Ik dacht misschien het tellen van het geld voor het Dorp.quote:
Ole heb ff gegoogled: was in 62, het zou nog ruim 6 jaar duren voor dat mijn ouders mij fabriceerdenquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:54 schreef Ole het volgende:
Er staat nog een vraag open! Ga hem even 'halen
dit plaatje van suko:
[..]
Ik dacht misschien het tellen van het geld voor het Dorp.
Maar het is voor onze tijd suko![]()
Slimme meid, maar het is helemaal goedquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:13 schreef Elounda het volgende:
Het glas is halfvol!
Dank je voor deze uitleg Suko!quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:56 schreef Suko het volgende:
Ik zal nog ff melden dat Open Het Dorp uit '62 inderdaad goed was. Die lucifersdoosjes waarop ik doelde was een oproep van Mies Bouwman, iedereen deed wat geld in dat doosje en bracht dit naar winkels of postkantoor die speciaal voor die actie 's avonds geopend waren. TV-geschiedenis.
De eerste grote liefdadigheidsactie op de Nederlandse TV. Samen met de initiatiefnemer dokter A. Klapwijk presenteerde ze Open het Dorp. Het doel was geld in te zamelen voor de bouw van een gehandicaptendorp in Arnhem. Gedurende een 23 uur durende televisieuitzending werd 16,4 miljoen gulden (7,5 miljoen euro) ingezameld, een bedrag dat later opliep tot ruim 50 miljoen (23 miljoen euro). Dit waren voor die tijd spectaculair hoge bedragen.
Leen Jongewaard als tovenaarsleerling?quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:19 schreef Suko het volgende:
Nog maar een ouwetje, kinder/jeugdserie, noem de titel van die serie en de hoofdrolspeler (echte naam):
[afbeelding]
Reken ik goed, de complete titel is Flip, de tovernaarsleerling.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:22 schreef Patch het volgende:
[..]
Leen Jongewaard als tovenaarsleerling?
Dat staat nergens hoor, dat het moet, komt gewoon zo uit, verder niet zeuren moidje...quote:
Ja, dat wel maar dat deden wij eerst ook nietquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:41 schreef Ole het volgende:
dat is wel zo leuk, maar moet niet hoor!
Ik kan veel tegen jou zeggenquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:41 schreef Suko het volgende:
[..]
[..]
Dat staat nergens hoor, dat het moet, komt gewoon zo uit, verder niet zeuren moidje...![]()
wijquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, dat wel maar dat deden wij eerst ook nietEn trouwens waar moet ik de oude foto's opzoeken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |