Kom nou toch.quote:Op zondag 20 april 2008 10:51 schreef beelz het volgende:
Pfff 3 weken geleden gegeten en schijt nogsteeds raar...
dat was hier om de hoekquote:
quote:
wat liefquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:08 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
hahaha geniaal stukje was dat!
meisje in heel duur restaurant met een prachtig hoofdgerecht voor haar neus:
'als ik kon kiezen tussen dit gerecht of een kapsalon, dan zou ik het niet weten'
quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:32 schreef Thetallguy het volgende:
Ik vond het al weken stom dat er bij elke Shoarmatent stond 'nu ook kapsalon' dacht dat ze achterin de zaak een kapsalon hadden oid
Tijdje terug puberruil gezien en weeer een paar weken later viel het kwartje
je moet ook geen schapenvlees nemenquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:00 schreef quirina het volgende:
Het is gewoon goor!
Lauwe sla, vies schapevlees, slappe patat en dan ook nog een plak kaassaus erover
Net of dat iemand ff lekker aan het nekken is geweest en het opgewarmd heeft
Ik zag laatst bij een tentje op de Albert Cuypmarkt een groot handgeschreven bord met 'Kabsalon'quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:32 schreef Thetallguy het volgende:
Ik vond het al weken stom dat er bij elke Shoarmatent stond 'nu ook kapsalon' dacht dat ze achterin de zaak een kapsalon hadden oid
niet zeuren, gewoon proberenquote:Op donderdag 24 april 2008 14:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik zag laatst bij een tentje op de Albert Cuypmarkt een groot handgeschreven bord met 'Kabsalon'
Lijkt me erg vies trouwens
Dat was de luxe variant van kapsalon geloof ikquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:08 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
hahaha geniaal stukje was dat!
meisje in heel duur restaurant met een prachtig hoofdgerecht voor haar neus:
'als ik kon kiezen tussen dit gerecht of een kapsalon, dan zou ik het niet weten'
dat vroeg ik me ook af jaquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:00 schreef MPG het volgende:
Waarom deze schoppen als deze: http://forum.fok.nl/topic/1131820 er ook is?
Joh, vreet het gewoon, deed je ook zo moeilijk over je allereerste broodje shoarma ?( als je die al hebt gehad)quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:03 schreef Mikkie het volgende:
Er wordt bij de plaatselijke Turk hier ook mee geadverteerd, maar ik betwijfel of ik 't aandurf.
Het is een Rotterdams gerecht... Je moet veel lager zoeken.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:37 schreef Aventura het volgende:
Nooit van gehoord (en in amsterdam zijn toch ook veel shaormatoko's).
Oops, dat krijg je als je alleen pagina 1 leestquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is een Rotterdams gerecht... Je moet veel lager zoeken..
quote:Op maandag 20 november 2006 01:36 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Noh, mijn shoarmadealer praatte dus geen bullshit!![]()
(trouwens...slade?)
Je hebt het zelf nooit eens geproeft en je wil al een zaakje openen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oops, dat krijg je als je alleen pagina 1 leest
dus als ik nu een shoarmatent open in Amsterdam en ik verkoop deze meuk, dan loop ik binnen?
hahahhaquote:Op zondag 27 april 2008 16:51 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb er vannacht over gedroomdik legde aan iemand uit wat er allemaal in zat. Conclusie: ik ben geobsedeerd en moet het toch eens heel snel gaan zoeken hier
als in smering, of als in veel te veel?quote:Op zondag 27 april 2008 17:48 schreef super-muffin het volgende:
Ik had er gister een op, maar ik kreeg em niet weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |