dat heb ik ook 100x gehoord ja, tis net alsof al die mongolen daar een papiertje voor zich hebben liggen genummerd enzo en ze dat voorlezen.quote:Dan moet u even de modem aan en uitzetten
Ik heb alleen bij de aanvraag van Tele2 (de 20mbit variant) grote problemen gehad en daardoor bijna 8 week zonder internet gezeten. Er was iets mis gegaan bij de overzetting ofzo en daardoor moest ik maar 'gewoon' wachten zoals de helpdesk dat mooi aangaf. Naja, na het lange wachten kwam dan toch eindelijk mijn pakket binnen, en het werkte gelukkig ook meteen goed. Verder heb ik ook nog nooit weer problemen gehad met Tele2 en de verbinding is erg stabiel en snel. Ook toen we zijn verhuist is alles vlekkeloos verlopen en had ik internet op de nieuwe locatie toen het op de oude locatie opgeheven was.quote:Op maandag 20 november 2006 13:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zit via tele 2 en heb nooit ergens last van. Gisteren toevallig even een connectie die eruit vloog, maar dan schakel ik alles uit van de schakelaars en daarna doet ie het weer. Gisteren na maanden lang even een kleine storing, maar dat is makkelijk te harden.
Ik heb gelukkig wel stabiel internet
Ik heb ook nergens last van...Ooit eens dat ie uitvalt, maar dan is hij er weer binnen 10min.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:22 schreef Drifter__ het volgende:
Ik had 4 jaar lang Chello, nergens last van ! Nooit never! Toch overgestapt naar ADSL
quote:Op zondag 19 november 2006 01:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee een motorola surfboard iets, en fuck chello btw.
ik ga op adsl, en veel familie en vrienden met mij.
Erg verrassend, als ik naar de gemiddelde post van je kijk in dit topicquote:Op maandag 20 november 2006 19:19 schreef BaajGuardian het volgende:
tja, je zou bijna met een pekelhamer naar binnen rennen @ chello kantoor..
maar ik kies voor de vredelievende weg, opzegging dus.
Dat komt omdat die mensen nauwelijks online kunnen komen door die slechte verbinding van zequote:Op maandag 20 november 2006 12:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik hoor nergens klachten over Casema
Oh zeker voegt het iets toe, GEEN LAG EN SPIKES DE HELE DAG.quote:Op woensdag 22 november 2006 02:09 schreef julienj het volgende:
Hey hier 'n chello mederwerker,
Je kan wel overstappen maar dat voegt toch niks toe.
Chello
Because We are
Kijk, als het om chello gaat, ik heb er al 3 jaren problemen mee, ik, mijn familie en een aantal vrienden die ook chello hebben, hebben allemaal problemen die altijd opgelost worden met een riedeltje ontkenning na als een robotje je postcode in te spreken die 20x niet herkend word door het computersysteem.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:32 schreef CoolGuy het volgende:
Jij hebt behoorlijke problemen om je emoties onder controle te houden of niet? Jezus zeg, als ik door dit topic heen kijk en ik zie wat jij voor termen gebruikt...![]()
Alsof dat wilt zeggen dat iemand met een surinaams accent je niet kan helpenquote:Op woensdag 22 november 2006 02:22 schreef Vitalogy het volgende:
Ik weet het ik ben een racist
maar ik heb vroeger een keer de helpdesk gebeld van chello
om te vragen wat er aan de hand was met de internetverbinding
en toen kreeg ik een mevrouw aan de lijn
met zwaar surinaams accent
en toen heb ik maar net gedaan alsof ze me geholpen had
Het valt wel mee bij je, anders had je allang iets anders gekozen.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:46 schreef BaajGuardian het volgende:
Zo zeurderig klinkt het niet hoor, dat heb ik nu al 3 jaar met dat KUTchello.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |