Nu pas?quote:Op zondag 19 november 2006 22:40 schreef Black-Death het volgende:
Volgens Van Gelder wil Rosales weg bij Ajax.
quote:Op maandag 20 november 2006 01:02 schreef Radegast het volgende:
Zei Van Geel nou dat er bij Ajax van de F-jes tot aan het eerste nergens meer met een '10' gespeeld wordt, en dat dat beleid is?
Als dat zo is dan ga ik nu heel hard huilen...
Daarom vind ik het ook zo raar dat iedereen Ajax zo slecht vond spelen de eerste helft. Briljant was het allemaal niet, maar het waren gewoon twee goede ploegen die tegen elkaar aan het spelen waren. Jammer dat de wedstrijd verzandde doordat Twente dit gewoon maar een helftje vol kan houden.quote:Op maandag 20 november 2006 08:49 schreef BoNi het volgende:
Verder speelde Twente (vooral de eerste helft) gewoon erg sterk en zat er niet meer in dan dit gelijkspel.
Zoiets als: "When I snap my fingers you will all be great.........?"quote:Op maandag 20 november 2006 09:08 schreef HeatWave het volgende:Rosales-loos Ajax
.
Maar ook zonder hem was het gisteren bedroevend hoor.
Ik snap wel dat men het SPEL van psv kut vindt, maar ik vind de resultaten van Ajax kut! Al veels te lang lopen die gasten uit eindhoven met een grijns op hun gezicht als ze aan dat sukkelige clubje uit Amsterdam denken, dat altijd maar een grote bek heeft maar geen flikker meer klaarspeelt.
Wanneer staat er nou eens iemand op bij Ajax die het roer ECHT omgooit? En er voor zorgt dat Ajax WEL mee kan doen met PSV.
Want (jaja, fik me maar weer af zo, lekker boeiend) dit kan gewoon niet langer, het zijn "maar" 3 punten achter. Ja, fuck off, vorige week stonden we nog VOOR op PSV.
"veranderingsproces"quote:Op maandag 20 november 2006 09:12 schreef BoNi het volgende:
[..]
Zoiets als: "When I snap my fingers you will all be great.........?"![]()
Heb jij ooit weleens een veranderingsproces meegemaakt...?
Nee, wel van ons, WEER, in eigen huis....... waardoor ze koploper werden. En psv scoort er lekker op los weer dit weekend. Wat brengt het o zo aanvallend en mooi spelende Ajax?quote:Op maandag 20 november 2006 09:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is niet dat psv wel heeft gewonnen van twente...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |