Hoop hetquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:36 schreef superhero87 het volgende:
Wat zongen ze weer goed zeg, de beste performance![]()
Ik denk dat ze de X factor wel winnen![]()
quote:Wist je dat…
...Naamloos pas sinds het einde van De Ultieme Test een naam hebben voor hun groep?
...Roos en Sanne van Naamloos zussen zijn?
...Sanne de groep heeft aangemeld voor X FACTOR, zonder dat de anderen dat wisten?
...De leden van Naamloos allemaal een instrument bespelen?
...Naamloos de jury opvrolijkte, nadat het niveau van de andere kandidaten in Amsterdam nogal tegenviel?
...Daniëlle dit jaar getrouwd is?
...Hetzelfde geldt voor Sanne?
...Er bij Naamloos altijd iemand aan het praten is?
...De meiden van Naamloos hun gesprekken soms onderbreken om te kunnen zingen?
...De meiden van Naamloos al jaren samen zingen?
Me too. Qua persoonlijkheid zeggen ze niet zoveel. Maar hun optreden was wél erg goed. Maar meer is het niet lijkt het wel. Het verbaasde me dan ook allemaal wat Marianne zei (negatieve punten), was me totaal niet opgevallen allemaal.quote:Op zondag 24 december 2006 00:37 schreef BVO het volgende:
Ze staan me steeds meer tegen.
quote:Op zondag 24 december 2006 09:31 schreef charmed_angel het volgende:
Verschrikkelijke Br33zah naam..... Ik vond ze gisteren matig.
Gs hebben vlottere en bekende liedjes. Daarom vinden mensen hun iets leukerquote:Op zondag 24 december 2006 18:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze waren wel goed gister, maar vond GS toch leuker op een of andere manier..
Vinden mensen Gs iets leuker? Volgens mij is X6 een duidelijk favoriet voor de eindoverwinningquote:Op zondag 24 december 2006 18:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Gs hebben vlottere en bekende liedjes. Daarom vinden mensen hun iets leuker
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die GS leuker vindenquote:Op zondag 24 december 2006 20:37 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Vinden mensen Gs iets leuker? Volgens mij is X6 een duidelijk favoriet voor de eindoverwinning![]()
Ik ook.quote:Op zondag 24 december 2006 21:24 schreef Woelli het volgende:
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die GS leuker vinden
Ze moeten gewoon weer zoiets als bij de auditie, met een dansje er bijquote:Op maandag 25 december 2006 16:33 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vond het optreden niet super dit keer, een beetje flauwtjes. En de bewegingen die ze maakten vielen bij mij ook niet in de smaak
Omdat ze nu al standaard bij de laatste 3 komenquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:42 schreef TimvdV het volgende:
Ik vind dat ze relatief weinig zendtijd en persoonlijke aandacht krijgen in vergelijking met de rest...
Niet naamloos, had dan Unnamed ofzo gedaanquote:Op woensdag 27 december 2006 01:54 schreef SpecialGuest het volgende:
Het enige groepje met een reële kans op de winst. En die naam, daar zullen we wel aan wennen, al hadden ze van mij ook wel gewoon Naamloos mogen blijven.
Ze komen allemaal uit de buurt van Haarlem, velserbroek, spaarndamquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:21 schreef druide het volgende:
[..]
Amber komt uit de omgeving van Haarlem (Spaarndam geloof ik). Maar de anderen zouden best uit Ede kunnen komen.
Ik heb bij Amber in de klas gezeten, en heb er nog een paar foto's van.Heel leuke meid trouwens.
quote:Van naamloos tot X6
Aan zes eigenwijze meiden vertellen wat ze moeten doen... dat is natuurlijk vragen om problemen. Of valt dat toch mee?
De zes meiden die tot nu toe nog geen naam voor hun zanggroep hadden, hebben eindelijk een naam gekregen. Aan het einde van De Ultieme Test kregen ze van Marianne te horen dat ze in het vervolg van het programma X6 zullen heten. X6 bestaat uit zes meiden die stuk voor stuk een uitgesproken mening hebben over vrijwel alles. Hoe bevalt het hen om samen te werken met een coach als Marianne van Wijnkoop, die ook heel goed weet wat ze wil?
Steeds leuker
Ryanne vertelt over de samenwerking met Marianne: “Dat gaat steeds leuker, door de interactie die er nu met Marianne is. Waar ze in het begin één van de juryleden was, moeten we nu echt met haar samenwerken. In het begin was zij ons aan het aftasten. Er is nu meer vertrouwen en respect van beide kanten.”
Inzet
Roos geeft een voorbeeld van hoe de samenwerking met Marianne in het begin wat stroever liep: “Toen we oefenden met de zangcoach, stelde Marianne voor om te kijken wie van ons de solo zou moeten gaan doen. Op dat moment gaf Ryanne aan dat ze geen solist is. Dat lijkt me heel realistisch en professioneel, maar Marianne zag dat als een gebrek aan inzet.”
Druk
Van de deelnemers aan X FACTOR wordt verwacht dat ze in korte tijd veel bijleren. Het belangrijkste lijkt X6 geleerd te hebben van de optredens zelf. Ryanne geeft aan wat het belangrijkste is dat X6 tijdens X FACTOR geleerd heeft: “We leren nu hoe het is om onder druk te presteren. Het is toch heel anders om hier op te treden dan om thuis ontspannen wat te zingen.”
Let the Sun shine!
Tijdens het optreden in het Circustheater blijkt dat X6 inderdaad onder druk weet te presteren: de dames brengen het lied ‘Let the Sun shine’ overtuigend en behalen zo een plek in de Liveshows.
Dus Ryanne wil eigenlijk nooit een solo, lekkere meidengroep. Allen Sanne en Danielle hebben tot nu toe solo's gehad.quote:Inzet
Roos geeft een voorbeeld van hoe de samenwerking met Marianne in het begin wat stroever liep: “Toen we oefenden met de zangcoach, stelde Marianne voor om te kijken wie van ons de solo zou moeten gaan doen. Op dat moment gaf Ryanne aan dat ze geen solist is. Dat lijkt me heel realistisch en professioneel, maar Marianne zag dat als een gebrek aan inzet.”
Ik wist het welquote:Op donderdag 28 december 2006 02:06 schreef TimvdV het volgende:
Amber en Roos hebben ook solo's gehad, maar i.v.m. lengte zijn deze geknipt in de uitzending
Het zag er helemaal niet geknipt uitquote:Op donderdag 28 december 2006 11:11 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik wist het wel![]()
Ze zeiden dat er niet was ingeknipt![]()
Dat meen je niet.... Toch?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:36 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik vind Ryanne (eerste van links) stiekem ook best leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |