quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:50 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Moeten we nog kaarten weggeven aan de persoon die de nieuwe naam voor naamloos goed heeft? Ja CDP ik weet dat dat een eigen topic heeft, maar hier is iedereen lekker actief![]()
En zo geschiedde.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:55 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Doen we!! Totaal 4 kaarten voor de winnaar (2 zaterdag en 2 zondag)
quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:10 schreef amaranta het volgende:
hier dus
Nou ik heb geen flauw idee...Spice GirlZ?
quote:Op zondag 19 november 2006 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Sixy.
Die is leuk jaquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:56 schreef Flabofski het volgende:
The Six-factor
Daar blijf ik bij.quote:Op zondag 19 november 2006 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Sixy.
Hou het ook maar bij deze, al vind ik Sixy etc veel leuker. Maarja, ik weet niks beter helaas. Misschien komt er nog wat omhoog borrelen...quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Close Harmony
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:50 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Moeten we nog kaarten weggeven aan de persoon die de nieuwe naam voor naamloos goed heeft? Ja CDP ik weet dat dat een eigen topic heeft, maar hier is iedereen lekker actief![]()
En zo geschiedde.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:55 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Doen we!! Totaal 4 kaarten voor de winnaar (2 zaterdag en 2 zondag)
Ik denk 't ookquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind dit wel een goede naam en ik denk dat, dit de naam wordtKlinkt gewoon lekker!
Sixess
Dit wou ik dus net postenquote:Op zaterdag 16 december 2006 11:33 schreef Cee het volgende:
Ik ga niks met 'zes' bedenken, anders krijg je straks het lullige moment waar d'r iemand uit de groep stapt en dan ben je met z'n vijfen over.
Ehhh effe denken...
Factor 20.
Oh wauw, dit is echt wel de beste hoor. Het is niet alleen een hippe, classy, betekenisvolle én goed passende naam an sich voor het groepje, maar ook nog een hommage aan een van de leukste nieuwe series van het jaar.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Six Degrees.
En natuurlijk slim ingespeeld op een exit-scenario van 1 van de dames.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:44 schreef Marble het volgende:
[..]
Oh wauw, dit is echt wel de beste hoor. Het is niet alleen een hippe, classy, betekenisvolle én goed passende naam an sich voor het groepje, maar ook nog een hommage aan een van de leukste nieuwe series van het jaar.
[afbeelding].
Deze naam wordt het.
Maar de 3 degrees bestaan al, dus iets met degrees word het toch nietquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:44 schreef Marble het volgende:
[..]
Oh wauw, dit is echt wel de beste hoor. Het is niet alleen een hippe, classy, betekenisvolle én goed passende naam an sich voor het groepje, maar ook nog een hommage aan een van de leukste nieuwe series van het jaar.
[afbeelding].
Deze naam wordt het.
K-otic vond ik juist wel grappig.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:01 schreef bb-millie het volgende:
Zal wel iets doms zijn net als toen die van starmaker, K-otic.
Ik gok op the x-girls ofzo![]()
Spreek je dat uit als kseem??quote:Op woensdag 20 december 2006 18:26 schreef Woelli het volgende:
Xame
Net zo goed als Men2bquote:Op donderdag 21 december 2006 09:33 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Spreek je dat uit als kseem??
of spreek je het uit als exceem??![]()
Hmmm zoals jij wilquote:Op donderdag 21 december 2006 09:33 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Spreek je dat uit als kseem??
of spreek je het uit als exceem??![]()
Klinkt inderdaad goed, ik ga X6. X-Factor en 6 gecombineerd. Hoe wil je het nog marketingverantwoorder hebben?quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind dit wel een goede naam en ik denk dat, dit de naam wordtKlinkt gewoon lekker!
Sixess
quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:18 schreef wazzi_razzi het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad goed, ik ga X6. X-Factor en 6 gecombineerd. Hoe wil je het nog marketingverantwoorder hebben?![]()
Kijk es een paar posts boven je danquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:43 schreef Cee het volgende:
Yep. Excess = x-cess = x6. Dus één van die namen. Zit er niet tussen hier.
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:43 schreef Cee het volgende:
Yep. Excess = x-cess = x6. Dus één van die namen. Zit er niet tussen hier.
Ik niet.quote:
'Access', zo'n dubbele betekenis is altijd hipquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Overigens, waarom op X op z'n Engels uitgesproken, maar op z'n Nederlands?
Weet ik, ik zei het ook in algemene aard. Niet tegen jou.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:47 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik niet.. wazzi_razzi is de gelukkige. Kijk eens bij die post van BVO boven je.
Hier en daar nog aantal veranderingenquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:18 schreef Marble het volgende:
Het logo is ook al klaar.
[afbeelding]
Het is niet Access, het is van excess.quote:
Van een grafiek?quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
X-ass
Ga toch weg johquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Marianne had ze Suck6 moeten noemen.
We zitten al aan:quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:18 schreef Marble het volgende:
Het logo is ook al klaar.
[afbeelding]
Wat nou "hoor", denk je dat ik die niet had zien staan? Komt van exact dezelfde site.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:54 schreef existenz het volgende:
[..]
We zitten al aan:
[afbeelding]
hoor
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:18 schreef wazzi_razzi het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad goed, ik ga X6. X-Factor en 6 gecombineerd. Hoe wil je het nog marketingverantwoorder hebben?![]()
Ik zal je even PM-en. Eigenlijk is de naam zo logisch, of ie leuk is zal ik me maar niet over uitlaten. Hij is wel verantwoord en daar gaat het natuurlijk omquote:Op zondag 24 december 2006 18:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Wil je mij even mailen of PMen met je adresgegevens?
Logisch vind ik het niet. Want het is niet zoiets als K3 dus niet echt orgineelquote:Op zondag 24 december 2006 19:00 schreef wazzi_razzi het volgende:
[..]
Ik zal je even PM-en. Eigenlijk is de naam zo logisch, of ie leuk is zal ik me maar niet over uitlaten. Hij is wel verantwoord en daar gaat het natuurlijk om![]()
X-factor origineelquote:Op zondag 24 december 2006 19:04 schreef Woelli het volgende:
[..]
Logisch vind ik het niet. Want het is niet zoiets als K3 dus niet echt orgineel
Het ging toch om de naam van de band en niet de naam van het programma.quote:Op zondag 24 december 2006 19:13 schreef wazzi_razzi het volgende:
[..]
X-factor origineelHet maakt toch niet uit of het origineel is? Als het maar scoort. Bovendien is X-factor een relatieve kopie van Idols. Over origineel hoeven we het hier dus niet te hebben.
Woelli, zeik niet zo.quote:Op zondag 24 december 2006 19:16 schreef Woelli het volgende:
[..]
Het ging toch om de naam van de band en niet de naam van het programma.
Dus snap niet echt wat je hier mee bedoeld
Ja dat is zo. Maar iedereen heeft er commentaar op. Maar ik wou gewoon even zeggen dat het geen orginele naam isquote:Op zondag 24 december 2006 19:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Woelli, zeik niet zo.
Het is een simpele voor de hand liggende naam.
En dat punt heb je nu 6x gemaakt en je reputatie als irritantste user nog meer waargemaakt.quote:Op zondag 24 december 2006 19:21 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Maar iedereen heeft er commentaar op. Maar ik wou gewoon even zeggen dat het geen orginele naam is
De dubbelzinnigheidquote:Op zondag 24 december 2006 19:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En dat punt heb je nu 6x gemaakt en je reputatie als irritantste user nog meer waargemaakt.
2003 is uit hoorquote:Op zondag 24 december 2006 01:00 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat nou "hoor", denk je dat ik die niet had zien staan? Komt van exact dezelfde site.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |