Ja.. die bedoel ik.. die is echt enorm lekker.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ik maak die uiensaus altijd door wat uien en peterselie (en evt koriander) fijn te hakken, daar een lepel tomatenpuree, wat olie, wat zout en peper en een beetje suiker bij te doen.
Volgens mij is het bij de turk ook niet meer dan dat. En die ontzettende uiensmaak is
Deze gaat het wel worden denk ik.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:44 schreef fisc het volgende:
paar eetlepels mayo in een bakkie
paar tenen knoflook persen (naar eigen smaak, ik plemp er al snel 5 of 6 in)
dan een beetje koffie melk en een theelepel suiker er doorheen roeren.
(evt kan er nog peterselie oid doorheen voor de kleur)
5 a 6 tenen is niet goed voor een frisse ochtend adem trouwens
Belgische supermarktquote:Op zondag 18 november 2007 14:07 schreef Curiosity het volgende:
samurai saus?, ik hoor die naam wel vaker, maak je die zelf of koop je die, en waar.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ik maak die uiensaus altijd door wat uien en peterselie (en evt koriander) fijn te hakken, daar een lepel tomatenpuree, wat olie, wat zout en peper en een beetje suiker bij te doen.
Volgens mij is het bij de turk ook niet meer dan dat. En die ontzettende uiensmaak is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop