Jij bent echt een geboren MODquote:Op zondag 19 november 2006 02:34 schreef versabommie het volgende:
en nu geen geouweteringhoer meer over andere fora op de sc of er gaan koppen rollen!
ja maar niemand die me de baan wil gevenquote:Op zondag 19 november 2006 02:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij bent echt een geboren MOD
LOLLLLLLLLLLLLLLquote:Op zondag 19 november 2006 02:42 schreef Day het volgende:
Oeps, sorry LS, jij was eerder.
Ik zie door de Bommie-topics het bos niet meer!
Andere gaat ook dicht!
Ik zou bijna in de FB gaan vragen of deze op slot kan en de jouwe weer open...quote:Op zondag 19 november 2006 02:45 schreef versabommie het volgende:
NEEN! NEEN DAY! dit kan gewoonweg niet! Eerst roepen dat een topic open blijft en het daarna bruut sluiten!
Ik achte jou hoog in het mod-gilde maar je doet me nu zo'n pijn! Je trapt je stilettohakken dwars door mijn borstbeen heen recht in mijn hart!
Ik vraag me af waar jouw hart is? waar heb je het vandaag ook alweer gelaten ? nou nou nou ?
doe maar niet, denk dat ik dan een ban krijg!quote:Op zondag 19 november 2006 02:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zou bijna in de FB gaan vragen of deze op slot kan en de jouwe weer open...![]()
Mag je mij als doelwit gebruikenquote:Op zondag 19 november 2006 02:49 schreef versabommie het volgende:
Hey zullen we vollers afzeiken ?
Day rulesquote:Op zondag 19 november 2006 02:45 schreef versabommie het volgende:
NEEN! NEEN DAY! dit kan gewoonweg niet! Eerst roepen dat een topic open blijft en het daarna bruut sluiten!
Ik achte jou hoog in het mod-gilde maar je doet me nu zo'n pijn! Je trapt je stilettohakken dwars door mijn borstbeen heen recht in mijn hart!
Ik vraag me af waar jouw hart is? waar heb je het vandaag ook alweer gelaten ? nou nou nou ?
Ik weet hoe het is een gehaat persoon te zijn.quote:Op zondag 19 november 2006 02:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe maar niet, denk dat ik dan een ban krijg!![]()
De mods en met name Day haten mij!![]()
Jank niet zo, Versa!quote:Op zondag 19 november 2006 02:45 schreef versabommie het volgende:
Eggie je bent een kale lafaard!!!!!!!!quote:Op zondag 19 november 2006 02:49 schreef versabommie het volgende:
Hey zullen we vollers afzeiken ?
Die heb ik al aan Eend geschonkenquote:Op zondag 19 november 2006 02:45 schreef versabommie het volgende:
is goed dat ik het weet!quote:
Groot gelijk, meis!quote:Op zondag 19 november 2006 02:42 schreef Day het volgende:
Oeps, sorry LS, jij was eerder.
Ik zie door de Bommie-topics het bos niet meer!
Andere gaat ook dicht!
je bent er ook 2 december neem ik aan ?quote:
En jjij ook????quote:Op zondag 19 november 2006 02:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
je bent er ook 2 december neem ik aan ?
Sweet dreams Bommelmansquote:Op zondag 19 november 2006 02:54 schreef versabommie het volgende:
ik ga pitten, laat de dag weer aan bekrompen vruchten van een misselijke maatschappij!![]()
truste mensen!
truste pik!quote:
Begin niet met mij over 2 decquote:Op zondag 19 november 2006 02:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
je bent er ook 2 december neem ik aan ?
Je bent dus echt een watjuh...quote:Op zondag 19 november 2006 02:54 schreef versabommie het volgende:
ik ga pitten, laat de dag weer aan bekrompen vruchten van een misselijke maatschappij!![]()
truste mensen!
Yeah kick him while he's downquote:Op zondag 19 november 2006 02:57 schreef chas het volgende:
[..]
Je bent dus echt een watjuh...
Ach laat maar!!!![]()
LOLLLLLquote:Op zondag 19 november 2006 02:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ga ff mijn avater uitlaten.....
Koude douche wil ook wel es helpenquote:Op zondag 19 november 2006 02:59 schreef chas het volgende:
[..]
LOLLLLL
Ik ga zo Ice uitlaten! (Op het balkon)![]()
Hihihihihii.. niet zolaat in deze nacht meer!quote:
Laat hem heelquote:Op zondag 19 november 2006 03:05 schreef chas het volgende:
[..]
Hihihihihii.. niet zolaat in deze nacht meer!
Ik trek hem aan zijn haren mee NU!
Dus ik zeg ook - DOEKIE
je wijf doet het beterquote:Op zondag 19 november 2006 03:13 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kan het niet vaak genoeg horen, ga door!!!![]()
Daarom is ze ook een wijf, ik hoef het niet beter te doen, ik doe het al goed, zij moet zich nog steeds bewijzenquote:
Hoe is het op vol?quote:Op zondag 19 november 2006 03:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
Daarom is ze ook een wijf, ik hoef het niet beter te doen, ik doe het al goed, zij moet zich nog steeds bewijzen![]()
Het is een tyfus voller manquote:Op zondag 19 november 2006 03:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hee!! Lange tijd niet gezien, is mijn schuld, weet ik
Ik ben alleen in de SC (jacuzzi), daar is het nu erg druk, het BB gedeelte is voor losers, kansloze mensenquote:Op zondag 19 november 2006 03:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe is het op vol?
Als daar nog leven is ben ik in staat om met mijn bezopen kop daar verder te rellen
Ze denken toch niet echt dat ik ga smeken om op vol terug te mogen komen he?quote:Het volgende bericht is naar je verzonden:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Je heb nu een ban gekregen van 48 uur
Na 2 officiele waarschuwingen ging je nog door met klieren en aanvallen op een
user doen.
Door zelfs post erbij te halen van een ander forum waarin ook woorden staan die
zeker hier niet op het forum gewenst zijn
Je mag woensdag weer mailen voor een unban
Kansloosquote:Op zondag 19 november 2006 03:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben alleen in de SC (jacuzzi), daar is het nu erg druk, het BB gedeelte is voor losers, kansloze mensen![]()
Yvonne kan ook de tyfus krijgenquote:Op zondag 19 november 2006 03:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze denken toch niet echt dat ik ga smeken om op vol terug te mogen komen he?
Die eer heeft alleen Yvonne maar op FOK! Daar ga ik nog wel voor op m'n knietjes.![]()
Echt wel kansloos, een beetje kijken naar een paar josti's die in een huis ronddolen. Is mijn familie veel beter om te volgen, daar gebeurt echt van alles, is BB erg soft bij.quote:
Doe je fout, het moet andersom wezen, dan doe je het goedquote:Op zondag 19 november 2006 03:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze denken toch niet echt dat ik ga smeken om op vol terug te mogen komen he?
Die eer heeft alleen Yvonne maar op FOK! Daar ga ik nog wel voor op m'n knietjes.![]()
Ga die ff lastig vallen danquote:Op zondag 19 november 2006 03:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
Echt wel kansloos, een beetje kijken naar een paar josti's die in een huis ronddolen. Is mijn familie veel beter om te volgen, daar gebeurt echt van alles, is BB erg soft bij.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |