Persoonlijk vind ik het juist een hele mooie uitsnede, alleen de hoeken mogen dan ook gelijk zijn, zit nu veel verschil tussen de ene hoek en de andere.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:24 schreef zazou het volgende:
Sorry het lukt me niet eens om een foto te plaatsen.
+ punt foto: Mooie diepte erin
- punt foto: Vind de uitsnede niet zo mooi
Dat heb ik zelf ook vaak als ik analoog perfect scherpe en mooie foto's inscan, dat ze vaag worden, ben ik dus ook mee gestopt.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:52 schreef zazou het volgende:
Deze foto is gemaakt met een analoge spiegelreflex camera en het valt me op dat als ik een foto plaatst welke dan ook dat mensen zeggen dat de foto niet helemaal scherp is.
Kan het misschien komen door het inscannen van de foto?
Helaas heb ik in jpeg gefotografeerd.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:45 schreef RobinM87 het volgende:
is 't een RAW file? probeer de exposure dan wat omlaag te doen...de kerk(?) is nu iets overbelicht
Hoe scan je/ jullie dan? Met een gewone scanner of een negatief scanner? Misschien anders dat laatste eens proberen.. Zijn helemaal niet super duur meer geloof ik..quote:Op donderdag 14 december 2006 15:03 schreef pirke het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf ook vaak als ik analoog perfect scherpe en mooie foto's inscan, dat ze vaag worden, ben ik dus ook mee gestopt.
Ik had na de "digitaal service" van de kruidvat (rolletje-reflex foto's op cdrom) dat alle kleur uit mn foto's was. Ze waren veel "dooier" dan de afdrukken op papier..quote:Op donderdag 14 december 2006 15:03 schreef pirke het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf ook vaak als ik analoog perfect scherpe en mooie foto's inscan, dat ze vaag worden, ben ik dus ook mee gestopt.
Zeg, erg mooie foto. Alleen jammer dat ie van zichzelf al heel veel "contrast" heeft: veel hele lichte stukken en veel hele donkere stukken. Ik zou er verder boven en links nog een stuk afsnijden om de compositie nog wat pakkender te maken, maar het jochie staat er erg mooi opquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:32 schreef onyxxx het volgende:
Hieronder een bewerkte foto van mijn kleine jongen. Heb de foto (bijna) kleurloos gemaakt om de melancholische blik van hem aan te dikken.
[afbeelding]
al zovaak geprobeerd en weggewuiftquote:Op maandag 11 december 2006 15:16 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Probeer de knop 'Nieuw Topic' anders eens. Je zult versteld staan.
+ leuke registratie van een moment.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:51 schreef RobinM87 het volgende:
Goed onderwerp, Pose, Blik
![]()
iets overboard gegaan met de nabewerking imo.
Slapende cameraman in hoogwerker
![]()
[afbeelding]
Damnquote:Op zondag 17 december 2006 10:25 schreef elmarz het volgende:
mooi licht en mooie lucht, opinionr! Echter de compositie vind ik wat saai...
[afbeelding]
dat vond ik idd ook heel storend. Het is een mooie meid, mooie belichting, en dan een mega slordigheidsfout als dat.quote:Op zondag 17 december 2006 11:54 schreef snakelady het volgende:
elmarz, ik vind het een mooie foto maar idd jammer dat haar hoofd er niet helemaal op staat en ook jammer dat ze een nagels mist.
Even de OP (of TT) lezen in het vervolg!quote:Op zondag 17 december 2006 02:15 schreef opinionr het volgende:
[afbeelding]
Al enkele weken terug genomen, maar toch het posten wel waard denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |