Tis wel een mooi ding!quote:Op zondag 19 november 2006 21:07 schreef DJ-Maurits het volgende:
Hahaha... wist niet eens dat mijn gebakje hier tussen stond...
Alhoewel 2-takt natuurlijk veeel beter is maja.quote:Op zondag 19 november 2006 22:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Tis wel een mooi ding!
Heb je er nog wat meer foto's van anders? Posteuhh!![]()
Heeft die koelbuis zo wel net offeuh?quote:Op zondag 19 november 2006 22:20 schreef Devolution het volgende:
BOE!
[afbeelding]
ja, das schrikken he?
TVP dus
De mijnequote:Op zondag 19 november 2006 22:31 schreef hardcorebass het volgende:
welke honda
quote:Op zondag 19 november 2006 22:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Alhoewel 2-takt natuurlijk veeel beter is maja.![]()
Voor SM niet, zo goed als geen motorrem zon tweetakt. Daardoor kun je heem slechte sliden, alleen met de achterrem. Terwijl sliden toch wel vrijbelangrijk is in de SM-wereldquote:Op zondag 19 november 2006 22:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Alhoewel 2-takt natuurlijk veeel beter is maja.![]()
Ja idd, gewoon bezwaar indienen!quote:Op zondag 19 november 2006 22:23 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Heeft die koelbuis zo wel net offeuh?![]()
Een beamer doet wonderenquote:Op maandag 20 november 2006 09:47 schreef no1uknow het volgende:
Ik neem gewoon een bus later, kan ik nog plaatjes voor mn spreekbeurt uitprinten.
quote:Op maandag 20 november 2006 12:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Rot op, veelste veel werk.
Zit nog op een middelbare school jeweets![]()
Vertel mij watquote:Op maandag 20 november 2006 12:46 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Daar doen ze altijd zo moeilijk over makkelijke dingen
![]()
Ach dan is het comfort op hoge school weer beter...quote:
Tovve foto in je sig trouwensquote:Op maandag 20 november 2006 12:56 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ach dan is het comfort op hoge school weer beter...
tyquote:
jah hoorquote:Op maandag 20 november 2006 13:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Heb je nog andere photos van je moto?
quote:Op maandag 20 november 2006 13:18 schreef mstr het volgende:
Handig zo'n tussenuur, ff snel theorie leren alvast
Supertov!quote:Op maandag 20 november 2006 13:23 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
jah hoor
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
geluidje
ff spelen
In dat laatste filmpje sta ik niet zo heel vaak, kben de wat minder goed rijder![]()
Vant voorjaar een nieuwe motor, met een klap meer wheelypower
![]()
ik heb mn moto voor ¤3000,- gekocht met in enduro trim, omgebouwd naar SM wat een vrij prijzige bezigheid was (¤1200,- ofzo). En over 7 dagen rij ik er een jaar mee rond.quote:Op maandag 20 november 2006 13:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Supertov!![]()
Leuk filmpje ook
Hoe duur was 'ie?
Hoe moet je je banden oppompen, wat is een benzine meterquote:
Jaquote:Op maandag 20 november 2006 13:40 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hoe moet je je banden oppompen, wat is een benzine meter. En meer van dat soort ongein
quote:Op maandag 20 november 2006 13:40 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
ik heb mn moto voor ¤3000,- gekocht met in enduro trim, omgebouwd naar SM wat een vrij prijzige bezigheid was (¤1200,- ofzo). En over 7 dagen rij ik er een jaar mee rond.
Maar aankomend voorjaar gaat er een 660 komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |