Everybody knows you cried last nightquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:21 schreef Cybart het volgende:
ondanks dat ""Whistle For The Choir" de laatste single van The Fratellis in de UK was....
vind ik dat ze hier For The Girls moeten gaan releasen....
wat wordt je daar vrolijk van !
Ofwel let je 6 maanden niet op.... die zijn allang niet nieuw meer...quote:Op maandag 25 december 2006 17:56 schreef mic_forever het volgende:
gregor salto ft chuckie - toys are nuts
Eric E - bounching harbour
én
velvet- shake and pop
sorry baasquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ofwel let je 6 maanden niet op.... die zijn allang niet nieuw meer...![]()
en zet dan wel meteen de goeie mensen erbij![]()
Gregor Salto & DJ Chuckie - Toys are nuts
Gregor Salto - Bouncin' Harbour
Velvet - Shake & pop
niet echt niet, wel aardig om te luisterenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:54 schreef Rhanna het volgende:
De hele cd van Peter, Bjorn and John![]()
Echt zwaar verliefd op "Amsterdam"
'nieuw' bedoelde ik natuurlijkquote:Op zondag 7 januari 2007 13:21 schreef Goover het volgende:
[..]
niet echt niet, wel aardig om te luisteren
vanwaar die "quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:42 schreef Goover het volgende:
Kaiser Chiefs - Ruby
Nieuwste single van hun, deze week in de playlist van 3fm opgenomen.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Mo&Grazz - Can You Hear Me?
die is al aardig gedateerd ondertussen, zag 'm een paar maanden geleden al op TMF NL voorbijkomenquote:
Tis inmiddels in een nieuw jasje gestoken zegt men...quote:Op zondag 21 januari 2007 19:06 schreef morgane het volgende:
[..]
die is al aardig gedateerd ondertussen, zag 'm een paar maanden geleden al op TMF NL voorbijkomenwel ontzettend goed nummer trouwens, ik hoop echt dat we daar nog meer van horen
Ik weet nog dat ik jaren heb gezocht naar de originele versie. Dat is altijd zo moeilijk met elektronische muziek, je kan moeilijk het melodietje in google intikken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:23 schreef borisz het volgende:
Carlos - silmarilla 2007, lekker makkelijk een groot succes nog is uitbrengen
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:29 schreef stefmans het volgende:
De nieuwe cd van Bloc Party is saai.
Zeg maar gerust volkomen kutquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:29 schreef stefmans het volgende:
De nieuwe cd van Bloc Party is saai.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:51 schreef Longmen het volgende:
1990s - You're supposed to be my friend
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:02 schreef cosmick het volgende:
Helemaal nieuw niet, maar voor mij iig wel. Net op Radio3!
The 1990's - "you're supposed to be my friend"
quote:
Videootje erbij..quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:41 schreef Rhanna het volgende:
Nelly Furtado - Say it right.
Mooie clip ook.
Dit nummer had ik tot voor kort genegeerd omdat ik de vorige singles nou niet echt super vond, maar dit was volstrekt ten onrechte: wat een heerlijk nummer....quote:Op donderdag 23 november 2006 15:47 schreef chansadres het volgende:
De eerste single van het nieuwe album van Fall out boy dat 7 februari gaat verschijnen:
This ain't a scene, It's an arms race![]()
![]()
Hier staat hij dag en nacht op! Erg lekker nummer
Lekker nummertje...quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:54 schreef 2Drix het volgende:
timbaland_ft_nellyfurtado_justintimberlake-give_it_to_me
Was deze al genoemd? niet echt nieuw, is al een tijdje gelekt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |