Nee, heeft zijn broer gewoon hier op FOK! gezegdquote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 00:39 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Ze staan tot eind dit jaar onder contract, maar hij moest nog een keer tekenen voor komende week en dat heeft hij niet gedaan. Gaat hem idd geld kosten denk ik als hij niet gaat.
Wordt sowieso hysterie alom, kan niet wachtenquote:Op zondag 19 november 2006 20:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien, maar het kost ook wel héél erg veel tijd in zo'n liveshow. Het zou praktischer zijn om de oud-bewoners nu al in het huis te zetten en er morgenavond een compilatie van uit te zenden. Anders hou je geen tijd meer over in de liveshow.
1 weekquote:Op zondag 19 november 2006 20:08 schreef Ecila111 het volgende:
Off-topic een vraagje tussendoor: is BB nog 1 of 2 weken?
1, als het goed isquote:Op zondag 19 november 2006 20:08 schreef Ecila111 het volgende:
éénquote:Op zondag 19 november 2006 20:08 schreef Ecila111 het volgende:
Idd dat siert haar. Als deze twee als laatste twee over zijn ben ik tevrede. Als Mo, Tijn, Rik maar eerst eruit gaan.quote:Op zondag 19 november 2006 20:07 schreef pullup het volgende:
Saartje doet dus gewoon weer lief tegen Jeroen![]()
Hij kan alsnog hebben getekend... ben wel benieuwd wat voor boete ze uitdelen bij een weigering. Micheline zou graag terugkomen, dus als ze er niet zijn weet ik genoeg.quote:Op zondag 19 november 2006 20:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, heeft zijn broer gewoon hier op FOK! gezegd
[..]
Mee eens..... en dan Sa bij P & W als winnares.quote:Op zondag 19 november 2006 20:09 schreef marky het volgende:
[..]
Idd dat siert haar. Als deze twee als laatste twee over zijn ben ik tevrede. Als Mo, Tijn, Rik maar eerst eruit gaan.
Een groen bolletje?quote:Op zondag 19 november 2006 20:10 schreef Kinga het volgende:
wat is dat linksboven op die sushi schaal? ziet er zo vies uit..
quote:Op zondag 19 november 2006 20:11 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Mee eens..... en dan Sa bij P & W als winnares.
Aaaaaaaaaaah dat kun je Sa niet aan doen bij P en Wquote:Op zondag 19 november 2006 20:11 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
nee, gewoon rijst dingetje met iets bruins bovenop, wasdaquote:Op zondag 19 november 2006 20:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Een groen bolletje?
Zo ja: dat is wasabi
quote:Op zondag 19 november 2006 20:11 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Van mij mag Jeroen dan winnen want zijn manier van deelname opent perspectieve voor volgende nieuwe andere BBees.quote:Op zondag 19 november 2006 20:11 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Pauw kan zo geweldig met z'n vrouwelijke gasten omgaan toch.....?quote:Op zondag 19 november 2006 20:12 schreef NS het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaah dat kun je Sa niet aan doen bij P&W
Ik zie het voor me de volgende BB 15 nietszeggende pluizebolletjes die elkaar tactisch proberen te nominerenquote:Op zondag 19 november 2006 20:13 schreef marky het volgende:
[..]
Van mij mag Jeroen dan winnen want zijn manier van deelname opent perspectieve voor volgende nieuwe andere BBees.
Oh dat kan lachen worden.quote:Op zondag 19 november 2006 20:15 schreef gerxan het volgende:
Sa bij Jensen lijkt me voor de hand liggen haha
quote:Op zondag 19 november 2006 20:13 schreef marky het volgende:
[..]
Van mij mag Jeroen dan winnen want zijn manier van deelname opent perspectieve voor volgende nieuwe andere BBees.
quote:Op zondag 19 november 2006 20:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie het voor me de volgende BB 15 nietszeggende pluizebolletjes die elkaar tactisch proberen te nomineren![]()
Ja, daar moest ik ook even om lachenquote:Op zondag 19 november 2006 20:15 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
(na lang oefenen)
Jeroen: "Dus je moet de stokjes zo vasthouden"
Tijn: "Maakt niet meer uit want de Sushi's zijn op"
Of een autistisch clubje van Huize "Me myself and I"quote:Op zondag 19 november 2006 20:17 schreef gerxan het volgende:
zei vanmiddag al, zet n doofstomme in bb.. succes verzekerd
lekker boeiendquote:Op zondag 19 november 2006 20:19 schreef kukeleku het volgende:
We krijgen straks natuurlijk ook nog het gedicht van Tijn voor Mo![]()
Ze zouden er allemaal zo bij moeten lopenquote:Op zondag 19 november 2006 20:18 schreef Tissik het volgende:
Ik ken geen enkele andere vrouw die er zo bij loopt,
Is het die laatst overgeblevene? Dat is volgens mij inktvis, maar ik weet het niet zeker.quote:Op zondag 19 november 2006 20:12 schreef Kinga het volgende:
[..]
nee, gewoon rijst dingetje met iets bruins bovenop, wasda
Vandaar de lichte maaltijd voor de bewoners....quote:Op zondag 19 november 2006 20:19 schreef kukeleku het volgende:
Ik heb er ook rekening meegehouden.quote:Op zondag 19 november 2006 20:21 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vandaar de lichte maaltijd voor de bewoners....
Hij zit al moeilijkte kijken'en heeft daarbij zo'n gezichtje dat ie het er moeilijk mee heeft.quote:Op zondag 19 november 2006 20:19 schreef kukeleku het volgende:
Vind je? Ik vind het niet erg charmant, niet bij mannen en al helemaal niet bij vrouwen.quote:Op zondag 19 november 2006 20:21 schreef X_Kanus_X het volgende:
[..]
Ze zouden er allemaal zo bij moeten lopenlekker toch?
![]()
Jeroen net zo goed hoorquote:Op zondag 19 november 2006 20:19 schreef Day het volgende:
Voor mij mag Jeroen winnen. Niet omdat ik hem nou zo'n sprankelende persoonlijkheid vindt, maar omdat de rest (op Sa na) gewoon té schijnheilig is voor woorden.
Ze zouden eens naar hun eigen gedrag moeten kijken, maar helaas hebben zowel Mo, Rik en Tijn te veel last van hoogmoedwaanzin.
Ben benieuwd hoe ze nu zal reageren. Z'n vorige gedicht interesseerde haar weinig.quote:Op zondag 19 november 2006 20:22 schreef NS het volgende:
[..]
Hij zit al moeilijkte kijken'en heeft daarbij zo'n gezichtje dat ie het er moeilijk mee heeft.
Janken kreng!
Dan heeft ie er niet ver naast gezeten.....quote:Op zondag 19 november 2006 20:24 schreef Lady-night het volgende:
Ik heb jeroen ooit horen zeggen dat hij zichzelf wel een goede kans gaf om te winnen
In de eerste week geloof ik al....quote:Op zondag 19 november 2006 20:24 schreef Lady-night het volgende:
Ik heb jeroen ooit horen zeggen dat hij zichzelf wel een goede kans gaf om te winnen
En dat is interessant voor ons om te weten omdat?quote:Op zondag 19 november 2006 20:25 schreef Nostalgist het volgende:
OMFG als je Egbert volgende week ziet knipogen naar een camera is het voor een VOL-ster....
OMFG?quote:Op zondag 19 november 2006 20:25 schreef Nostalgist het volgende:
OMFG als je Egbert volgende week ziet knipogen naar een camera is het voor een VOL-ster....
Ze gaat ook janken joh. Het komt toch op tv?quote:Op zondag 19 november 2006 20:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze nu zal reageren. Z'n vorige gedicht interesseerde haar weinig.
Nee geen huichelaars meer die zeggen het voor de ervaring te doen maar als er aan het einde van die ervaring niks te verdienen was dan hadden ze nooit aan die ervaring meegedaan.quote:Op zondag 19 november 2006 20:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie het voor me de volgende BB 15 nietszeggende pluizebolletjes die elkaar tactisch proberen te nomineren![]()
ik snap ook niet wat mensen daar zolang in dat huis doen als het niet voor het geld is.quote:Op zondag 19 november 2006 20:24 schreef Lady-night het volgende:
quote:Op zondag 19 november 2006 20:25 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Dan heeft ie er niet ver naast gezeten.....
Daar haalde ik mijn inspiratie ook vandaanquote:Op zondag 19 november 2006 20:22 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik heb er ook rekening meegehouden.
We dat hier op de streams zullen zien.....quote:Op zondag 19 november 2006 20:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dat is interessant voor ons om te weten omdat?
Die is echt God daar he.quote:Op zondag 19 november 2006 20:25 schreef Nostalgist het volgende:
Een krachtterm, zeg maar.quote:
Maar dan weten we toch nog niet voor wie...quote:Op zondag 19 november 2006 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
We dat hier op de streams zullen zien.....![]()
Ja, zo triest: krijgt ze Tijn zo gek om op een stoel een gedicht voor haar voor te dragen..... was ze zo knockout dat ze zich er niets van herinnert!quote:Op zondag 19 november 2006 20:26 schreef NS het volgende:
[..]
Ze gaat ook janken joh. Het komt toch op tv?
Genant gewoon....quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 20:21 schreef kukeleku het volgende:
[..]
sorry hoor, denk dan kan je je alvast mentaal voorbereiden
![]()
Dat vond ik in eerste instantie Off-topic, maar vooruit; voor Annelies....quote:Op zondag 19 november 2006 20:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar dan weten we toch nog niet voor wie...
Ik heb de kotsbak al klaar gezet; ik heb namelijk lekker gegeten en veel.quote:Op zondag 19 november 2006 20:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat is waar maar als het echt te erg is gaat de mute knop aan
Geen details?quote:
Ik ben het niet met je eens.quote:Op zondag 19 november 2006 20:26 schreef marky het volgende:
[..]
Nee geen huichelaars meer die zegen het voor de ervaring te doen maar als er aan het einde van die ervaring niks te verdienen was dan hadden ze nooit aan die ervaring meegedaan.
We kunnen nu niet zeggen dat Tijn, Rik, Saar en mo zo'n fantastische bijdrage aan het programma hebben geleverd, Dan hadden Hilde E10, Janine erin moeten blijven.
Ben het gedeeltelijk wel met je eens....ik als Mo fan moet toegeven dat ook zij zich de laatste dagen (sinds ong. 2 weken) anders is gaan gedragen.quote:Op zondag 19 november 2006 20:19 schreef Day het volgende:
maar omdat de rest (op Sa na) gewoon té schijnheilig is voor woorden.
OMFG => O My Fucking God...quote:
Ik ben er vandaag niet meer geweest. Het was hier de laatste tijd zo rustig dat ik mijn hei daar zocht maar het is daar te erg gewoon. Ze glijen allemaal op Tijn en Egbert als je er ook maar een ding schrijft over een van die twee dan wordt je gesommeerd om dat niet te zeggen. Iemand die Tijn als favo heeft mag iemand persoonlijk aanvallen doe je dat terug dan krijg je van een mod te horen dat het niet persoonlijk meot zijn.quote:Op zondag 19 november 2006 20:25 schreef Nostalgist het volgende:
quote:Op zondag 19 november 2006 20:33 schreef marky het volgende:
[..]
Ik ben er vandaag niet meer geweest. Het was hier de laatste tijd zo rustig dat ik mijn hei daar zocht maar het is daar te erg gewoon. Ze glijen allemaal op Tijn en Egbert als je er ook maar een ding schrijft over een van die twee dan wordt je gesommeerd om dat niet te zeggen. Iemand die Tijn als favo heeft mag iemand persoonlijk aanvallen doe je dat terug dan krijg je van een mod te horen dat het niet persoonlijk meot zijn.
Dank je, mijn toetsenbord weigerde even...quote:
Ik ben ook pro-Tijn... Ik heb het zwaar hier in COSquote:Op zondag 19 november 2006 20:33 schreef marky het volgende:
[..]
Ik ben er vandaag niet meer geweest. Het was hier de laatste tijd zo rustig dat ik mijn hei daar zocht maar het is daar te erg gewoon. Ze glijen allemaal op Tijn en Egbert als je er ook maar een ding schrijft over een van die twee dan wordt je gesommeerd om dat niet te zeggen. Iemand die Tijn als favo heeft mag iemand persoonlijk aanvallen doe je dat terug dan krijg je van een mod te horen dat het niet persoonlijk meot zijn.
precies en heb je het te vaak over jeroen wordt je gesommeerd om ontopic te blijvenquote:Op zondag 19 november 2006 20:33 schreef marky het volgende:
[..]
Whoopsy- daisyquote:
Ik zit daar ook en vindt Tijn echt niets. Vervelend ventje, Jeroen vind ik nietszeggend. Alleen Rik en vooral Saar kan ik pruimen.quote:Op zondag 19 november 2006 20:33 schreef marky het volgende:
[..]
dat forum is soms idd beter als je er lurkt dan postquote:Op zondag 19 november 2006 20:37 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ik zit daar ook en vindt Tijn echt niets. Vervelend ventje, Jeroen vind ik nietszeggend. Alleen Rik en vooral Saar kan ik pruimen.
Maar ik reageer meestal maar niet op dat gedoe. Maar wel meer streamverslagen daar he![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 20:37 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Maar wel meer streamverslagen daar he![]()
Jeroen heeft de laatste paar weken het verloop van het programma bepaalt.quote:Op zondag 19 november 2006 20:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Van Jeroen kan ik me werkelijk niets opmerkelijks herinneren
Inderdaad en aardige capsquote:Op zondag 19 november 2006 20:37 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ik zit daar ook en vindt Tijn echt niets. Vervelend ventje, Jeroen vind ik nietszeggend. Alleen Rik en vooral Saar kan ik pruimen.
Maar ik reageer meestal maar niet op dat gedoe. Maar wel meer streamverslagen daar he![]()
Ik ken Day heel goedquote:Op zondag 19 november 2006 20:34 schreef flugeltje het volgende:
Al denk ik dat Day en ik elkaar de virtuele hersens dan in gaan slaan![]()
Maar hij heeft echt helemaal niets van zichzelf laten zien vind ik! Ik heb geen idee wat die jongen bezig houdt. Behalve winnen dan.quote:Op zondag 19 november 2006 20:38 schreef marky het volgende:
[..]
Jeroen heeft de laatste paar weken het verloop van het programma bepaalt.
Joker, nominatie Tijn, foute nominatie Rik, winnen van Sem en daarna nominatie Mo.
Jeroen heeft al zijn tegenstanders uit het spel gespeeld, heeft het als eenling tot de laatste 5 gschopt en ik hoop dat hij de finale haalt.
quote:Op zondag 19 november 2006 20:42 schreef Lady-night het volgende:
http://www.muerteshome.nl/2006/BB6061119MU061119332a_tn.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |