstrijden meedoen. Daarnaast is mijn vrouw superalergisch en kan niet mee. Daardoor is het een echt vader-dochtersmoment en dat is geweldig.quote:Op maandag 20 november 2006 09:12 schreef ChopperMick het volgende:
Ellende komt vanzelf en wordt alleen maar erger
Had ik nou toch maar Red Cedar gevraagd.quote:Op maandag 20 november 2006 09:30 schreef ChopperMick het volgende:
Bankirai?
dochterquote:Op maandag 20 november 2006 09:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En hebben de heren ook een abonnementje op de Penny?
[afbeelding]
Oh. Nou ja, ik ken deze afbeelding ook, grote kans dat ik 'm tegenkom als ik nu in de stripboekenkast duik. Maar aangezien dat niet mag, duik ik maar onder de douche.quote:Op maandag 20 november 2006 09:40 schreef ChopperMick het volgende:
nee dat was een andere vraag (Trigië)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |