moet je nog us proberequote:Op zondag 19 november 2006 18:36 schreef hallo_mensen het volgende:
Maar met die stemwijzer kom ik op Wilders en zijn bende uit.
maar de beste man vergeet zelfs subsidie aan te vragen voor zijn groeppie.
hoe kan hij dan een land besturen
Ja haha, klote TTquote:Op zondag 19 november 2006 18:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een fucking domme TT zeg.![]()
je hoofd is domquote:Op zondag 19 november 2006 18:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een fucking domme TT zeg.![]()
Maar de TT is dommerquote:
Ja, veel slechter kannie nietquote:
Ik ook, en ik ga ook op hem stemmenquote:Op zondag 19 november 2006 18:43 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
blijf uitkomen op die grappenmaken
Waarom, in godsnaam?quote:Op zondag 19 november 2006 18:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ook, en ik ga ook op hem stemmen
ben jer weer ?quote:Op zondag 19 november 2006 18:43 schreef Plums het volgende:
tvp
ik nie , hij is vergeten zijn subsidie aan te vragen.quote:Op zondag 19 november 2006 18:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ook, en ik ga ook op hem stemmen
Ik hoop nog altijd, wie zn kapper isquote:Op zondag 19 november 2006 18:48 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ik nie , hij is vergeten zijn subsidie aan te vragen.
wat gaat ie straks dan wel niet allemaal vergeten
Heel simpel, omdat ik het voor een groot gedeelte eens ben met zijn programma. En ook gedeeltelijk omdat ik het totaal niet eens ben de programma's van andere partijen.quote:
Misschienquote:Op zondag 19 november 2006 18:51 schreef mr.wolv het volgende:
nog pvda stemmers hier?
Je weet dat je stem dan geen fuck uitmaakt?quote:Op zondag 19 november 2006 18:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Heel simpel, omdat ik het voor een groot gedeelte eens ben met zijn programma. En ook gedeeltelijk omdat ik het totaal niet eens ben de programma's van andere partijen.
Zal hij vast ook wel vergeten zijnquote:Op zondag 19 november 2006 18:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik hoop nog altijd, wie zn kapper is
okquote:
waars de andere helft dan?quote:
Ja, dan is de keuze snel gemaaktquote:Op zondag 19 november 2006 18:53 schreef mr.wolv het volgende:
[..]
okneej ik kom met met elke stem wijzer uit op pvda dus ja
Okaiokaiokai!quote:Op zondag 19 november 2006 18:50 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Bootje, praat eens tegen me op msn lief.![]()
Hier. En nee, dat kan ie nietquote:Op zondag 19 november 2006 18:54 schreef mr.wolv het volgende:
[..]
waars de andere helft dan?kan die andere helft nie hier kome?
![]()
![]()
![]()
waarom niequote:
Ik stem niet op een partij omdat die groter is of uiteindelijk toch wint maar op basis van standpunten en ideeen. Die standpunten van Wilders spreken mij aan.quote:Op zondag 19 november 2006 18:52 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je weet dat je stem dan geen fuck uitmaakt?
Als jij regelt dat er weer zo'n blokker/kruidvat/whatever actie komtquote:Op zondag 19 november 2006 18:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Kan je wel helemaal hiernaartoe komen?
eej en wat is er mis met mij danquote:Op zondag 19 november 2006 18:56 schreef Plums het volgende:
[..]
Als jij regelt dat er weer zo'n blokker/kruidvat/whatever actie komt
Msnen op mn andere adresquote:Op zondag 19 november 2006 18:55 schreef mr.wolv het volgende:
[..]
waarom niewaar istie mee bezig dan
De reden, Domenique, is onnavolgbaar.quote:Op zondag 19 november 2006 18:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is wel heul wanhopig Kev, heel wanhopig.
Kan ik hellaas niet regelen.quote:Op zondag 19 november 2006 18:56 schreef Plums het volgende:
[..]
Ga bij de NS werken als reizigersteller vanaf 10dec. En dan stap je gewoon uit in Utrechtquote:Op zondag 19 november 2006 18:56 schreef Plums het volgende:
[..]
oh?quote:Op zondag 19 november 2006 18:57 schreef Blaxje het volgende:
[..]
De reden, Domenique, is onnavolgbaar.
heheh, coolquote:Op zondag 19 november 2006 18:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ga bij de NS werken als reizigersteller vanaf 10dec. En dan stap je gewoon uit in Utrecht![]()
Gaan we samen gezellig treinen tellenquote:Op zondag 19 november 2006 18:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ga bij de NS werken als reizigersteller vanaf 10dec. En dan stap je gewoon uit in Utrecht![]()
je hebt me wel ma je hebt me gebloktquote:Op zondag 19 november 2006 18:56 schreef Plums het volgende:
[..]
Msnen op mn andere adresdie waar ik jou niet heb
![]()
Ga beter je tijd verdoen aan een typcursusquote:Op zondag 19 november 2006 18:59 schreef mr.wolv het volgende:
[..]
je hebt me wel ma je hebt me gebloktmaar waneer kom je naar eindhove?
ik hou wel nog van je hoor?
Nee, ik heb je dr ook verwijderdquote:Op zondag 19 november 2006 18:59 schreef mr.wolv het volgende:
[..]
je hebt me wel ma je hebt me gebloktmaar waneer kom je naar eindhove?
ik hou wel nog van je hoor?
eej dimme klootquote:Op zondag 19 november 2006 18:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Ga beter je tijd verdoen aan een typcursus
bha bah gemeenquote:Op zondag 19 november 2006 19:00 schreef Plums het volgende:
[..]
Nee, ik heb je dr ook verwijderd![]()
Weet ik niet, zodra Findel in Tilburg is
oké
![]()
quote:
je bedoelt dat je niet snapt wat er staat ?quote:Op zondag 19 november 2006 19:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan kan je die tijd mooi gebruiken om normaal te leren typen.
Volgend weekend, ben vast wel beter vrijdagquote:Op zondag 19 november 2006 19:02 schreef mr.wolv het volgende:
[..]
bha bah gemeenen waneer kom je naar sittard
![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 18:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Gaan we samen gezellig treinen tellen![]()
gezelligquote:Op zondag 19 november 2006 19:02 schreef Plums het volgende:
[..]
Volgend weekend, ben vast wel beter vrijdag
Neuh, is primaquote:Op zondag 19 november 2006 19:03 schreef mr.wolv het volgende:
[..]
gezelligfeestje josien ? of is dat nog wat te?
Nee, dat jou zeer beperkte typvaardigheid mij beperkt in het snappen van de door jou getypte teksten en reacties.quote:Op zondag 19 november 2006 19:02 schreef mr.wolv het volgende:
[..]
je bedoelt dat je niet snapt wat er staat ?
quote:Op zondag 19 november 2006 19:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, dat jou zeer beperkte typvaardigheid mij beperkt in het snappen van de door jou getypte teksten en reacties.
quote:Op zondag 19 november 2006 19:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, dat jou zeer beperkte typvaardigheid mij beperkt in het snappen van de door jou getypte teksten en reacties.
volgens mij heeft dat niets met mijn typvaardigheid te maken maar meer met jou beperkte denk vermogenquote:Op zondag 19 november 2006 19:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Da's best een hippe zin schatquote:Op zondag 19 november 2006 19:03 schreef mstr het volgende:
[..]
hoe is het trouwens met de freund?quote:
Ik beperk mijn denkvermogen om mij te kunnen aanpassen aan jouw vaste lage denkvermogen.quote:Op zondag 19 november 2006 19:04 schreef mr.wolv het volgende:
[..]
volgens mij heeft dat niets met mijn typvaardigheid te maken maar meer met jou beperkte denk vermogen
jou?quote:Op zondag 19 november 2006 19:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Goedquote:Op zondag 19 november 2006 19:05 schreef mr.wolv het volgende:
[..]
hoe is het trouwens met de freund?(srry kon het niet laten
)
mooiequote:Op zondag 19 november 2006 19:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Jouquote:Op zondag 19 november 2006 19:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik beperk mijn denkvermogen om mij te kunnen aanpassen aan jouw vaste lage denkvermogen.
laat me rade jij doet mavo of havo?quote:Op zondag 19 november 2006 19:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik beperk mijn denkvermogen om mij te kunnen aanpassen aan jouw vaste lage denkvermogen.
Dat is onderdeel van zijn denkniveau verlagingquote:
"laat me rade jij doet mavo of havo?"quote:Op zondag 19 november 2006 19:07 schreef mr.wolv het volgende:
[..]
laat me rade jij doet mavo of havo?
prima hequote:
Uw editsnelheid is meer dan behoorlijk te noemen in uwe beperkte mate van denkvermogenquote:Op zondag 19 november 2006 19:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Er staat JOUW, jou denkvermogen is zéér beneden pijl
vmbo heet zoiets en wat is mis met vmbo of havo?quote:Op zondag 19 november 2006 19:07 schreef mr.wolv het volgende:
[..]
laat me rade jij doet mavo of havo?
Verkapt 'kijk-mijn-'knappe'-vriendin-komt-straks-in-mijn-fobo-post'quote:Op zondag 19 november 2006 19:08 schreef mr.wolv het volgende:
[..]
prima heze is zo te gek ik zal strax mischien een foto van haar in me FoBo zette
![]()
![]()
neej ik zit aan de TUquote:Op zondag 19 november 2006 19:08 schreef mstr het volgende:
[..]
"laat me rade jij doet mavo of havo?"
Jij doet zeker LWO?
"Laat mij raden: jij doet MAVO of HAVO?"
Ik weet dat ze te gek is jongen, ik ken derquote:Op zondag 19 november 2006 19:08 schreef mr.wolv het volgende:
[..]
prima heze is zo te gek ik zal strax mischien een foto van haar in me FoBo zette
![]()
![]()
Klopt.quote:Op zondag 19 november 2006 19:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uw editsnelheid is meer dan behoorlijk te noemen in uwe beperkte mate van denkvermogen![]()
Nietsquote:Op zondag 19 november 2006 19:08 schreef Plums het volgende:
[..]
vmbo heet zoiets en wat is mis met vmbo of havo?
quote:Op zondag 19 november 2006 19:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Er staat JOUW, jou denkvermogen is zéér beneden pijl
Dis me eens, Do.quote:Op zondag 19 november 2006 19:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Niets
Hij voelt zich blijkbaar 'te goed', laat me niet lachen.
niet helemaalquote:Op zondag 19 november 2006 19:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Verkapt 'kijk-mijn-'knappe'-vriendin-komt-straks-in-mijn-fobo-post'
HAVO.quote:Op zondag 19 november 2006 19:09 schreef mr.wolv het volgende:
[..]
neej ik zit aan de TUmaar welke doe je?
Hij doet het idd weer foutquote:
Hij toch ook niet?quote:Op zondag 19 november 2006 19:10 schreef mstr het volgende:
[..]
HAVO.
Maar ik hoef niet zo nodig op te scheppen dat ik TU doe.
je kan er niet eens over opscheppequote:Op zondag 19 november 2006 19:10 schreef mstr het volgende:
[..]
HAVO.
Maar ik hoef niet zo nodig op te scheppen dat ik TU doe.
1k w33t ck4r d4t h3t 33n l3kk4h w1jf 15.quote:Op zondag 19 november 2006 19:10 schreef mr.wolv het volgende:
[..]
niet helemaalmeer een afwachting van een reactie
maar je gaat er dus vanuit dat mijn vriendin lelijk is?
Dat is deel van mijn ritueel dat ik hier doorvoer.quote:Op zondag 19 november 2006 19:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij doet het idd weer fout
En dat isssssssssss 3
dank jequote:Op zondag 19 november 2006 19:11 schreef Plums het volgende:
[..]
Hij toch ook niet?Iemand vroeg t, dus hij gaf antwoord
mstr heeft zich net iets te ver verlaagd waarschijnlijkquote:
Weet je zeker dat je uit '90 bentquote:Op zondag 19 november 2006 19:11 schreef mstr het volgende:
[..]
1k w33t ck4r d4t h3t 33n l3kk4h w1jf 15.
Haha hulp krijgen van meisjes omdat het je zelf niet luktquote:Op zondag 19 november 2006 19:11 schreef mr.wolv het volgende:
quickquote
Ja, tenminste volgens mijn ouders en ID.quote:Op zondag 19 november 2006 19:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je uit '90 bent
ik heb haar hulp nooit gevraagtquote:Op zondag 19 november 2006 19:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha hulp krijgen van meisjes omdat het je zelf niet lukt![]()
Ik heb JOU eruit gereden met 0,7 sec.quote:Op zondag 19 november 2006 19:12 schreef Borkydude het volgende:
Ik heb Do en RJ er knijterhard uitgereden
Vet, een foutloze zinquote:Op zondag 19 november 2006 19:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is deel van mijn ritueel dat ik hier doorvoer.
Meisjes zijn tof dudequote:Op zondag 19 november 2006 19:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Jij bentquote:Op zondag 19 november 2006 19:13 schreef Plums het volgende:
[..]
Meisjes zijn tof dudeMeisjes zijn niet altijd dom heur
![]()
![]()
Mmh, je bent niet op de stoep gevonden ofso ?quote:Op zondag 19 november 2006 19:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, tenminste volgens mijn ouders en ID.
neej ze heeft gewoon zin om te helpe ik ken haar ook langer als vandaag en weet dat zei mij liever afkat dan helptquote:Op zondag 19 november 2006 19:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, maar ze kent je langer dan vandaag en weet dat je het nodig hebt
Volgens mijn ouders niet.quote:Op zondag 19 november 2006 19:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, je bent niet op de stoep gevonden ofso ?
Groot gelijk heeft zequote:Op zondag 19 november 2006 19:14 schreef mr.wolv het volgende:
[..]
neej ze heeft gewoon zin om te helpe ik ken haar ook langer als vandaag en weet dat zei mij liever afkat dan helpt
En dat heb jij nog nooit gehad?quote:Op zondag 19 november 2006 19:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Pcies, daar ga je alquote:
hihi, das best wel waar eigenlijkquote:Op zondag 19 november 2006 19:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, maar ze kent je langer dan vandaag en weet dat je het nodig hebt
benendenquote:Op zondag 19 november 2006 19:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En dat heb jij nog nooit gehad?
Of zitten ze allemaal benenden jouw denkniveau?
hmm, das gewoon te snel typenquote:
quote:Op zondag 19 november 2006 19:15 schreef Plums het volgende:
[..]
hihi, das best wel waar eigenlijk!
Maar een slim persoon met een hoog denkvermogen is in staat om te weten dat hij zijn teksten altijd nog een keer moet doorlezen.quote:Op zondag 19 november 2006 19:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hmm, das gewoon te snel typen
Ik vind jou liev.quote:Op zondag 19 november 2006 19:16 schreef Plums het volgende:
Dit is grappig:')
Wie zegt dat ik een hoog denkvermogen heb?quote:Op zondag 19 november 2006 19:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar een slim persoon met een hoog denkvermogen is in staat om te weten dat hij zijn teksten altijd nog een keer moet doorlezen.
Klopt.quote:Op zondag 19 november 2006 19:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een hoog denkvermogen heb?
En doorlezen is niet handig want dat kost tijd
Dit is dan net 16 hoor.quote:Op zondag 19 november 2006 19:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar een slim persoon met een hoog denkvermogen is in staat om te weten dat hij zijn teksten altijd nog een keer moet doorlezen.
Kijk, nu snap je zelf ook waarom ik dat foutje maaktequote:Op zondag 19 november 2006 19:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt.
Deze maatschappij is ingesteld op tijd.
Gozer, dat is nou onderhand wel duidelijk hoorquote:
Doeiquote:Op zondag 19 november 2006 19:18 schreef mr.wolv het volgende:
maar ik ben wegmstr we klote later nog wel een keer vind wel lache
16 was je he?
later mense
Is goed, en ik ben 16 ja.quote:Op zondag 19 november 2006 19:18 schreef mr.wolv het volgende:
16 was je he?
later mense
Oquote:Op zondag 19 november 2006 19:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gozer, dat is nou onderhand wel duidelijk hoor![]()
Doeiquote:Op zondag 19 november 2006 19:18 schreef mr.wolv het volgende:
16 was je he?
later mense
Ja D_Aquote:
quote:
Hij moet nog heel wat doen om het aantal liters slijm wat uit D_A's bek kwam te overtreffenquote:
*Zuchtquote:Op zondag 19 november 2006 19:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Zal ik nu dan maar even lief tegen je gaan doen?
En vervolgens over Merel heen werd gegooid.quote:Op zondag 19 november 2006 19:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hij moet nog heel wat doen om het aantal liters slijm wat uit D_A's bek kwam te overtreffen
Nu wel jaquote:Op zondag 19 november 2006 19:24 schreef mstr het volgende:
[..]
En vervolgens over Merel heen werd gegooid.
Hij is goed op wegquote:Op zondag 19 november 2006 19:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hij moet nog heel wat doen om het aantal liters slijm wat uit D_A's bek kwam te overtreffen
Dat zei je moeder gister ook, maar nee hoorquote:
Nee, ik verdeel het.quote:Op zondag 19 november 2006 19:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nu wel ja
Ga jij het allemaal over Plums heengooien dan?
Ik denk dat D_A nu een overproductie draaitquote:
Doe dat eensquote:Op zondag 19 november 2006 19:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Zal ik nu dan maar even lief tegen je gaan doen?
overproductie spermaquote:Op zondag 19 november 2006 19:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik denk dat D_A nu een overproductie draait
Maar hij heeft meer vriendin dan jijquote:
Ja, merel is groter inderdaadquote:Op zondag 19 november 2006 19:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar hij heeft meer vriendin dan jij
Die klinkt best leukquote:Op zondag 19 november 2006 19:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar hij heeft meer vriendin dan jij
Iets is al snel groter dan nietsquote:
Ja, komt uit mn favoriete film: Doornroosjequote:
Ok, genoeg geslijmd voor vandaagquote:Op zondag 19 november 2006 19:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ken nog iets wat best leuk klinkt: Booo
Ik ga wel verder via msn ofzoquote:Op zondag 19 november 2006 19:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ok, genoeg geslijmd voor vandaag![]()
Ik denk dat't zo wel even genoeg is lief.. Je bent Bart nietquote:Op zondag 19 november 2006 19:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ken nog iets wat best leuk klinkt: Booo
Gelukkig nietquote:Op zondag 19 november 2006 19:30 schreef booo het volgende:
[..]
Ik denk dat't zo wel even genoeg is lief.. Je bent Bart niet
We gaan nog even door, tot pagina 7 en dan gaat de hel losbreken.quote:Op zondag 19 november 2006 19:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ok, genoeg geslijmd voor vandaag![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 19:30 schreef booo het volgende:
[..]
Ik denk dat't zo wel even genoeg is lief.. Je bent Bart nog net niet
quote:
Volgens mij moet je eens een ander proberen mstrquote:Op zondag 19 november 2006 19:30 schreef booo het volgende:
[..]
Ik denk dat't zo wel even genoeg is lief.. Je bent Bart niet
ochochochquote:Op zondag 19 november 2006 19:31 schreef Blaxje het volgende:
[..]
We gaan nog even door, tot pagina 7 en dan gaat de hel losbreken.
De TT is voor mij, en dat is een feit.
Heil kevquote:Op zondag 19 november 2006 19:31 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Pagina 4quote:Op zondag 19 november 2006 19:31 schreef Blaxje het volgende:
[..]
6quote:
Vind ik niet.quote:Op zondag 19 november 2006 19:35 schreef fvivif het volgende:
Kale moeders zijn geil !!
* Eensch is met mstrquote:
Ja jijquote:
quote:Op zondag 19 november 2006 19:47 schreef Bravebart het volgende:
Ik peer hem maar ff, kijken of het nog zo erg is als ik terug kom
Gelukkig... ik was bijna bang dat ik een 12 jarig kindje gratisquote:
Ja, zie dat eerst maar eens te bewijzenquote:
Heel simpel, ik heb uitdraai van de racequote:Op zondag 19 november 2006 20:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, zie dat eerst maar eens te bewijzen
Waarom zou ik 12 zijn?quote:Op zondag 19 november 2006 20:02 schreef papernote het volgende:
[..]
Gelukkig... ik was bijna bang dat ik een 12 jarig kindje gratisen
zou geven.
Ja en jordy ookquote:Op zondag 19 november 2006 20:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Heel simpel, ik heb uitdraai van de race
Maarja, je kan het zo simpel shoppenquote:
Dat zei ik niet.quote:
Vraag RJ dan maar, die heeft hem ookquote:Op zondag 19 november 2006 20:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maarja, je kan het zo simpel shoppen
Over geboortedata gesprokenquote:Op zondag 19 november 2006 20:04 schreef papernote het volgende:
[..]
Dat zei ik niet.
Maar omdat je je geboortejaar niet had ingevuld ging ik twijfelen.
dan de mijne schatquote:Op zondag 19 november 2006 20:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Vraag RJ dan maar, die heeft hem ook
Jordy zijn snelste rondje is 0,7 seconden langzamer als de mijne.
Ooh ^^quote:Op zondag 19 november 2006 20:04 schreef papernote het volgende:
[..]
Dat zei ik niet.
Maar omdat je je geboortejaar niet had ingevuld ging ik twijfelen.
?quote:
Klopt, heb alleen geen zin om te gaan mierenneuken.quote:Op zondag 19 november 2006 20:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
dan de mijne schat
Maargoed, ik ben benieuwd
Nee, daar is ook geen lol aanquote:Op zondag 19 november 2006 20:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt, heb alleen geen zin om te gaan mierenneuken.
whehehequote:Op zondag 19 november 2006 20:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Godver, ben ik net bezig met foto's kijken van gisteravond, ligt die site van de kroeg opeens plat![]()
Ja haha, duidelijk geshoptquote:Op zondag 19 november 2006 20:09 schreef mstr het volgende:
Komt ie:
Venus, D. ben ik.
Jordy is Borkydude
en
Ronaldjan is RJ.
[afbeelding]
Ja he RJ, mstr jokt gewoonquote:
nouquote:Op zondag 19 november 2006 20:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar RJ, wij hebben Jordy toch beated?
Maar het gaat om je snelste ronde.quote:Op zondag 19 november 2006 20:17 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
nou
ik beken! ik was de grote verliezer
maar kwam door mstr.. die stond zo in de bocht.. toen moest ik remmen
maar daarna was ik helemaal de weg kwijtquote:Op zondag 19 november 2006 20:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar het gaat om je snelste ronde.
En ik stond in de bocht door 1 van die belgen.
Daar kan ik niets aan doenquote:Op zondag 19 november 2006 20:20 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
maar daarna was ik helemaal de weg kwijt
Saw III moet je gaan kijken johquote:Op zondag 19 november 2006 20:20 schreef eRrrrJeee het volgende:
ik ga denk saw 2 kijken of een andere loze film
en tog blijf ik wel van je houde hoorquote:
Mooiquote:Op zondag 19 november 2006 20:24 schreef mr.wolv het volgende:
[..]
en tog blijf ik wel van je houde hoor
en is hier nog wat leuks gebeurd?quote:
ik en mstr hebben een liefdes relatie opgebouwdquote:
Nee, die heb ik al met Plums en Laura.quote:Op zondag 19 november 2006 20:25 schreef mr.wolv het volgende:
[..]
ik en mstr hebben een liefdes relatie opgebouwd
Alsof ze jou een verklaring hoeft af te leggenquote:Op zondag 19 november 2006 20:27 schreef mr.wolv het volgende:
zo zo plums moet je me iets vetelle?:')
Beter kan je dan eerst 2 gaan kijkenquote:Op zondag 19 november 2006 20:28 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
die hebk niet en 2 nog niet gezien
Nee, niet echt.quote:Op zondag 19 november 2006 20:27 schreef mr.wolv het volgende:
zo zo plums moet je me iets vetelle?:')
Niet perse op jouw post bedoeld hoorquote:
ik ken haar vriend heel goedquote:Op zondag 19 november 2006 20:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Alsof ze jou een verklaring hoeft af te leggen
Casino Royale (2006) *TC*quote:Op zondag 19 november 2006 20:30 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ga ik zo doen! haah of ik ga That kijken
Mooiquote:Op zondag 19 november 2006 20:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Niet perse op jouw post bedoeld hoor![]()
Stoehoerquote:
is dat die bond film ?quote:
oh ik ga daar naar dat primere gedeuns van in de arena... is neit echt een premiere want het komt later dan dat het in de bios komtquote:
Lekker boeiend, ik kijk hem wel lekker hier.quote:Op zondag 19 november 2006 20:33 schreef lucina het volgende:
[..]
oh ik ga daar naar dat primere gedeuns van in de arena... is neit echt een premiere want het komt later dan dat het in de bios komtmaar zo promotie ding
met de auto en dat mannetje ook waarschijnlijk
quote:Op zondag 19 november 2006 20:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Lekker boeiend, ik kijk hem wel lekker hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |