Jaquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:10 schreef Keltie het volgende:
Misschien een Feijenoord-Blackburn meet in amsterdam?
en jij zou er heen gaan ?quote:
Was dat al niet tijdens Nederland - Engelandquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:10 schreef Keltie het volgende:
Misschien een Feijenoord-Blackburn meet in amsterdam?
ja de man die op de rand van een vak stondquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:50 schreef Keltie het volgende:
Hatsee, 1 opmerking en de knurftjes komen weer uit hun griekse-goden-topicje
Het is natuurlijk ook erg moeilijk te bevatten voor ze, dat niet de hele wereld om hun draait.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:50 schreef Keltie het volgende:
Hatsee, 1 opmerking en de knurftjes komen weer uit hun griekse-goden-topicje
blackburn zal wel weer shirtjes en vlaggetjes krijgen van dat tuigquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:32 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Komen jullie anders gezellig mee met de engelsen naar Rotterdam![]()
Ik zit in Praag dan, dus nee, helaasquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:32 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Komen jullie anders gezellig mee met de engelsen naar Rotterdam![]()
Hoteltje al geboekt?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:57 schreef FrankyMcG het volgende:
Donderdag lekker op tijd naar Rotterdam, lekker zuipen!
Volgende week Nancy
Yepz, was al geboekt voor de kaarten zeker waren! 15 minuten van het stadion!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:36 schreef Staanplaats het volgende:
Hoteltje al geboekt?
Reken maar van Yes! Hopen op winst donderdag, dan wordt het extra leuk daar in France!quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:18 schreef Luni het volgende:
Word ook een gekkenhuis volgens mij daar, heb er zin in!
Jammer, houden we tegoedquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik zit in Praag dan, dus nee, helaas
hmm, is dat een fok-uitnodiging om met z'n allen bij franky te blijven maffen na het stappen in de nancy na de wedstrijd?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:20 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Yepz, was al geboekt voor de kaarten zeker waren! 15 minuten van het stadion!
[..]
Reken maar van Yes! Hopen op winst donderdag, dan wordt het extra leuk daar in France!
Zullen die joden wel weer geweest zijn.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:44 schreef jorienvdherik het volgende:
mijn post is gedelete leuk man
ging over dat kut uitvak van zequote:Op woensdag 22 november 2006 00:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zullen die joden wel weer geweest zijn.
Idem.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:44 schreef jorienvdherik het volgende:
mijn post is gedelete leuk man
Vorig seizoen ook gedaan, op een seizoenskaart.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ging over dat kut uitvak van ze
[afbeelding]
slaat toch nergens op, ik ga wel los naar ajax-feyenoord![]()
3? Zat jij in het fanatieke gedeelte zeker...quote:Op woensdag 22 november 2006 07:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vorig seizoen ook gedaan, op een seizoenskaart.
2de ring, tegenover het uitvak, niets aan het handje.
Of je moet je storen dat er 1 zo'n figuur opstaat en begint te zingen "if you hate fucking Feijenoord, clap your hands" en dat er dan 3 (!!) meeklappen
Dit is toch te gek voor woorden. Degene die deze jongen gescout heeft moet dat toch gezien hebben en als je een gesprek met die jongen heb moet deze belabberde instelling toch ook naar voren komen. Ongelovelijk dit...quote:In een groot interview met Voetbal International laat de Belg Léonard weten wel blij te zijn om even teruggezet te zijn naar de bank. 'Het voetbal hier is compleet anders dan ik voorheen heb gezien in België en Frankrijk. Daar laat je een speler die naar binnen trekt gewoon lopen. Je houdt jouw zone afgeschermd en iemand anders pikt jouw directe tegenstander op. Hier moet je er zélf achteraan, desnoods helemaal tot aan de overkant.'
'Het ritme van om de drie, vier dagen een wedstrijd spelen, kan ik niet aan. Ik merk het op het veld, moet veel te snel naar adem happen. Dat ik nu op de bank zit, snap ik wel. Misschien klinkt het heel bizar, maar ik ben er wel blij mee.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |