ja hoor, was meer een grapje over zijn verschijning/houding.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ze zeiden toch dat ze een stel waren?
quote:
het is nog net geen tubgirlquote:Op donderdag 23 november 2006 09:24 schreef Dammie het volgende:
Ik denk, ik beschrijf de plaats waar het staat, dan is iedereen verantwoordelijk voor zijn eifen daden. Hiermee kun je problemen krijgen MickeyMoEr zijn dingen die moet je niet plaatsen
newbiequote:Op donderdag 23 november 2006 09:24 schreef Dammie het volgende:
Ik denk, ik beschrijf de plaats waar het staat, dan is iedereen verantwoordelijk voor zijn eifen daden. Hiermee kun je problemen krijgen MickeyMoEr zijn dingen die moet je niet plaatsen
Ik hou het op sarcasme modus.........Ik heb een registratie datum toen fok nog een klein clubje wasquote:
De foto mag wel geplaatst worden hoor, Tarzan & Jane heb je het over neem ik aan?quote:Op donderdag 23 november 2006 09:24 schreef Dammie het volgende:
Voor onze hartconditie en psyche nietquote:Op donderdag 23 november 2006 13:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
De foto mag wel geplaatst worden hoor, Tarzan & Jane heb je het over neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door PeRi op 01-12-2006 11:52:49 ]Whatever I want.
Daar heb ik in forum_light geen last van, maar ge-edit dan.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:50 schreef SpecialGuest het volgende:
Wel jammer dat de quote gewoon zichtbaar blijft in de spoiler.![]()
Wat een verschrikkelijk lelijke layout is dat, doet gewoon pijn aan de ogenquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Daar heb ik in forum_light geen last van, maar ge-edit dan..
Newbiequote:Op vrijdag 1 december 2006 11:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk lelijke layout is dat, doet gewoon pijn aan de ogen.
Behalve de huidige header danquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk lelijke layout is dat, doet gewoon pijn aan de ogen.
Ik dacht serieus dat dit gesoept wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |