Ach, het is de realiteit. psv is gewoon veel efficienter met hun anti-voetbal. Ajax is zoals al jaren te wisselvallig.quote:Op zondag 19 november 2006 20:19 schreef twi het volgende:
Ajacieden die nu al zeggen dat PSV kampioen wordt moeten zich echt kapot schamenSchandalig met nog 21 wedstrijden en 3 punten verschil.
We missen niet alleen Babel, we missen ook een rechtsbuitenquote:Op zondag 19 november 2006 21:23 schreef koningdavid het volgende:kutzooi.
Ik merkte het tegen PSV al, we missen Babel. Hij heeft dreiging en voelt Huntelaar goed aan.
En we hebben inderdaad ook goede buitenspelers nodig.
Verder, eerlijk is eerlijk, is Twente ook gewoon een redelijke ploeg die het iedereen lastig kan maken. (zie PSV, AZ en Feyenoord)
Al 3 jaar.quote:Op zondag 19 november 2006 21:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
We missen niet alleen Babel, we missen ook een rechtsbuiten![]()
Niks van gemerktquote:Op zondag 19 november 2006 21:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Er werd toch een tukker geschopt door een jood of niet, waarna die tukkers wegmoesten?
PSV moet emigreren naar Italiequote:Op zondag 19 november 2006 21:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ach, het is de realiteit. psv is gewoon veel efficienter met hun anti-voetbal. Ajax is zoals al jaren te wisselvallig.
laat staan schieten uit een willekeurige positiequote:Op zondag 19 november 2006 21:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
PSV moet emigreren naar Italie
Stam kan het misschien maar beter ook laten om een vrije trap te nemen
Stam kan hem er zoals Alex inknallen hoor, soms mag hij van mij best een poging wagen. Vandaag wilde ik ook dat hij schoot, ik zat al neeeee niet Sneijder maargoedquote:Op zondag 19 november 2006 21:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
PSV moet emigreren naar Italie
Stam kan het misschien maar beter ook laten om een vrije trap te nemen
Dat lijkt mij duidelijk..... laatste twee wedstrijden blijkt wederom dat we geen wedstrijd kunnen maken.quote:Op zondag 19 november 2006 21:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ajax is zoals al jaren te wisselvallig.
Leonardo en voorzettenquote:Op zondag 19 november 2006 21:48 schreef ericajax het volgende:
vandaag maar weer duidelijk geworden dat we behoefte hebben aan Leonardo![]()
Wanneer is Babel weer terug?quote:Op zondag 19 november 2006 21:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
We missen niet alleen Babel, we missen ook een rechtsbuiten![]()
Nwankoquote:Op zondag 19 november 2006 21:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Flikker op met leonardo
We hebben iemand nodig die iets kan forceren. Ik wil Kanu!
Ik krijg ook meer de behoefte aan het type Kanu iddquote:Op zondag 19 november 2006 21:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Flikker op met leonardo
Huntelaar is imo best in vorm, maar hij krijgt geen doelkansen dusja.quote:Op zondag 19 november 2006 21:54 schreef Schanulleke het volgende:
Jammer van het resultaat. Ook jammer dat er weer veel te snel die lange bal gehamteerd wordt zodra het een beetje spannend begint te worden. Met name Emanuelson moet daar eens door Henk op gewezen worden. Verder wel positief dat er tot het einde vol voor de winst geknokt werd.
En positief dat we solide 2de staan terwijl onze spits nog in vorm moet geraken. Als die later in het seizoen op stoom komt dan zijn we niet meer te houden!
Wat hij zegt.quote:Op zondag 19 november 2006 21:52 schreef Rossoneri het volgende:
Wat heeft iedereen toch met leonardo?
Heeft een paar wedstrijdjes gevoetbalt en is meteen een of ander wereldtalent ofzo.
Tis een latente homo
Kanu is niet echt een forceerder, hoewel ik hem eeuwig dankbaar ben voor zijn invalbuurt in Wenenquote:Op zondag 19 november 2006 21:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Flikker op met leonardo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |