MAAR IK ZEG HET LEKKER NIET!quote:Op zondag 19 november 2006 12:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waar hebben ze PM anders voor ontworpen!? *zucht*![]()
Mutsje van me, ik was er toch al en had al gegroet! Wees gegroet Talitha!quote:Op zondag 19 november 2006 12:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe jij eerst maar eens fatsoenlijk groeten.![]()
![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 12:42 schreef demins het volgende:
[..]
Mutsje van me, ik was er toch al en had al gegroet! Wees gegroet Talitha!![]()
![]()
![]()
Je hebt een PMquote:Op zondag 19 november 2006 12:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik voel in ene de onverklaarbare drang om M. Rutte adhesie te betuigen.![]()
Dat is op een ander forum! We willen het hier graag zuiver houden.quote:Op zondag 19 november 2006 12:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik voel in ene de onverklaarbare drang om M. Rutte adhesie te betuigen.![]()
Wordt er nog gevoetbald? Kan Utrecht nog verliezen ergens, vandaag?quote:Op zondag 19 november 2006 13:04 schreef Jappie het volgende:
Het leek mij ook al niet zo'n goed idee!![]()
![]()
Ligt aan mijn salarisquote:Op zondag 19 november 2006 13:08 schreef demins het volgende:
[..]
Bartoli! Spreken we van een definitieve transfer?![]()
Niet naar de bekende weg vragenquote:Op zondag 19 november 2006 13:07 schreef demins het volgende:
[..]
Wordt er nog gevoetbald? Kan Utrecht nog verliezen ergens, vandaag?
quote:Op zondag 19 november 2006 13:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet naar de bekende weg vragen![]()
Jij weet net zo goed als ik dat Bommels zich vanmiddag rond 16.15 uit frustratie weer vreselijk gaat misdragen op het forum.![]()
Nu ja...ik heb niet helemaal de waarheid gesproken....quote:Op zondag 19 november 2006 13:15 schreef Bartoli het volgende:
[..]
laat maar komen *zet grof geschut al klaar*
![]()
Je kan er zondags de klok op gelijk zetten, eigenlijk! Heb er nou al zin an!quote:Op zondag 19 november 2006 13:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet naar de bekende weg vragen![]()
Jij weet net zo goed als ik dat Bommels zich vanmiddag rond 16.15 uit frustratie weer vreselijk gaat misdragen op het forum.![]()
Klein kaliber is zwaar zat hoor!quote:Op zondag 19 november 2006 13:15 schreef Bartoli het volgende:
[..]
laat maar komen *zet grof geschut al klaar*
![]()
Weet jij níks van Normen en Waarden?quote:Op zondag 19 november 2006 13:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nu ja...ik heb niet helemaal de waarheid gesproken....![]()
nee hoorquote:Op zondag 19 november 2006 13:30 schreef demins het volgende:
Nou kan ik even niks meer posten, anders heb ik een Bommie!!![]()
posten kreng contractverplichtingen nakomenquote:Op zondag 19 november 2006 13:30 schreef demins het volgende:
Nou kan ik even niks meer posten, anders heb ik een Bommie!!![]()
Even contractueel douchen!quote:Op zondag 19 november 2006 13:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
posten kreng contractverplichtingen nakomen![]()
Toch toch...quote:Op zondag 19 november 2006 13:29 schreef demins het volgende:
[..]
Weet jij níks van Normen en Waarden?![]()
AUB pak anquote:
heej jappiequote:
quote:
Dan is het net bij Talpa op tv! Begint het weer van voren af aan!quote:Op zondag 19 november 2006 13:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Toch toch...
Het was ook maar een klein leugentje uit haast geboden...ik bedacht mij daareven dat er nog een timegap van zeg 2 a 3 uur zal ontstaan nadat de uitslag bekend is.
Zijnde:
Ontkenningsfase
Het inslagmoment
drinkuurtje
de roesslaap
en als laatste het moed verzamelen.
Verwachte aankomsttijd verschoven naar 19.15![]()
ik was 'doodeind' aan het kijken,maar ik viel elke keer in slaapquote:Op zondag 19 november 2006 14:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Welke films heb je allemaal gekeken ?![]()
Eindelijk de gemiste slaap inhalen van de afgelopen maanden dus.....das altijd het fijnste van Tv en films...quote:Op zondag 19 november 2006 14:09 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik was 'doodeind' aan het kijken,maar ik viel elke keer in slaapdadelijk nog het einde ff kijken en dan saw 2 en 3
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |