Hoe zie je datquote:
ik was gewoon moequote:Op zaterdag 18 november 2006 19:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's dan weer overdreven rielekst.
quote:
Damn, dan is het echt raak en viel toch nog mee.quote:Omdat groot alarm was gegeven, kwamen diverse ambulances uit de regio's Dordrecht, Den Haag en Leiden naar het Erasmus MC. De ambulances stonden op de Westzeedijk waar ze voor alle zekerheid achter de hand werden gehouden, voor het geval er toch patiënten moesten worden geëvacueerd. Rond 10.00 uur mochten ze vertrekken.
Op tijd de stukken ijs eruit halen dus,quote:Op zondag 19 november 2006 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
en dat verloopt best voorspoedigZat niet eens heel veel in, maar toch gauw een centimeter aan beide zijkanten en het plafonnetje
Toch wel een paar liter water dus...
Het hoort iig niet dat ijs erin. Of hij beter vriest weet ik niet, ijs is toch ook bevroren.quote:Op zondag 19 november 2006 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, zonder ijs erin vriest hij ook veel beter toch?
Alleen bevriest het ijs ook de producten weer die je erin stopt, dus compenseert dat weer watquote:Op zondag 19 november 2006 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar ijs isoleert wel, dus hij moet veel harder vriezen om je spul koud te krijgen, zoiets
Ja, wel weer iets natuurlijk, maar ik denk toch dat het beter is om hem ijsvrij te hebbenquote:Op zondag 19 november 2006 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen bevriest het ijs ook de producten weer die je erin stopt, dus compenseert dat weer wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |