Dat is VI bij rtlquote:Op zondag 19 november 2006 20:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mooi![]()
Kunnen we ergens een vraag mailen, wil wel ff zeggen dat er een rechtsbuiten bij moet![]()
Daarom wordt psv dit jaar weer kampioen.quote:Op zondag 19 november 2006 20:08 schreef SoA-Holic het volgende:
Ik baal er nog steeds van. Gelijk spelen tegen een subtopper thuis is dodelijk voor de kampioenswedstrijd.
Waarom wint psv dit soort klotepotten wel altijd en Ajax incidenteel niet. Kutzooi.![]()
Heeft er niks mee te maken. Het verschil tussen Ajax en PSV zit em in de wedstrijd van vorige week.quote:Op zondag 19 november 2006 20:08 schreef SoA-Holic het volgende:
Ik baal er nog steeds van. Gelijk spelen tegen een subtopper thuis is dodelijk voor de kampioenswedstrijd.
Waarom wint psv dit soort klotepotten wel altijd en Ajax incidenteel niet. Kutzooi.![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 20:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Daarom wordt psv dit jaar weer kampioen.
Ik ben er ook bang voorquote:Op zondag 19 november 2006 20:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Daarom wordt psv dit jaar weer kampioen.
Tsja, ik zie dit Ajax niet in Eindhoven winnen.quote:
Dat psv kut speelt en toch wint?quote:Op zondag 19 november 2006 20:14 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken. Het verschil tussen Ajax en PSV zit em in de wedstrijd van vorige week.
quote:Op zondag 19 november 2006 20:19 schreef twi het volgende:
Ajacieden die nu al zeggen dat PSV kampioen wordt moeten zich echt kapot schamenSchandalig met nog 21 wedstrijden en 3 punten verschil.
Slechts dat tweede, het gat van drie punten is er vooral op basis van de uitslag van vorige week. Zo slecht speelde PSV overigens niet vorige week. Het stond organisatorisch gewoon goed.quote:Op zondag 19 november 2006 20:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat psv kut speelt en toch wint?
Het centrale duo onder leiding van Alex en Simons er voor stond de hele wedstrijd goed. De rest van 't elftal kreeg dat pas in de 2e helft door.quote:Op zondag 19 november 2006 20:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Slechts dat tweede, het gat van drie punten is er vooral op basis van de uitslag van vorige week. Zo slecht speelde PSV overigens niet vorige week. Het stond organisatorisch gewoon goed.
Hugo@ad.nl?quote:Op zondag 19 november 2006 20:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja, maar d8 misschien kan je het hier ook wel![]()
Geen bieries?quote:Op zondag 19 november 2006 20:19 schreef Sethje het volgende:
kanker dag.... zit zelf ziek thuis en dan zo'n sars wedstrijd...
Inderdaad. Dat ophemelen van PSV, bah. Als 1 van hun bepalende spelers wegvaalt, of het moraal inzakt door een botsing tussen Koeman en een speler zijn ze gewoon te pakken hoor.quote:Op zondag 19 november 2006 20:19 schreef twi het volgende:
Ajacieden die nu al zeggen dat PSV kampioen wordt moeten zich echt kapot schamenSchandalig met nog 21 wedstrijden en 3 punten verschil.
Duidelijk.quote:Op zondag 19 november 2006 16:28 schreef StarGazer het volgende:
BUITENSPELERS , Van Geel!!
Er werd toch een tukker geschopt door een jood of niet, waarna die tukkers wegmoesten?quote:Op zondag 19 november 2006 21:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat een paupers op 416 trouwens
Er zat ook zo een kut tukker naast mij na de 0-1 ging die springen enzo en iedereen bellen
Echt irriterend
Achter me zat een kindje dat de hele tijd zat te praten *o wat jammer voor stam* *blablabla*
Ik werd echt gek daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |