quote:Op zondag 19 november 2006 22:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, Sheepik was aan het klooien..
maar op zich wel duidelijk dat het voor moet zijn als het gaat van ca. 572 - 500, toch?![]()
![]()
quote:
Sorry Jay, ik vroeg alleen het nummerquote:
zo snel mogelijk de titel en artiest in een venster kwakken en op invoeren drukkenquote:Op zondag 19 november 2006 22:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Note to self: gebruik geen hoofdletters en posticons...
Klopt, normaal vraag ik altijd naar wie en welk nummer maar nu blijkbaar alleen naar het nummerquote:
dude, ik zat echt ergens anders te zoekenquote:Op zondag 19 november 2006 22:44 schreef Soempie het volgende:
ik heb het over een redenering Jay...moet niet zo moeilijk zijn na m'n uitleg over deductie
Weet ik tquote:Op zondag 19 november 2006 22:41 schreef Soempie het volgende:
okee, nu wil ik weten wat inductie is (hoe gaat die redenering?) + een voorbeeld.
De eerste hit bij google....quote:Op zondag 19 november 2006 22:44 schreef Soempie het volgende:
ik heb het over een redenering Jay...moet niet zo moeilijk zijn na m'n uitleg over deductie
zo is genoegquote:Op zondag 19 november 2006 22:46 schreef macondo het volgende:
O dan andersom, alle geconstateerde kraaien zijn zwart.
Als hij op google had gezocht was z'n antwoord anders geweest. En macondo gebruikt sowieso geen googlequote:
Hij weet dan wel weer dat mijn antwoord de eerste hit van google is voor het geven van het goede antwoord. Maar goed, game on!quote:Op zondag 19 november 2006 22:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als hij op google had gezocht was z'n antwoord anders geweest. En macondo gebruikt sowieso geen google![]()
volgens mij wordt die googlegrap naar jou toe wel vaker gemaaktquote:Op zondag 19 november 2006 22:53 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Hij weet dan wel weer dat mijn antwoord de eerste hit van google is voor het geven van het goede antwoord. Maar goed, game on!
als er veel yuri vragen langkomenquote:Op zondag 19 november 2006 22:52 schreef Soempie het volgende:
Yuri! punten scoren vandaag he!Fok doet het
dubieusquote:Op zondag 19 november 2006 22:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
volgens mij wordt die googlegrap naar jou toe wel vaker gemaakt![]()
geschiedenis vragen voor Yuri jongensquote:Op zondag 19 november 2006 22:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als er veel yuri vragen langkomen
Toen jij met een antwoord kwam dat er volledig naast zat, vond ik het wel grappig om te checken wat google als eerste hit zou geven. En deductie en inductie, toch behoorlijk standaard begrippen in de wetenschap. Maar je kan ze door de war halen dus.quote:Op zondag 19 november 2006 22:53 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Hij weet dan wel weer dat mijn antwoord de eerste hit van google is voor het geven van het goede antwoord. Maar goed, game on!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |