quote:Op zondag 19 november 2006 19:21 schreef mstr het volgende:
Vermist: mr.wolv
Fotoboek: http://fotoboek.fok.nl/mr.wolv
Deze persoon is te herkennen aan zijn lage denkvermogen en zijn grote aanbod van typfouten.
Mocht u hem tegenkomen, zeg dan tegen hem: Mstr heeft je gebbqpwned.
hoi vraagje welk ondergoed draag jij vandaag?quote:Op zondag 19 november 2006 19:22 schreef boem-dikkie het volgende:
wat een dikke hoer
Alleen losers komen naar fok voor naamtopics.quote:Op zondag 19 november 2006 19:22 schreef Plums het volgende:
Nou, hij heeft wel mooi meteen een naamtopic
Jazekerquote:Op zondag 19 november 2006 19:22 schreef Asilanom het volgende:
Ja?
En Bart is gratis te misbruiken in Utrecht.quote:Op zondag 19 november 2006 19:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
U mag mstr er gratis bij hebben![]()
iewhl newbie's die ondergoed diggenquote:Op zondag 19 november 2006 19:23 schreef Asilanom het volgende:
[..]
hoi vraagje welk ondergoed draag jij vandaag?
Waarom zou je ondergoed begraven?quote:Op zondag 19 november 2006 19:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
iewhl newbie's die ondergoed diggen
Ow das best, daar kom ik toch nooitquote:Op zondag 19 november 2006 19:23 schreef mstr het volgende:
[..]
En Bart is gratis te misbruiken in Utrecht.
Dan stuur ik ze wel door naar Delftquote:Op zondag 19 november 2006 19:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ow das best, daar kom ik toch nooit![]()
Hij zei newbie tegen me.quote:Op zondag 19 november 2006 19:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
iewhl newbie's die ondergoed diggen
Hij weet waarschijnlijk nog niet eens wat naamtopics uberhaupt zíjn, dus ik betwijfel of hij zich speciaal daarvoor aangemeld heeftquote:Op zondag 19 november 2006 19:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Alleen losers komen naar fok voor naamtopics.
quote:Op zondag 19 november 2006 19:27 schreef Plums het volgende:
[..]
Hij weet waarschijnlijk nog niet eens wat naamtopics uberhaupt zíjn, dus ik betwijfel of hij zich speciaal daarvoor aangemeld heeft![]()
Prima schatquote:
kloot vioolquote:
laat me rade jij bent zon nerd van 16 die alleen achter de computer zit en dan een vocabulair heeft dat niet verdergaat dan newbiequote:Op zondag 19 november 2006 22:21 schreef Roflpantoffel het volgende:
Vol met newbies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |