Standaard huisvrouw dus.quote:Op zondag 10 december 2006 10:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
een 'vrouw' van in de veertig met een man en een L-kamer met twee tv's, zodat ze allebei naar een ander programma kunnen kijken. Maar ze kunnen elkaar wel zien hoor en dan zwaaien ze even naar elkaar![]()
. Haaibaaike is het in principe met iedereen eens en staat bekend om haar niks toevoegende posts op Fok! Zo nu en dan heeft ze het idee dat een andere Fok!ker iets te vaak in topics zit waar zij ook in zit en dan post ze in FB dat ze gestalkt wordt, waarop ze weer afgeblaft wordt door de modjes
.
Heb je van horen zeggen.quote:
quote:Op zondag 10 december 2006 10:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Neen nog nooit.
van haaibaaike?quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:14 schreef static het volgende:
Ik mag geen topics meer in SHO openen.![]()
je moeder!quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:21 schreef Maikuuul het volgende:
Wies dat ?
Truus doet tegenwoordig het merendeel via PM.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:17 schreef Viking84 het volgende:
mag ik even een linkje naar de boze bui van hb?.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:27 schreef Matness het volgende:
zó kansloos
ik schaam me altijd een beetje voor haar posts
linkje?quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:14 schreef static het volgende:
Ik mag geen topics meer in SHO openen.![]()
plaatsvervangende schaamtequote:Op vrijdag 22 december 2006 16:28 schreef miodzio het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
Je bent:Haar moeder? Haar kloon?
![]()
Als je dat van alle users op Fok aantrekt heb je ook geen leven meerquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:39 schreef Matness het volgende:
[..]
plaatsvervangende schaamte
http://www.utnws.utwente.nl/utnieuws/data/33/39/LEVER.html
heb ik alleen bij tante toosquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:46 schreef miodzio het volgende:
[..]
Als je dat van alle users op Fok aantrekt heb je ook geen leven meer![]()
Yep.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |