quote:
Naam: Sasja
Leeftijd: 34 jaar
Beroep of opleiding: zangeres, presentatrice, actrice, geef zangles aan kids en zing backingvocals in voor cd-producties en bovenal ben ik moeder :-) Heb Havo gedaan en tijdens mijn eindexamen jaar ben ik begonnen aan het conservatorium in Alkmaar, dat heb ik 3 jaar gedaan
Favoriete boek: de hele serie van "Bloemen op zolder" van Virginia Andrews en boeken van John Grisham
Favoriete film: "Yentl" van Barbara Streisand en "The Client"
Favoriete cd: momenteel Lucie Silvas "The same side", hou van erg veel verschillende soorten muziek, draai ook graag Ill Divo, Barbara Streisand, Celine Dion, Ruth Jacott, Borsato. Door mijn dochtertje Kiki word ik momenteel verplicht naar Jan Smit te luisteren en ik moet zeggen dat we dat allebei in de auto wel heel gezellig mee zingen haha.
Favoriete artiesten: Barbara Streisand
Favoriete vakantieland: Als de zon maar schijnt of als er een goed pak sneeuw ligt!!
Favoriete eten: Voor Sushi kun je me echt wakker maken 's nachts. Verder Indisch en pasta's
Hobby’s: Buiten natuurlijk zingen rommel ik erg graag in mijn huis, ben ik gek op tuinieren, shoppen op een terrasje zitten en mensen kijken, uit eten gaan en goeie films kijken op de bank met mijn grote liefde.
Goede eigenschappen: Sasja (dit laat ik ff aan Eric over) zorgzaam en lief (krijg ik net door in mijn linker oor haha)
Slechte eigenschappen: Sasja (mag ik die ook ff doorsturen naar Eric) ik hoor nu dus een onzekere druktemaker. Nou wat lief hoor er net achteraan dat da ook wel weer wat heeft.
Levensmotto en/of lijfspreuk: "Je leeft maar èèn keer dus doe het goed!!"
Waarom doen jullie mee aan X FACTOR? Omdat we graag bekend willen worden bij het grote publiek. We willen alle mensen blij maken met onze muziek en optredens en door een programma als de X Factor krijg je in de eerste instantie dè kans om met een super team te werken en veel te leren en daarbij word je week in week uit gevolgd door het grote publiek, waardoor onze droom toch een beetje dichter bij komt.
Wat is jullie X Factor? Omdat we in het dagelijks leven ook een stel zijn weten we met onze liefdes duetten de mensen ècht te raken en we gaan er niet 100% maar 1000% voor. Zingen en mensen daarmee blij maken is voor ons het mooiste dat er is.