quote:Naamloos zestal wil vooral genieten
Iedere deelnemer aan X FACTOR wil ver komen in het programma. Zo ook de naamloze groep van zes meiden. Toch is plezier voor hen het belangrijkste.
Hoe bevalt de samenwerking met jurylid Marianne tot nu toe?
Ryanne : "We zijn natuurlijk pas net met haar begonnen. Maar op het eerste gezicht heeft ze iets vriendelijk autoritairs, zeg maar. Ze heeft wel vertrouwen in ons. Ze zegt ook steeds tegen ons: 'jongens, doe keihard je best, want ik wil winnen'. Wat Marianne ons vooral mee wil geven is dat we gewoon moeten genieten, en niet te moeilijk moeten gaan doen met danspasjes enzo."
Hoe was het om in één nacht een lied in te studeren?
Roos: "We hebben het voordeel dat we al lang samen zingen. Als de één begint met zingen, dan vult de ander dat aan en ontstaat er al snel een geheel."
Sanne: "We hebben daar een soort systeem in."
Ryanne: "En we hebben ook afspraken gemaakt om te voorkomen dat we door elkaar heen gaan tetteren. Als we ergens niet uitkomen dan hebben we Sanne en Loïs aangewezen om de knopen door te hakken."
Zijn er zanggroepen die jullie ver zien komen?
Ryanne: “Er zitten wel wat goede groepen tussen, bijvoorbeeld Hearts en Three Times a Lady. Maar als ik heel eerlijk ben had ik méér verwacht van de kwaliteit. Maar dat kan ook met zenuwen bij de andere groepjes te maken hebben.”
Hoe schatten jullie je eigen kansen in?
Roos: “We hebben de solisten nog niet gezien. En verder hangt het er een beetje vanaf hoe we ons gaan ontwikkelen. Wat we van Marianne hopen te leren is dat we ons mannetje staan en dat uit te stralen. Zij, als sterke vrouw, kan belangrijk voor ons zijn. Het lijkt erop alsof zij eerlijk en dichtbij zichzelf blijft.”
Ryanne: “Ze heeft al tegen ons gezegd: blijf jezelf.”
Sanne: “Voor ons is dat ook een hoofdmotto. We willen vooral genieten en knallen. Dat zeggen we wel 100 keer tegen elkaar.”
Komt omdat ze nu geen eigen liedjes konden kiezen. Zodra ze weer eigen liedjes kunnen kiezen stijgen ze weerquote:
Ze meesten waren ook wel bar en bar slecht. Moet een veraderming geweest zijn om het naamloze groepje op het podium te hebben. Al vond het stukje wat je lieten horen voorafgaand aan hun optreden beter dan wat ze op het podium deden. Zullen wel zenuwen en vermoeidheid geweest zijn, maar toch.quote:Op zondag 10 december 2006 09:22 schreef apestaartje het volgende:
Je ziet Marianne ook echt genieten in dat filmpje hierboven, hè. Het is van haar gezicht af te lezen: "Ze hebben mijn categorie gered!"
Wat een drama was het groepen-gedeelte voor de rest, gisterenavond. Dan heb je 12000 deelnemers, waarbij je ervan uit mag gaan dat een paar duizend deelnemers deel uitmaken van een groep, en dan blijkt er bij de groepen maar één serieuze kanshebber te zitten.![]()
Valt wel mee, maar goed ze zijn wel de leukste jaquote:Op zondag 10 december 2006 12:44 schreef Michellee het volgende:
Ik begin ze een beetje irritant te vinden, volgens mij vinden zij zichzelf iets te leuk
Ik ben dus niet de enige, veruit de leukste van het groepjequote:Op zaterdag 9 december 2006 21:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik vind die linkse juist iets enorm leuks hebben.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:10 schreef BVO het volgende:
Zou die Ryanne de Alice worden dit jaar?
Die rechtse is best sweety ik zou haar wel doen.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Die linkerdame haalt echt het bloed onder m'n nagels vandaan met haar irritante hoofd dat constant op hysterische lach staat, afgrijselijke kapsel en gewoon haar algehele sufheid. De rechter is dan weer wel hip, ze zou solo moeten gaan. De rest van het groepje is namelijk te neutraal voor woorden, daar kan je echt niks mee.
Volgens mij zijn ze al aangeslagen bij het publiekquote:Op maandag 11 december 2006 00:37 schreef LeBeau het volgende:
Als je bedenkt dat ze maar een dag ofzo de tijd hebben gehad om het voor te bereiden, vind ik dat ze het echt super deden gisteren. Ze zullen bij het publiek ook wel aanslaan denk ik.
so truequote:Op dinsdag 12 december 2006 23:57 schreef Andiyan het volgende:
Ryanne en Daniëlle zijn irritant en niet leuk. De rest mag blijven.![]()
Ik ken alleen Ryanne.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Weet echt nog niet wie wie is.
Ik onthou alleen Roosquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Weet echt nog niet wie wie is.
Ben ik benieuwd hoe arrogant jij de rest vindquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:10 schreef mezzo88 het volgende:
...stervens arrogant!
Maar ook erg druk.quote:Op zondag 17 december 2006 12:46 schreef --Globe-- het volgende:
Misschien was ze dronken ofzo, weet ik veel
Maar ik vind Ryanne wel leuk, lekker enthousiast.
Ik ookquote:Op zondag 17 december 2006 13:41 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar ook erg druk.
Ik vind denk ik Lois het leukste..
Wie zouden er zusjes moeten zijn dan?quote:Op zondag 17 december 2006 23:22 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Zijn 2 meisjes nou zusjes van elkaar?
Nee, want X6 hadden ze zelf ook nog kunnen verzinnenquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:52 schreef Silvieja het volgende:
Ze vonden de naam volgens mij zelf ook niet echt geweldig. Het enthousiasme droop er niet bepaald vanaf.
Amber komt uit de omgeving van Haarlem (Spaarndam geloof ik). Maar de anderen zouden best uit Ede kunnen komen.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:03 schreef Hunter het volgende:
Voor de zoekers onder ons: de fans concentreren zich rond Ede. Dus daar zullen de dames ook wel vandaan komen
Six Degrees !quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:06 schreef BVO het volgende:
Kutnaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |