quote:Jet is a rock band from Melbourne, Australia, whose debut album Get Born, released in 2003, has so far sold over 3.5 million copies throughout the world. The band is heavily influenced by groups such as Queen, The Beatles, Oasis, The Rolling Stones, The Who, The Easybeats, AC/DC, The Faces, The Kinks, and T. Rex.
staan 1 Maart in Paradiso, hoe en waar kaartjes te krijgen zijn is mij niet duidelijk...quote:Shine On is the second album by Melbourne rock band Jet, released in early October 2006. The title of the album was revealed on the band's website homepage.
iTunes leaked the album in the Australian and UK stores on 16 September 2006, over two weeks before the actual release date.[1] After iTunes leaked the album, Shine On made its way onto file sharing sites through forums of similar bands.
On 23 September 2006, Triple J premiered the album on its Music Specials show along with interviews with the band. A day later, Nova 100 played the entire album on the radio as a preview.
The album debuted at #3 on the Australian ARIA Albums chart the week of 8 October 2006. It has also gone platinum (70,000+ units shipped).[2] It also debuted and peaked at number 13 on the Official UK Top 75 Albums Chart and 16 on the Billboard 200, but quickly fell out of the top 100 within four weeks.
Vind ik engquote:Op maandag 20 november 2006 23:22 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Kan je dat zelf niet? :/
quote:Op maandag 20 november 2006 23:31 schreef DuranK het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=R7HkXI70t88&mode=related&search=
Woow vet nummerIk wil ze ook zien!
Kom er net vandaan, geen JET posters of iets dergelijks gezien.. maar daar heb ik ook niet op geletquote:Op woensdag 22 november 2006 00:00 schreef kweek89 het volgende:
wat dacht je van Paradiso bellen :p
Niets, maar had wel netjes geweest als ze de prijs met 2,5 euro t.o.v. Melkweg omlaag hadden gedaan aangezien ik (en alle anderen met een kaartje) toen voor niets service kosten hebben moeten betalen.quote:
En denk je dat het 1 maart wel doorgaat?quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:37 schreef Leonos het volgende:
Ik zag het stiekem aankomen en had toen geen kaartje gekocht![]()
Guano Apes als "after"- party dan maar?quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:47 schreef Leonos het volgende:
Jup
Ik zie ook stiekem aankomen dat de killers oasis als support act komen als goedmakertje![]()
Ik ken idd alleen Are you gonna be my girl, was wel een leuk liedje toenquote:Op zondag 10 december 2006 19:28 schreef kweek89 het volgende:
niet echt...niet in Nederland iig, verder dan Are you gonna be my girl zijn ze hier helaas nooit gekomen.
ik zit met een nogal financieel probleem..:/
kut examens! daardoor niet kunnen werken..dus nu geen geld![]()
* Elusive 2 kaartjes kwijt moet, heb er teveel aangeschaftquote:
Ik wil zequote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:57 schreef Elusive het volgende:
kopen kopen kopen!
ik heb nog 2 kaartjes heir liggen, 15 euro per stuk!
de cd is heerlijkquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:58 schreef JeroenV het volgende:
Ik dacht een topic over het album te vinden, gaat het alleen maar over het concert
Holiday is erg goed.
Shine on doet me nogal erg aan Oasis denken, maar is opzich niet erg.
Maar de hele cd is niet verkeerd
Je gaat me toch niet vertellen dat je nooit in de paradiso komtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:16 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik wil zeIk las trouwens iets op ticketservice dat je kaartjes moest hebben inclusief lidmaatschap ofzo? Ik weet niet precies hoe dat zit?
Betraptquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:36 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je nooit in de paradiso komt![]()
![]()
Haha, ach.. als je er eenmaal een keer bent geweestquote:
Je hebt gelijk!quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:23 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Haha, ach.. als je er eenmaal een keer bent geweest![]()
Wil je niks anders meer, pfhaha![]()
Oh ja, dat kon en ik ga dus ookquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:38 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb ook iemand gevraagd of hij meekon. Dus nu maar even afwachten.
Als ze dit doen ben ik tevredenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:03 schreef kweek89 het volgende:
Come on come on
get what you need
put ur money where ur mouth is
holiday
skin & bones
take it or leave it
move on
kings horses
look what you've done
bring it on back
are you gonna be my girl
that's all lies
rip it up
cold hard bitch
stand up
get me out of here
ENCORE:
all you have to do
shine on
rollover dj
Setlist van eind november....
@ kreuk, ik ga shroom ná het concert doen![]()
Ik kom bijna uit Limburg ( ik woon dus nog in brabantquote:Op maandag 26 februari 2007 23:35 schreef Thijsssss het volgende:
Als ik het goed had waren er nog kaartjes, en ben al een tijdje aan het genieten de muziek die op de volgorde van de setlist op mijn mp3speler staat. Heb alleen nogal moeite met de juiste concertpartners vinden, blijkt dat er toch minder animo binnen mijn vriendengroep voor een concert als deze. Komt er bovenop dat mijn vrienden (net als ik) krap bij kas zitten
. Ook is het nogal een eindje reizen van de Achterhoek naar Amsterdam.
Spreekt niet allemaal in het voordeel van Jet, maar kan iemand mij alsjeblieft nog overtuigen om donderdag naar het concert te gaan? Stiekem zin om weer eens een concertje te pakken en ben nog Paradiso-maagd![]()
Dacht deze is wat recenter, maar inderdaad is die precies hetzelfde (nahja kan je hem vast uit je hoofd leren voor donderdagquote:Op maandag 26 februari 2007 23:58 schreef kweek89 het volgende:
of je post gewoon dezelfde setlist!
Gewoon jezelf flink dronken voerenquote:Op donderdag 1 maart 2007 08:46 schreef Thijsssss het volgende:
Ook hier is het kaartje nog niet binnen, mijn laatste hoop heeft zich gisteravond afgemeld. Hebben mensen al ervaring met concerten in je eentje bezoeken?
Je link doet het nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:52 schreef kweek89 het volgende:
WAT EEN VETTE GIG!
The Blue vans zijn fantastische! jezus wat een goeie show, en wat is dat een goeie band
JET zelf was gewoon klasse! echt genoten!
kep take it or leave it opgenomen, grotendeels, daarna niet echt meer....
Blue vans heb ik ook nog iets van opgenomen, maar dat upload ik later
http://www.megaupload.com/?d=E2677JU0
Ik waardeer het dat je het nummer erop zet, maar het is Take It Or Leave Itquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:17 schreef kweek89 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Lmay-y89Wew
Last chance
straks zal ik ook nog een stukje blue van's uploaden
The Blue Van...gezien in het voorprogramma van Voicst in Nederland...was erg goed (al heb ik de helft gemist omdat ik zo nodig mn tas moest vergeten bij de pizzaria :/) Hendrik_ kan meer uitleg geven hahaquote:
She;s a genius hoor ik best vaak op de radio de afgelopen week. Mooi! Binnekort het album maar halen!quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:46 schreef kweek89 het volgende:
Eerste release van het nieuwe album Shaka Rock - komt uit op 25 augustus...ik zeg Lowlands! (er is nog een gaatje in de Grolsche)
oohja...de video is ontzettend bruuut! wel erg vet en zit een flinke dosis humor in...
oohja niet kijken als je eet of zo nog moet eten
dit is de single...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |