Goed idee....dit forum behoeft een nieuwe prikkel....en wat werkt er bewezen beter dan Modje pestenquote:Op zondag 19 november 2006 21:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mijn idee, laatste weekie met z'n allen in de COS
Jappie, lieve, lieve lieve Jappie...quote:Op zondag 19 november 2006 21:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ga puntoortje maar de oren wassen....die is veels te brutaal voor der leeftijd.
durf je het zelf nietquote:Op zondag 19 november 2006 21:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ga puntoortje maar de oren wassen....die is veels te brutaal voor der leeftijd.
tis het ?quote:
volgens mij kan jij heel best selluf je oortjes wassen, toch?!quote:
Bommie pesten misschien?quote:Op zondag 19 november 2006 21:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Goed idee....dit forum behoeft een nieuwe prikkel....en wat werkt er bewezen beter dan Modje pesten![]()
idd ... die van mezelf en die van jappie er nog bij ookquote:Op zondag 19 november 2006 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
volgens mij kan jij heel best selluf je oortjes wassen, toch?!![]()
![]()
Demins troeleboel!quote:Op zondag 19 november 2006 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach nee toch, lekkere troeleboel, vertel eens...![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is helemaal van zijn stoeltje gekukeld zo lijkt het..quote:Op zondag 19 november 2006 21:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Demins troeleboel!![]()
![]()
![]()
In de herhaling.![]()
weinig animo zo te zien..quote:
Ik had hem al in copy! En nou pasten maar! Daar gaat ie! Ben je er klaar voor?quote:Op zondag 19 november 2006 21:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Demins troeleboel!![]()
![]()
![]()
In de herhaling.![]()
Ik kan best wel een lekkere troeleboel zijn, als ik mijn best een beetje wil doen!quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 21:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zijn nog te bedonderd om een nieuw topic te openen.![]()
Buuf, hou op! Ik ben dat rode potlood nog niet te boven!quote:Op zondag 19 november 2006 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij is helemaal van zijn stoeltje gekukeld zo lijkt het..![]()
of hij heeft de auto aangeslingerd en is onderweg met een entertainmentteam...![]()
ik zie het wel hoor! dwars door je pantser heenquote:Op zondag 19 november 2006 21:48 schreef demins het volgende:
[..]
Ik had hem al in copy! En nou pasten maar! Daar gaat ie! Ben je er klaar voor?
[..]
Ik kan best wel een lekkere troeleboel zijn, als ik mijn best een beetje wil doen!![]()
![]()
Demins reist alleen!quote:Op zondag 19 november 2006 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij is helemaal van zijn stoeltje gekukeld zo lijkt het..![]()
of hij heeft de auto aangeslingerd en is onderweg met een entertainmentteam...![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 21:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Buuf, hou op! Ik ben dat rode potlood nog niet te boven!![]()
![]()
ze lieten aan jou de eerquote:Op zondag 19 november 2006 21:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zijn nog te bedonderd om een nieuw topic te openen.![]()
slechts gewapend met een rood potlood...quote:
Leuk is dat in een man, he?quote:Op zondag 19 november 2006 21:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zie het wel hoor! dwars door je pantser heen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |