Ik doe niet andersquote:Op zondag 19 november 2006 04:01 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je moet ook op tijd van tactiek verwisselen, werkt bijna altijd![]()
Als je met een Lizzy te maken hebt dan niet, dan moet je welquote:Op zondag 19 november 2006 04:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Mensen die in termen van tacktiek denken zijn bij voorbaat FOUT.![]()
Dan moet het nachtpastoraat het maar oplossen, die is oud en wijs genoeg, alhoewelquote:Op zondag 19 november 2006 04:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet meer...........
Is die nog aanwwezig, dat is de vraag, of is hij weggelopen n.a.v. mijn onchristelijke opmerking over taktiek en vrouwen?quote:Op zondag 19 november 2006 04:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan moet het nachtpastoraat het maar oplossen, die is oud en wijs genoeg, alhoewel
Ach ja, dan krijg je eerst de verpleegster en na lang aandringen, als de klacht ernstig genoeg is, mij aan de telefoon.quote:Op zondag 19 november 2006 04:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan moet het nachtpastoraat het maar oplossen, die is oud en wijs genoeg, alhoewel
Pfftt...quote:Op zondag 19 november 2006 04:13 schreef Arliator het volgende:
[..]
Is die nog aanwwezig, dat is de vraag, of is hij weggelopen n.a.v. mijn onchristelijke opmerking over taktiek en vrouwen?
Zal toch niet? Hij moet wel wat gewend zijn.
Zoveel rechtsen zijn niet wakker hoor , jij altijd met je kip en appelmoes, loserquote:Op zondag 19 november 2006 02:54 schreef versabommie het volgende:
ik ga pitten, laat de dag weer aan bekrompen vruchten van een misselijke maatschappij!![]()
truste mensen!
DSat moet ik niet hebbenquote:Op zondag 19 november 2006 04:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ach ja, dan krijg je eerst de verpleegster en na lang aandringen, als de klacht ernstig genoeg is, mij aan de telefoon.
Zo wordt het nooit wat met onze relatiequote:Op zondag 19 november 2006 04:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zoveel rechtsen zijn niet wakker hoor , jij altijd met je kip en appelmoes, loser![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 04:16 schreef Coos het volgende:
Ik kan nu wel zeggen d'r ligt een paard in de gang.
Maar helaas. Het is een mens van vlees en bloed.
Gelukkig is het nachtpastoraat open.![]()
eik wel jammer dat ik geen webcam heb.![]()
Henk gaat rellen met bommie die er niet isquote:Op zondag 19 november 2006 04:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zoveel rechtsen zijn niet wakker hoor , jij altijd met je kip en appelmoes, loser![]()
![]()
![]()
Let je wel een beetje op je woorden?quote:Op zondag 19 november 2006 04:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik woon eerst wel de verpleegster uit
quote:Op zondag 19 november 2006 03:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze denken toch niet echt dat ik ga smeken om op vol terug te mogen komen he?
Die eer heeft alleen Yvonne maar op FOK! Daar ga ik nog wel voor op m'n knietjes.![]()
Had je Sanne nou al gesproken?quote:Op zondag 19 november 2006 04:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Let je wel een beetje op je woorden?
Je hangt eraan voordat je het weet.![]()
Zal ik jou de foto sturen?quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 04:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Zal ik jou de foto sturen?
Plaats jij hem dan even?
Ik heb nog steeds geen geluid.![]()
Maar als ik daar mijn kwakkie stort gooien ze me er denk ik gelijk uitquote:Op zondag 19 november 2006 03:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Liefje ik kan zuigen als een Nilfisk maar heb daar niet altijd behoefte aan en dan is het wel ff lekker relaxen op VOL, is een soort zonnestudio waar je helemaal in de watten gelegd kunt worden. En daar voel ik me dus lekker thuis![]()
Komt nog welquote:Op zondag 19 november 2006 04:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Henk gaat rellen met bommie die er niet is![]()
Het nachtpastoraat komt er zelf niet meer uitquote:Op zondag 19 november 2006 04:26 schreef Coos het volgende:
Er komt zo eem bezorgMocro aan de deur voor die gozer die in gang ligt te meuren.
Hoe ga ik dat nu oplossen?? Eendje....![]()
Pleur een emmer water over die goserquote:Op zondag 19 november 2006 04:26 schreef Coos het volgende:
Er komt zo eem bezorgMocro aan de deur voor die gozer die in gang ligt te meuren.
Hoe ga ik dat nu oplossen?? Eendje....![]()
En vraag gelijk of hij geld bij hen heeftquote:Op zondag 19 november 2006 04:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Pleur een emmer water over die goser![]()
Aan wie? aan de bezorger of die besteld heeftquote:Op zondag 19 november 2006 04:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
En vraag gelijk of hij geld bij hen heeft![]()
Wat denk je zelfquote:Op zondag 19 november 2006 04:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Aan wie? aan de bezorger of die besteld heeft![]()
Valt wel mee hoor, was puur toeval maar wel leuk.quote:Op zondag 19 november 2006 04:32 schreef PC eend het volgende:
Henk ik dacht dat ik een starfucker was, maar jij kan er ook wat van, met semih en micheline![]()
TV adds 10 pounds hequote:Op zondag 19 november 2006 04:37 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, was puur toeval maar wel leuk.
Als je Micheline in het echt ziet is ze echt een tenger meisje, dus waar die borsten zijn zag ik niet![]()
Je wordt in de maling genomen door de streams en door de TV![]()
![]()
Zijn dat Nederlandse of Engelse poundsquote:
Ik weet zeker dat als ik haar topless zie dat ik haar van een cap herkenquote:Op zondag 19 november 2006 04:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zijn dat Nederlandse of Engelse pounds![]()
Het verschil was echt groot zoals ik het zag
Alleen door haar stem zou ik haar herkennen![]()
Ik zal eens zoekenquote:Op zondag 19 november 2006 04:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als ik haar topless zie dat ik haar van een cap herken
Net als jiskefet die turk door het raam gegooit?quote:Op zondag 19 november 2006 04:51 schreef Coos het volgende:
Ja ik ben er weer.
Even wat discussie aan de deur.![]()
Qua etnischiteit zit je bijna goed.quote:Op zondag 19 november 2006 04:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Net als jiskefet die turk door het raam gegooit?![]()
Je hebt toch wel gekregen wat je besteld hebt ?quote:Op zondag 19 november 2006 04:51 schreef Coos het volgende:
Ja ik ben er weer.
Even wat discussie aan de deur.![]()
Liberaal, dat klinkt als VVDquote:Op zondag 19 november 2006 05:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Qua etnischiteit zit je bijna goed.
Maar het is mijn pakkie an niet.![]()
Liberaal Nachtpastoraat.![]()
Ik had V.O.L. na 2 keer lezen wel gezien.quote:Op zondag 19 november 2006 04:59 schreef PC eend het volgende:
discussie tussen linke ne rechts en vol en fok....
Het was weer een intrigerende dag![]()
Coos, my man runs for the titelquote:Op zondag 19 november 2006 05:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Qua etnischiteit zit je bijna goed.
Maar het is mijn pakkie an niet.![]()
Liberaal Nachtpastoraat.![]()
ja, Rutte is mijn voorbeeld!quote:
Ik hoorde van een voormalig fan van mijquote:Op zondag 19 november 2006 05:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik had V.O.L. na 2 keer lezen wel gezien.![]()
Triest. Maar ook triest dat ik daar, eerder door mij hooggeachte, ouwe users zie die volkomen meegaan in die misplaatste adoratie.![]()
O dat kan best zijn. Ik denk en voel niet zo diep dus dat is allemaal weg.quote:Op zondag 19 november 2006 05:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoorde van een voormalig fan van mij![]()
![]()
Dat je haar daar beschuldigde van PC eend zijn![]()
![]()
Maar hij moet wel eens verkering krijgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |