Zembla, over de betrouwbaarheid van opiniepeilingen.quote:Op zondag 19 november 2006 21:38 schreef tvlxd het volgende:
Komt er nog wat op tv?
De LibDem willen softdrugsgedoogbeleid afschaffenquote:Op zondag 19 november 2006 21:31 schreef tvlxd het volgende:
Geweldig, ja. Softdrugs verbieden, maar wel zelf een biertje drinken. De hypocrisie van sociale onderdrukkers.
Ik had het over Balkenende.quote:Op zondag 19 november 2006 21:48 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
De LibDem willen softdrugsgedoogbeleid afschaffenalsof dat nog kan. maar goed, er staan meer dingen in die mij niet zinnen, net zoals bij al die andere partijen ook. As good as it gets.
Uit de lijsttrekkersenquete op de FP:quote:Op zondag 19 november 2006 21:48 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
De LibDem willen softdrugsgedoogbeleid afschaffen![]()
quote:LibDem vindt het huidige beleid, waarbij de consumptie van softdrugs toegelaten wordt, maar de productie niet, inconsequent. Dat vraagt om problemen, zoals regelmatig blijkt. Het ligt dan voor de hand soft drugs te legaliseren, maar daarbij moet er wel oog zijn voor de schadelijke effecten op de gezondheid (ook sigaretten, alcohol, koffie zijn schadelijk). Het gebruik van hard drugs moet gemedicinaliseerd worden, zodat de criminaliteit niet meer loont en het gebruik onder controle is.
ah, heel mooiquote:Op zondag 19 november 2006 21:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Uit de lijsttrekkersenquete op de FP:
quote:
LibDem vindt het huidige beleid, waarbij de consumptie van softdrugs toegelaten wordt, maar de productie niet, inconsequent. Dat vraagt om problemen, zoals regelmatig blijkt. Het ligt dan voor de hand soft drugs te legaliseren, maar daarbij moet er wel oog zijn voor de schadelijke effecten op de gezondheid (ook sigaretten, alcohol, koffie zijn schadelijk). Het gebruik van hard drugs moet gemedicinaliseerd worden, zodat de criminaliteit niet meer loont en het gebruik onder controle is.
Was een leuk programma.quote:Op zondag 19 november 2006 21:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Pechtold gewonnen.
schouders ophalen, en iets leuks gaan doen.quote:Op zondag 19 november 2006 22:19 schreef tvlxd het volgende:
Hoe doen mensen dat toch, leven? Al die mensen die je niet kunt vertrouwen, de sadisten, de leugenaars, het onvermijdelijke falen.
Ik heb ervan gedroomd, weet je dat?quote:
Je hoeft niet heengaan, je hoeft niet te gaan, ik ging mee. Da's héél wat anders..quote:Op zondag 19 november 2006 12:01 schreef Reya het volgende:
Waar moet ik heengaan, sigme?
ik zei toch al dat jij het verkeerd doet. Daar begrijpen ze het tenminste..quote:Op zondag 19 november 2006 22:15 schreef Godslasteraar het volgende:
Iraniër gedood die met zijn vrouw praatte
Wie is die budha eigenlijk? Maakt slimme posts.quote:Op zondag 19 november 2006 14:45 schreef Napalm het volgende:
Jij neukt met je vrienden en praat met je vriendin?
Wat een fabuleus plaatje! Het lijkt niet erg op mijn voorstelling van M. onder z'n bed.quote:
Scary movie-style is ie beterquote:
Ja, volgens mij hadden de problemen te maken met de html-code, die naar mijn indruk zo gesteld was dat bij het openen van een pagina een nieuwe post ook meteen zichtbaar is, en er niet eerst, zoals nu, de pagina ververst moet worden (met F5 bijv.).quote:Op zondag 19 november 2006 23:06 schreef sigme het volgende:
Godslasteraar, ik vond de fok problemen ook heel apart. Opvallend dat een topic heropenen in een nieuw tabblad beter leek te gaan dan verversen van een reeds getoond topic.
Van de echte originele film? Gaaf!quote:Op zondag 19 november 2006 23:12 schreef Godslasteraar het volgende:
Klik!![]()
[[url=http://x5.freeshare.us/123fs1289766.jpg]afbeelding][/url]
Yep, Terminator 1, mischien wel de beste soundtrack überhaupt.quote:Op zondag 19 november 2006 23:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Van de echte originele film? Gaaf!
Vroeger was Schwarzenegger echt stoer. Met z'n ene regeltje tekst.
Zeg, zet je er de volgende keer een waarschuwinkje bij!? Ik kan niet tegen engigheden.quote:
Schwarzenegger is inderdaad tof, Stallone ook, trouwens.quote:Op zondag 19 november 2006 23:24 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Yep, Terminator 1, mischien wel de beste soundtrack überhaupt.
ben een grote Arnie-fan, vooral omdat hij zichzelf niet helemaal serieus neemt in z'n films. Zitten altijd leuke geintjes in. En de Terminator serie verveelt me gewoon niet. Übercool.![]()
Dit is toch juist leuk?quote:Op zondag 19 november 2006 23:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeg, zet je er de volgende keer een waarschuwinkje bij!? Ik kan niet tegen engigheden.
Is dat zo? Ik vond het begin eng en heb het toen snel dichtgeklikt. Kan ik het bekijken?quote:
Ja. Het is niet zo eng, hoor.quote:Op zondag 19 november 2006 23:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik vond het begin eng en heb het toen snel dichtgeklikt. Kan ik het bekijken?
Dan kijk ik niet en ga ik zoet slapen. In mijn bed.quote:Op zondag 19 november 2006 23:39 schreef tvlxd het volgende:
http://youtube.com/watch?v=7xG74Vr5_fQ&mode=related&search=
http://youtube.com/watch?v=fjwhbnKdJKY&mode=related&search=
http://youtube.com/watch?v=vemb3bNgD5k&mode=related&search=
Hier moet ik je wel waarschuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |