Gewoon, intermenselijke interesse! Intellectuele nieuwsgierigheid naar wat jullie drijft om dat spel te spelen!quote:Op zondag 19 november 2006 14:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Klopt, maar het woord moet ook nog in de categorie flora en fauna vallen. Seismograaf is dus op het randje.
Maar jij houdt niet van spelletjes, dus...
quote:Op zondag 19 november 2006 14:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bovendien is ie te laat...
@ Gladys....doegie hon......welterusten...
![]()
Zit je me nu alweer af te zeiken?quote:Op zondag 19 november 2006 14:53 schreef demins het volgende:
[..]
Gewoon, intermenselijke interesse! Intellectuele nieuwsgierigheid naar wat jullie drijft om dat spel te spelen!
Ik zou seismograaf trouwens fout hebben gerekend! De aarde is noch flora noch fauna, dacht ik!![]()
Daarom doe ik dus geen spelletjes!quote:Op zondag 19 november 2006 14:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zit je me nu alweer af te zeiken?![]()
Ik dacht meer aan sijsmograaf als op het randje.
Daarom doe ik dus geen spelletjes!quote:Op zondag 19 november 2006 14:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zit je me nu alweer af te zeiken?![]()
Ik dacht meer aan sijsmograaf als op het randje.
Je bent enigszins inflexibel als ik het zeggen mag!quote:Op zondag 19 november 2006 15:09 schreef demins het volgende:
[..]
Daarom doe ik dus geen spelletjes!Waar blijft dan het plaatje van een sijsmograaf. Zou sijs niet het hoofdbestanddeel moeten vormen van het woord? Dus iets als (........)sijs? Echt over het randje wat mij betreft.
![]()
Dat kun je wel zeggen!quote:Op zondag 19 november 2006 15:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je bent enigszins inflexibel als ik het zeggen mag!![]()
![]()
Ik heb soms ook moeite met wijzigingen, maar uiteindelijk lukt het me wel.quote:
Nou moet ik aan .... denken die in ..... een overdaad aan hard gekookte eieren moest eten!quote:
huhquote:Op zondag 19 november 2006 15:45 schreef demins het volgende:
[..]
Nou moet ik aan .... denken die in ..... een overdaad aan hard gekookte eieren moest eten!![]()
Die met die opvallend blauwe ogen, die ook in die biljartfilm speelde...quote:
ik doe mijn best om het te begrijpen,maar lukt niet zoquote:
ken geen nederlandse biljartfilmquote:Op zondag 19 november 2006 15:48 schreef demins het volgende:
[..]
Die met die opvallend blauwe ogen, die ook in die biljartfilm speelde...
Ik zoek hem zo wel op en probeer wat normale taal in hem te slaanquote:Op zondag 19 november 2006 15:50 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik doe mijn best om het te begrijpen,maar lukt niet zo
Thee of koffie?quote:Op zondag 19 november 2006 15:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zoek hem zo wel op en probeer wat normale taal in hem te slaan![]()
the color of moneyquote:
quote:Op zondag 19 november 2006 15:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zoek hem zo wel op en probeer wat normale taal in hem te slaan![]()
We zijn hier inmiddels nogal onderhandelend, krijg je met die D66'ersquote:
quote:Op zondag 19 november 2006 15:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We zijn hier inmiddels nogal onderhandelend, krijg je met die D66'ers![]()
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 19 november 2006 15:57 schreef demins het volgende:
Wat de buren banden 6
Goeie grutjes! - "Wij maken geen onderscheid tussen grutjes" - (Verwijderd)
Neuj, ik ga naar de afterpartyquote:Op zondag 19 november 2006 15:58 schreef Gladys het volgende:
[..]
![]()
ben je al naar die heuveltjesloop geweest ?![]()
ik vraag het al niet eens meerquote:
zuipen in de kroeg dusquote:
Goeie vraag Manu!quote:
linkquote:Op zondag 19 november 2006 16:02 schreef demins het volgende:
[..]
Goeie vraag Manu!![]()
Ik probeer op mijn eigen onbegrijpelijke wijze de policy van V-O-L op de hak te nemen. We zien dan achtereenvolgens:
Gewraakte tekst - "Motivatie van het moderaat" - (Eindresultaat)
fast eddie felsonquote:Op zondag 19 november 2006 16:03 schreef Talitha het volgende:
Cool hand Luke? Paul Newman?
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 19 november 2006 16:03 schreef Talitha het volgende:
Cool hand Luke? Paul Newman?
Ik snap dan niet waarom we het hier constant over V-O-L moeten hebben. Wil het er best over hebben, maar vind het onzinnig om mensen die daar modden neer te sabelen. Ze doen het in mijn ogen primaquote:Op zondag 19 november 2006 16:02 schreef demins het volgende:
[..]
Goeie vraag Manu!![]()
Ik probeer op mijn eigen onbegrijpelijke wijze de policy van V-O-L op de hak te nemen. We zien dan achtereenvolgens:
Gewraakte tekst - "Motivatie van het moderaat" - (Eindresultaat)
ja wel erover zeiken,maar er toch posten als fok het niet doetquote:Op zondag 19 november 2006 16:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik snap dan niet waarom we het hier constant over V-O-L moeten hebben. Wil het er best over hebben, maar vind het onzinnig om mensen die daar modden neer te sabelen. Ze doen het in mijn ogen prima![]()
diep triestquote:
Het is allemaal maar onzin hoor, die voorbeelden. Dat vond ik nou net het leuke...quote:
Dit is die eierfilm. Die biljartfilm is volgens mij zoals Gladys al zei 'The color of money'.quote:Op zondag 19 november 2006 16:04 schreef demins het volgende:
[..]
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit is dan die biljartfilm, is dat ook de eierfilm?![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 16:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dit is die eierfilm. Die biljartfilm is volgens mij zoals Gladys al zei 'The color of money'.
Je begint echt onnavolgbaar te wordenquote:Op zondag 19 november 2006 16:07 schreef demins het volgende:
[..]
Het is allemaal maar onzin hoor, die voorbeelden. Dat vond ik nou net het leuke...![]()
Dacht je nou écht.... ?????quote:Op zondag 19 november 2006 16:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je begint echt onnavolgbaar te worden
Zou je je ava niet veranderen in die El Salvador?
quote:Op zondag 19 november 2006 16:15 schreef demins het volgende:
[..]
Dacht je nou écht.... ?????![]()
![]()
El Salvador begrijp ik dan weer niet!
okequote:
quote:Op zondag 19 november 2006 16:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar heb je een heel eigen topic voor bij de buren.
over wat?quote:Op zondag 19 november 2006 16:24 schreef Gladys het volgende:
[..]
daar lullen ze alleen voor neopets
![]()
De Johan Cruijff van het BB-forum? Bedoel je dat?quote:Op zondag 19 november 2006 16:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nope, zelfregulering enzo, denk eens aan voetbal
quote:Op zondag 19 november 2006 16:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
..pssst...JC...en nee...niet die van het kruis...
![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 15:57 schreef demins het volgende:
Wat de buren banden 6
Goeie grutjes! - "Wij maken geen onderscheid tussen grutjes" - (Verwijderd)
Mag je PA je er even op wijzen dat er iets misgaat bij de telling?quote:Op zondag 19 november 2006 16:04 schreef demins het volgende:
Wat de buren banden 6
Deksels! - "Denk aan de buren!!!!" - (Verwijderd)
Ben je nu weg of niet?quote:Op zondag 19 november 2006 16:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
..pssst...JC...en nee...niet die van het kruis...
![]()
Het verwerkingsproces ging sneller dan gedacht en voor het verdriet wegdrinken ga ik met dit weer echt de straat niet op...quote:Op zondag 19 november 2006 16:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben je nu weg of niet?
Voor de zekerheid dan maar:![]()
![]()
watjeeeeequote:Op zondag 19 november 2006 16:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het verwerkingsproces ging sneller dan gedacht en voor het verdriet wegdrinken ga ik met dit weer echt de straat niet op...![]()
Een verwent product van deze maatschappij iddquote:
verwenDquote:Op zondag 19 november 2006 16:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een verwent product van deze maatschappij idd![]()
![]()
-p.s.-
dear god...please laat het niet met een D zijn...![]()
Daar was ik eerlijk gezegd al bang voor. Maar ook weer vergeten... Dank je.quote:Op zondag 19 november 2006 16:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
[..]
Mag je PA je er even op wijzen dat er iets misgaat bij de telling?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |