simpele oplossing .... ogen dicht doenquote:Op zondag 19 november 2006 21:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik wou dat ik je niet gezien had![]()
Ik zou toch meegaanquote:
ik wachtquote:Op zondag 19 november 2006 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
been there, done that...![]()
dusse, verder nog suggesties?!![]()
ik hwv nuwt ai giws u vkubw wyiegquote:Op zondag 19 november 2006 21:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
simpele oplossing .... ogen dicht doen![]()
Gaten in de muren dichten of zo?quote:
kan jij niet blind typen?quote:
NEE EEND! er moeten juist gaten bijhij....quote:
Sorry, nou ben ik even de weg kwijt, waar wachtte je ook alweer op? Sorry hoor!quote:
Gladys!!! hoe is ut met je arm?!quote:
suggesties van Jappie, over het vullen van mijn tijd...quote:Op zondag 19 november 2006 21:32 schreef demins het volgende:
[..]
Sorry, nou ben ik even de weg kwijt, waar wachtte je ook alweer op? Sorry hoor!![]()
![]()
Char is my middle name...quote:
Heb je iets misdaan danquote:Op zondag 19 november 2006 21:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
NEE EEND! er moeten juist gaten bijhij....![]()
maar nu ff niet....
wat heb ik misdaan?!![]()
Miscommunicatie.quote:Op zondag 19 november 2006 21:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou toch meegaan
Maar ik was je opeens kwijt![]()
Ik zou genoeg weten, maar ja, het moeten weer suggesties van Jappie zijn!quote:Op zondag 19 november 2006 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
suggesties van Jappie, over het vullen van mijn tijd...![]()
![]()
watquote:
heej buuf en nog hetzelfdequote:Op zondag 19 november 2006 21:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gladys!!! hoe is ut met je arm?!
als ik wist hoe zou ik zo'n danssmiley ombouwen naar een met één arm...![]()
ach nee toch, lekkere troeleboel, vertel eens...quote:Op zondag 19 november 2006 21:35 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zou genoeg weten, maar ja, het moeten weer suggesties van Jappie zijn!![]()
of iedereen wil me "gewoon" weg hebben...quote:
Wat liefquote:Op zondag 19 november 2006 21:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Miscommunicatie.Ik heb je nog gemaild.
Nee, nee, nee!quote:Op zondag 19 november 2006 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach nee toch, lekkere troeleboel, vertel eens...![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zal het zijnquote:Op zondag 19 november 2006 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
of iedereen wil me "gewoon" weg hebben...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |