Als ze dit doen ben ik tevredenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:03 schreef kweek89 het volgende:
Come on come on
get what you need
put ur money where ur mouth is
holiday
skin & bones
take it or leave it
move on
kings horses
look what you've done
bring it on back
are you gonna be my girl
that's all lies
rip it up
cold hard bitch
stand up
get me out of here
ENCORE:
all you have to do
shine on
rollover dj
Setlist van eind november....
@ kreuk, ik ga shroom ná het concert doen![]()
Ik kom bijna uit Limburg ( ik woon dus nog in brabantquote:Op maandag 26 februari 2007 23:35 schreef Thijsssss het volgende:
Als ik het goed had waren er nog kaartjes, en ben al een tijdje aan het genieten de muziek die op de volgorde van de setlist op mijn mp3speler staat. Heb alleen nogal moeite met de juiste concertpartners vinden, blijkt dat er toch minder animo binnen mijn vriendengroep voor een concert als deze. Komt er bovenop dat mijn vrienden (net als ik) krap bij kas zitten
. Ook is het nogal een eindje reizen van de Achterhoek naar Amsterdam.
Spreekt niet allemaal in het voordeel van Jet, maar kan iemand mij alsjeblieft nog overtuigen om donderdag naar het concert te gaan? Stiekem zin om weer eens een concertje te pakken en ben nog Paradiso-maagd![]()
Dacht deze is wat recenter, maar inderdaad is die precies hetzelfde (nahja kan je hem vast uit je hoofd leren voor donderdagquote:Op maandag 26 februari 2007 23:58 schreef kweek89 het volgende:
of je post gewoon dezelfde setlist!
Gewoon jezelf flink dronken voerenquote:Op donderdag 1 maart 2007 08:46 schreef Thijsssss het volgende:
Ook hier is het kaartje nog niet binnen, mijn laatste hoop heeft zich gisteravond afgemeld. Hebben mensen al ervaring met concerten in je eentje bezoeken?
Je link doet het nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:52 schreef kweek89 het volgende:
WAT EEN VETTE GIG!
The Blue vans zijn fantastische! jezus wat een goeie show, en wat is dat een goeie band
JET zelf was gewoon klasse! echt genoten!
kep take it or leave it opgenomen, grotendeels, daarna niet echt meer....
Blue vans heb ik ook nog iets van opgenomen, maar dat upload ik later
http://www.megaupload.com/?d=E2677JU0
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |