Kwam ie ook bij die goal van Engelaar dus wat jank je nouquote:Op zondag 19 november 2006 15:36 schreef jorienvdherik het volgende:
de co komt klaar op sneijdert
Dat is altijd zo walgelijk ... hij kan wel wat, maar als commentator moet je alleen de acties zelf beoordelen en niet van te voren al gaan lopen geilen neequote:Op zondag 19 november 2006 15:36 schreef jorienvdherik het volgende:
de co komt klaar op sneijdert
Omdat die wrs mooier was dan daze vrije trap?quote:Op zondag 19 november 2006 15:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
Kwam ie ook bij die goal van Engelaar dus wat jank je nou
quote:Op zondag 19 november 2006 15:37 schreef DenniZZ het volgende:
moet je die jood nou horen op Radio1
"die fantastische ajaskiet"![]()
![]()
![]()
![]()
Kuyt werd ook om de haverklap "die fantastische feyenoorder" genoemd, dus snap de frustratie niet.quote:Op zondag 19 november 2006 15:37 schreef DenniZZ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Goal van de maand inderdaad. Met nominatie voor goal van het jaar.quote:Op zondag 19 november 2006 15:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Omdat die wrs mooier was dan daze vrije trap?
Hier wel. Loopt wel een paar minuten achter.quote:Op zondag 19 november 2006 15:36 schreef Longmen het volgende:
sopcast doet het nu niet?
als je het zo schrijft vermeld het dan ook als ajaksietquote:Op zondag 19 november 2006 15:37 schreef DenniZZ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja, maar beide mooie goals dus mag ie toch ook over beide goals opgewonden zijn?quote:Op zondag 19 november 2006 15:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou dat heb ik nog nooit gehoord op Radio 1.quote:Op zondag 19 november 2006 15:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kuyt werd ook om de haverklap "die fantastische feyenoorder" genoemd, dus snap de frustratie niet.
Selectief gehoor?quote:Op zondag 19 november 2006 15:39 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Nou dat heb ik nog nooit gehoord op Radio 1.
Ik regelmatig, en niet alleen op Radio 1.quote:Op zondag 19 november 2006 15:39 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
ja idd.. nekschotquote:Op zondag 19 november 2006 15:37 schreef DenniZZ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nee natuurlijk niet, je avatar zegt al meer dan genoeg harryquote:Op zondag 19 november 2006 15:39 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Inderdaad, wesleyquote:Op zondag 19 november 2006 15:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is het wel gunstig.
de 0-1 was niet op de radio, gelul van hemquote:Op zondag 19 november 2006 15:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit seizoen helaas soms wel want ik heb me scc verknipt na het aantrekken van die griekse jood.quote:Op zondag 19 november 2006 15:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk volgt hij zijn favoriete club niet via de radio...
Toen ze terugkwamen zei ie er degelijk wat over hoorquote:Op zondag 19 november 2006 15:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
de 0-1 was niet op de radio, gelul van hem
quote:Op zondag 19 november 2006 15:41 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Dit seizoen helaas soms wel want ik heb me scc verknipt na het aantrekken van die griekse jood.
denk het, hoorde iets van kk bestuur..quote:Op zondag 19 november 2006 15:42 schreef Superheld het volgende:
Hahaha Hagenezen gaan nu weg, naar de andere kant?
Waar zie je dat?quote:Op zondag 19 november 2006 15:42 schreef Superheld het volgende:
Hahaha Hagenezen gaan nu weg, naar de andere kant?
heb je de stream?quote:Op zondag 19 november 2006 15:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hier wel. Loopt wel een paar minuten achter.
Tele2, en riepen kankahbestuurquote:
fout van boschker ???quote:
Kijk die gabri dan, die kijkt er alleen maar naarquote:
Speelt volgend seizoen wel bij Ajax, PSV of een buitenlandse club denk ikquote:Op zondag 19 november 2006 15:45 schreef DenniZZ het volgende:
Mooie actie van Suarez zeg, hulde.
dan vraag je toch gewoon een nieuwe aanquote:Op zondag 19 november 2006 15:41 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Dit seizoen helaas soms wel want ik heb me scc verknipt na het aantrekken van die griekse jood.
Tja vind ook dat er 3 man achter Engelaar staan, niet echt goed verdedigd ondanks zn snelheid.quote:Op zondag 19 november 2006 15:46 schreef Tha-CheF het volgende:
hoezo gooit gabri zich niet voor de bal :S
hij kon makkelijk zijn been ervoor doen
hij moet met dit soort opmerkingen blijven komen,enkel om jou zo te frustreren is het al tof genoegquote:Op zondag 19 november 2006 15:47 schreef DenniZZ het volgende:
nou komt die co weer klaar op het shirt van ajaks
quote:Op zondag 19 november 2006 15:48 schreef knnth het volgende:
calimereaux
Gelukkig heeft feijenoord allemaal toppersquote:Op zondag 19 november 2006 15:45 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Kijk die gabri dan, die kijkt er alleen maar naar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |