Ben benieuwd hoe ze nu zal reageren. Z'n vorige gedicht interesseerde haar weinig.quote:Op zondag 19 november 2006 20:22 schreef NS het volgende:
[..]
Hij zit al moeilijkte kijken'en heeft daarbij zo'n gezichtje dat ie het er moeilijk mee heeft.
Janken kreng!
Dan heeft ie er niet ver naast gezeten.....quote:Op zondag 19 november 2006 20:24 schreef Lady-night het volgende:
Ik heb jeroen ooit horen zeggen dat hij zichzelf wel een goede kans gaf om te winnen
In de eerste week geloof ik al....quote:Op zondag 19 november 2006 20:24 schreef Lady-night het volgende:
Ik heb jeroen ooit horen zeggen dat hij zichzelf wel een goede kans gaf om te winnen
En dat is interessant voor ons om te weten omdat?quote:Op zondag 19 november 2006 20:25 schreef Nostalgist het volgende:
OMFG als je Egbert volgende week ziet knipogen naar een camera is het voor een VOL-ster....
OMFG?quote:Op zondag 19 november 2006 20:25 schreef Nostalgist het volgende:
OMFG als je Egbert volgende week ziet knipogen naar een camera is het voor een VOL-ster....
Ze gaat ook janken joh. Het komt toch op tv?quote:Op zondag 19 november 2006 20:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze nu zal reageren. Z'n vorige gedicht interesseerde haar weinig.
Nee geen huichelaars meer die zeggen het voor de ervaring te doen maar als er aan het einde van die ervaring niks te verdienen was dan hadden ze nooit aan die ervaring meegedaan.quote:Op zondag 19 november 2006 20:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie het voor me de volgende BB 15 nietszeggende pluizebolletjes die elkaar tactisch proberen te nomineren![]()
ik snap ook niet wat mensen daar zolang in dat huis doen als het niet voor het geld is.quote:Op zondag 19 november 2006 20:24 schreef Lady-night het volgende:
quote:Op zondag 19 november 2006 20:25 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Dan heeft ie er niet ver naast gezeten.....
Daar haalde ik mijn inspiratie ook vandaanquote:Op zondag 19 november 2006 20:22 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik heb er ook rekening meegehouden.
We dat hier op de streams zullen zien.....quote:Op zondag 19 november 2006 20:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dat is interessant voor ons om te weten omdat?
Die is echt God daar he.quote:Op zondag 19 november 2006 20:25 schreef Nostalgist het volgende:
Een krachtterm, zeg maar.quote:
Maar dan weten we toch nog niet voor wie...quote:Op zondag 19 november 2006 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
We dat hier op de streams zullen zien.....![]()
Ja, zo triest: krijgt ze Tijn zo gek om op een stoel een gedicht voor haar voor te dragen..... was ze zo knockout dat ze zich er niets van herinnert!quote:Op zondag 19 november 2006 20:26 schreef NS het volgende:
[..]
Ze gaat ook janken joh. Het komt toch op tv?
Genant gewoon....quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 20:21 schreef kukeleku het volgende:
[..]
sorry hoor, denk dan kan je je alvast mentaal voorbereiden
![]()
Dat vond ik in eerste instantie Off-topic, maar vooruit; voor Annelies....quote:Op zondag 19 november 2006 20:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar dan weten we toch nog niet voor wie...
Ik heb de kotsbak al klaar gezet; ik heb namelijk lekker gegeten en veel.quote:Op zondag 19 november 2006 20:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat is waar maar als het echt te erg is gaat de mute knop aan
Geen details?quote:
Ik ben het niet met je eens.quote:Op zondag 19 november 2006 20:26 schreef marky het volgende:
[..]
Nee geen huichelaars meer die zegen het voor de ervaring te doen maar als er aan het einde van die ervaring niks te verdienen was dan hadden ze nooit aan die ervaring meegedaan.
We kunnen nu niet zeggen dat Tijn, Rik, Saar en mo zo'n fantastische bijdrage aan het programma hebben geleverd, Dan hadden Hilde E10, Janine erin moeten blijven.
Ben het gedeeltelijk wel met je eens....ik als Mo fan moet toegeven dat ook zij zich de laatste dagen (sinds ong. 2 weken) anders is gaan gedragen.quote:Op zondag 19 november 2006 20:19 schreef Day het volgende:
maar omdat de rest (op Sa na) gewoon té schijnheilig is voor woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |