Van een wijf dude. Dit was zeg maar gesproken tegen een wijf.quote:
Jah nerd je quote mijquote:Op maandag 20 november 2006 01:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Van een wijf dude. Dit was zeg maar gesproken tegen een wijf.!
Oke toegegeven. IK dacht de hele tijd dat jij een chick was. Heb ik met mer users hoor. Ook andersom dast ik onder de indru was dat het een gozer was en dan blijkt het een chick te zijn.quote:
bijna eens...quote:Op maandag 20 november 2006 00:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tv achter je hoofd kan ik voetbal kijken. M'n hand kan met je tieten spelen en de ander kan een biertje vasthouden.
Dan groeit ie juistquote:Op maandag 20 november 2006 05:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
bijna eens...
wie gaat er nu tv kijken onder de sex?
zodra je Gordon ofzo ziet ben je je erectie kwijt...
jij bent dan fout bezig hahaquote:
quote:Op maandag 20 november 2006 05:33 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Die krullen, ..
Die lach, ..
Je weet.
hmmzquote:
nee hoor,val niet op homofiele dikke mannenquote:Op maandag 20 november 2006 05:42 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Stiekum vind je hem wel aantrekkelijk!![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 05:43 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee hoor,val niet op homofiele dikke mannen![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 05:55 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit moet jij bijna wel mooi vinden..![]()
verkapte homo dusquote:
Haha, magazijnmedewerkerquote:
Ik heb tenminste werk, en het betaalt niet slechtquote:Op maandag 20 november 2006 09:59 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Haha, magazijnmedewerker
zorg je dat je alles wel netjes stapelt ?![]()
Je moet ook geen Talpa kijken pauperquote:Op maandag 20 november 2006 05:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
bijna eens...
Nederlands elftal ofzo duurt 90 min.quote:Op maandag 20 november 2006 05:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
bijna eens...
Je kiest de gemakkelijke weg.quote:Op maandag 20 november 2006 12:06 schreef Darkwolf het volgende:
Tegen de natuur in Bendeleider?
Ik vind het zoooooooo grappig dat mensen altijd dat excuus gebruiken.
Man... de tweevoeter heeft niet eens een idee meer hoever deze van zijn natuur en de natuur verwijderd is zo ondertussen.
Like it matters dat het "niet natuurlijk is" dat de vrouw boven op zit.
Kunnen we de rest ook wel even gaan aanpakken wat dat betreft als je hier zo sterk en stevig achterstaat nietwaar?
De vrouw bovenop is gewoon geil!
PUNT!![]()
En sommige mannen vinden het geweldig om het slaafje te zijn.
Of gedomineerd te worden in bed door hun pittige dame, laten we het zo zeggen.
Ik ben er een van, al neem ik af en toe dan natuurlijk weer de overhand!![]()
Neen.quote:Op maandag 20 november 2006 15:07 schreef Coolcat het volgende:
Bendeleider heeft gewoon een saai sexleven...
ervaring mee??quote:Op maandag 20 november 2006 15:24 schreef Averon het volgende:
Niet doen hoor, er zijn ook zat vrouwen die er zo uit zien.
De meeste mannen zijn gewoon lui en vinden een vrouw bovenop daarom wel primaquote:Op maandag 20 november 2006 12:06 schreef Darkwolf het volgende:
En sommige mannen vinden het geweldig om het slaafje te zijn.
Of gedomineerd te worden in bed door hun pittige dame, laten we het zo zeggen.
Ik ben er een van, al neem ik af en toe dan natuurlijk weer de overhand!![]()
niet zulke rare dingen zeggen.....quote:Op maandag 20 november 2006 15:08 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Wordt haast nog spontaan lesbo zeg!
thnx voor de uitleg!quote:Op maandag 20 november 2006 15:33 schreef RobinK het volgende:
die kan zij toch vast houden.. moet ik dan ook alles uitleggen?
quote:Op maandag 20 november 2006 00:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tv achter je hoofd kan ik voetbal kijken. M'n hand kan met je tieten spelen en de ander kan een biertje vasthouden.
Voetbal kijken terwijl je neukt en een biertje in je ene hand hebt. Met tieten spelen is ook leuk daar heb je de andere hand voor. En een blow erbij, helemaal chill.quote:
wil je boven of onderop?quote:Op maandag 20 november 2006 09:59 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Haha, magazijnmedewerker
zorg je dat je alles wel netjes stapelt ?![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 15:32 schreef rival het volgende:
ik snap niet hoe jullie die tieten kunnen bespelen als zij bovenop zit....
doen jullie je joint en je biertje in 1 hand ofzo?
Heul niet!quote:
Ik ben prima in contact met de natuur hoor, ga er regelmatig een paar nachtjes middenin slapen om weer even bij mezelf te komen. maar ik snap je punt. Overigens, die manegepaardjes van jou zijn ook niet meer zo een met hun natuur...quote:Op maandag 20 november 2006 12:06 schreef Darkwolf het volgende:
Man... de tweevoeter heeft niet eens een idee meer hoever deze van zijn natuur en de natuur verwijderd is zo ondertussen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |