Ga de buurman lastig vallen wil je!quote:Op zondag 19 november 2006 21:04 schreef debuurvrouw het volgende:
zie je... iedereen aan de Lemmings...![]()
halllooooo?!![]()
Arme buurman...quote:Op zondag 19 november 2006 21:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ga de buurman lastig vallen wil je!![]()
![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 21:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 21:16 schreef Talitha het volgende:
[..]Nou heb je buuf weggejaagd op haar laatste echte SC-avond!
![]()
Huhquote:Op zondag 19 november 2006 21:16 schreef puntoortje het volgende:
... k u t zooi ... iedere keer als ik F% gaat ie geen steek verder of het wordt fijn wit
Probeer F5 eens ?quote:Op zondag 19 november 2006 21:16 schreef puntoortje het volgende:
... k u t zooi ... iedere keer als ik F% gaat ie geen steek verder of het wordt fijn wit
been there, done that...quote:Op zondag 19 november 2006 21:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Waar was jij gisteren opeensquote:Op zondag 19 november 2006 21:16 schreef Talitha het volgende:
[..]Nou heb je buuf weggejaagd op haar laatste echte SC-avond!
![]()
ja dat bedoel ik L..quote:
kutverbindeing : The page cannot be displayedquote:
Ik zie je hoorquote:Op zondag 19 november 2006 21:22 schreef puntoortje het volgende:
[..]
kutverbindeing : The page cannot be displayed![]()
Yupzz...het seizoen loopt op zijn eind...tijd voor de grote schoonmaakquote:Op zondag 19 november 2006 21:23 schreef PC eend het volgende:
Is Jappie de bezemwagen geworden en pest het restantje weg
Het moet ook niet gekker worden hequote:
mij niet hoor!quote:Op zondag 19 november 2006 21:23 schreef PC eend het volgende:
Is Jappie de bezemwagen geworden en pest het restantje weg
ja doe maar leuk ... krijg echt de pest van die verbinding hier ... geen ene ruk hier wat normaal werkt tegenwoordigquote:
Mijn idee, laatste weekie met z'n allen in de COSquote:Op zondag 19 november 2006 21:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yupzz...het seizoen loopt op zijn eind...tijd voor de grote schoonmaak [afbeelding]
Sorryquote:Op zondag 19 november 2006 21:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja doe maar leuk ... krijg echt de pest van die verbinding hier ... geen ene ruk hier wat normaal werkt tegenwoordig![]()
jaquote:Op zondag 19 november 2006 21:27 schreef Talitha het volgende:
[..]Ben je Jappie nou aan het uitschelden?
simpele oplossing .... ogen dicht doenquote:Op zondag 19 november 2006 21:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik wou dat ik je niet gezien had![]()
Ik zou toch meegaanquote:
ik wachtquote:Op zondag 19 november 2006 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
been there, done that...![]()
dusse, verder nog suggesties?!![]()
ik hwv nuwt ai giws u vkubw wyiegquote:Op zondag 19 november 2006 21:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
simpele oplossing .... ogen dicht doen![]()
Gaten in de muren dichten of zo?quote:
kan jij niet blind typen?quote:
NEE EEND! er moeten juist gaten bijhij....quote:
Sorry, nou ben ik even de weg kwijt, waar wachtte je ook alweer op? Sorry hoor!quote:
Gladys!!! hoe is ut met je arm?!quote:
suggesties van Jappie, over het vullen van mijn tijd...quote:Op zondag 19 november 2006 21:32 schreef demins het volgende:
[..]
Sorry, nou ben ik even de weg kwijt, waar wachtte je ook alweer op? Sorry hoor!![]()
![]()
Char is my middle name...quote:
Heb je iets misdaan danquote:Op zondag 19 november 2006 21:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
NEE EEND! er moeten juist gaten bijhij....![]()
maar nu ff niet....
wat heb ik misdaan?!![]()
Miscommunicatie.quote:Op zondag 19 november 2006 21:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou toch meegaan
Maar ik was je opeens kwijt![]()
Ik zou genoeg weten, maar ja, het moeten weer suggesties van Jappie zijn!quote:Op zondag 19 november 2006 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
suggesties van Jappie, over het vullen van mijn tijd...![]()
![]()
watquote:
heej buuf en nog hetzelfdequote:Op zondag 19 november 2006 21:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gladys!!! hoe is ut met je arm?!
als ik wist hoe zou ik zo'n danssmiley ombouwen naar een met één arm...![]()
ach nee toch, lekkere troeleboel, vertel eens...quote:Op zondag 19 november 2006 21:35 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zou genoeg weten, maar ja, het moeten weer suggesties van Jappie zijn!![]()
of iedereen wil me "gewoon" weg hebben...quote:
Wat liefquote:Op zondag 19 november 2006 21:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Miscommunicatie.Ik heb je nog gemaild.
Nee, nee, nee!quote:Op zondag 19 november 2006 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach nee toch, lekkere troeleboel, vertel eens...![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zal het zijnquote:Op zondag 19 november 2006 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
of iedereen wil me "gewoon" weg hebben...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |