Neem in het vervolg dus ALTIJD een emmertje met een sopje en een spons mee, dan kun je overtuigend mededelen dat je de boel komt schoonmakenquote:Op zondag 19 november 2006 15:54 schreef Bravebart het volgende:
Ja, ik liep nog naar zo'n agente toen van "hé uuh, ik ben van de NOS he"
Maar dat werkte gek genoeg niet
Oja dat ik daar niet aan gedacht hebquote:Op zondag 19 november 2006 15:56 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Neem in het vervolg dus ALTIJD een emmertje met een sopje en een spons mee, dan kun je overtuigend mededelen dat je de boel komt schoonmaken.
wel effe een cam in je spons verstoppen dan he
Maar dat had die machinist ook wel kunnen bedenken, toen hij machinist wilde wordenquote:Op zondag 19 november 2006 15:49 schreef Casparovvv het volgende:
Het is natuurlijk wel grappig enzo, maar die machinist heeft een trauma voor de rest van zijn leven.
En die onschuldige fietser die de rest van zijn leven met een dwarslesie tot aan de nek vloeibaar voedsel eet, had ook kunnen weten dat hij/zij op een dag in een verkeersongeluk terecht zou kunnen komenquote:Op zondag 19 november 2006 21:00 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Maar dat had die machinist ook wel kunnen bedenken, toen hij machinist wilde worden![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 21:45 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
En die onschuldige fietser die de rest van zijn leven met een dwarslesie tot aan de nek vloeibaar voedsel eet, had ook kunnen weten dat hij/zij op een dag in een verkeersongeluk terecht zou kunnen komen![]()
wow, vertel daar eens wat meer over?quote:Op zondag 19 november 2006 21:50 schreef thijz_da_man het volgende:
ik had gehoord van me matties dat ze vast hadden gezeten in die trein best vet spannend
hmmz ja ze hadden me verder niks vertelt dus alleen dat ze erin zaten en dat ze ook schoten hoorden enzoquote:Op zondag 19 november 2006 21:52 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
wow, vertel daar eens wat meer over?
Nou was niks snappends aan hoorquote:Op zondag 19 november 2006 21:50 schreef thijz_da_man het volgende:
ik had gehoord van me matties dat ze vast hadden gezeten in die trein best vet spannend
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |