quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:07 schreef Jonathon het volgende:
>Schopje naar KLB?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:07 schreef Jonathon het volgende:
>Schopje naar KLB?
jij werkt niet, jij bent een notaire uitkerings trekker.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:42 schreef BaajGuardian het volgende:
ik kan zo verdomme toch niet werken, elke dag weer spikes, lag, uitval
bah, ben het er zo schijtzat mee, mijn moeder trapt iedere keer weer in hun gelul
komt de monteur weer bij haar langs want het ligt dan zogenaamd aan haar modem
en de volgende dag gaat het gewoon weer bij haar door.
ze heeft al geen zin meer om te bellen, en ik ook niet.
vandaar dit topic aan alle stakkerige pukkel amateurs die bij chello werken.
doe er wat aan of je verliest veel klanten.
ik ben staff op een mmorpg shard, en nee niet van dat pauperspel world of warcraft.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:57 schreef optifree het volgende:
[..]
jij werkt niet, jij bent een notaire uitkerings trekker.
Idem hier. Ik hoor best vaak mensen klagen over Chello, maar ik heb er nooit last vanquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:16 schreef Mojave het volgende:
Mijn chello doet 't goed [afbeelding]
Daar verdien je geld mee? Zo ja, laat jij dan eens heel snel je uitkering stop zetten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik ben staff op een mmorpg shard, en nee niet van dat pauperspel world of warcraft.
nee natuurlijk verdien ik er geen geld mee, de donaties gaan direct naar de server.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:16 schreef optifree het volgende:
[..]
Daar verdien je geld mee? Zo ja, laat jij dan eens heel snel je uitkering stop zetten.
Als je dat kan, kun je ook werken! Dus hup zoek een baan!quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee natuurlijk verdien ik er geen geld mee, de donaties gaan direct naar de server.
en ik beheer het geld ook niet nee, ik ben overigens wel erg hoge staff.
ik zorg voor de RP, Quests, Events e.d.
constant bezig dus.
en met die achterlijke kut chello te ouwehoeren kan ik dat werk dus amper doen.
nee ik kan niet werken, ik ben arbeidsongeschikt stuk debiel.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:28 schreef optifree het volgende:
[..]
Als je dat kan, kun je ook werken! Dus hup zoek een baan!
En speciaal voor jou Waarom BG zou moeten werken! zodat de fokkers je kunnen mee helpen met het zoeken van een baan
Optie thuiswerken?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee ik kan niet werken, ik ben arbeidsongeschikt stuk debiel.
op meerdere fronten, als je het zo graag wilt weten:
zware stoornis bij openbare werkplekken, raak gedesorienteerd en kans om in psychose te schieten.
ik heb prikkelbaar darmsyndroom
en ben compleet in mijzelf gekeerd door mijn jeugd.
verleden van internaten en ggz.
heb thuishulp
heb thuisbezorging eten
als je mij in een openbare werkplek plaatst verander ik van een sociaal persoon in een moordenaar.
Beste BaajGuardian,quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:44 schreef BaajGuardian het volgende:
optie je bek houden over zaken waar je niks vanaf weet?
kankermongool
Ik heb het precies anders om.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Lolkom je daar nu pas achter. Ik heb @home, totaal geen last van
ik zou hier ja op kunnen antwoorden.. maar dat is niet waar IK heb het niet...quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:11 schreef BaajGuardian het volgende:
chello telefoon? heb je dat ook al
volgens mij is het pech wanneer ze je aansluiten op chello...quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:14 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik zou hier ja op kunnen antwoorden.. maar dat is niet waar IK heb het niet...betaal er wel voor
maar ja, het schijnt een optie te zijn als je geluk hebt dat ze het ook daadwerkelijk aansluiten.
Hey hier al lid vanaf de Goldmine tijd nooit ergens problemen mee....quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:42 schreef BaajGuardian het volgende:
ik kan zo verdomme toch niet werken, elke dag weer spikes, lag, uitval
bah, ben het er zo schijtzat mee, mijn moeder trapt iedere keer weer in hun gelul
komt de monteur weer bij haar langs want het ligt dan zogenaamd aan haar modem
en de volgende dag gaat het gewoon weer bij haar door.
ze heeft al geen zin meer om te bellen, en ik ook niet.
vandaar dit topic aan alle stakkerige pukkel amateurs die bij chello werken.
doe er wat aan of je verliest veel klanten.
En jij maakt je druk om chello??quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee ik kan niet werken, ik ben arbeidsongeschikt stuk debiel.
op meerdere fronten, als je het zo graag wilt weten:
zware stoornis bij openbare werkplekken, raak gedesorienteerd en kans om in psychose te schieten.
ik heb prikkelbaar darmsyndroom
en ben compleet in mijzelf gekeerd door mijn jeugd.
verleden van internaten en ggz.
heb thuishulp
heb thuisbezorging eten
als je mij in een openbare werkplek plaatst verander ik van een sociaal persoon in een moordenaar.
nee een motorola surfboard iets, en fuck chello btw.quote:Op zondag 19 november 2006 01:55 schreef Caesu het volgende:
heb je een Thomson TCM 390 modem?
check dan even of het een 9V adapter is.
het hoort namelijk een 12V adapter te zijn.
Chello wil je dan misschien wel een nieuw modem of een nieuwe adapter sturen.
Lijkt me sterk, in Nederland en België is Chello beschikbaar sinds 1999quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:57 schreef robbedoeseos300d het volgende:
na 10 jaar Chello klant te zijn geweest ook overgestapt naar ADSL.
Bij chello idd geen snelheid ondanks een duur abonnement.
Veel bellen maar het ligt nooit aan hun..........
Ook steeds een ander modem gekregen, maar dat hielp natuurlijk niet.
Nu over naar Orange family. Meteen de PTT er ook maar uitgeknikkert
Nou, nou... Wat een agressie voor iemand die overtuigd is dat hij het gelijk aan zijn kant heeftquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:44 schreef BaajGuardian het volgende:
optie je bek houden over zaken waar je niks vanaf weet?
kankermongool
Na ruim een jaar klooien en overhoop liggen met chello, ben ik 12 augustus 2006 overgestapt van chello naar Orange family adsl!quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:56 schreef BaajGuardian het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aan alle @$(*^!@$(^& chello medewerkers hier op fok.
KAP EENS MET HET GEKANKER AAN DIE VERBINDINGEN
Ik heb godverdomme nu al een jaar last van getief met de verbinding steeds
de meeste mensen die ik ken ook, mijn eigen moeder hetzelfde.
Nog 1 fucking dag met gekloot aan mn internet en ik stap direct over en haal iedereen die ik ken en ook chello heeft over om ook over te stappen op ADSL, en dat zijn erg veel mensen.
en nee ik ga ook niet die kanker computervoicemail van jullie bellen.
en dan krijg je zon mongool aan de lijn en ligt het aan mijn instellingen volgens die amateurs.
stelletje achterlijken.
afz. een ZEER ontevreden klant.
stelletje kkflikkers.
Dat klinkt goed, mijn ervaring met chello is het tegenovergestelde, (inderdaad het bovenstaande verhaaltje)quote:Op maandag 20 november 2006 10:36 schreef BobbyB het volgende:
Ach ja, het is een godsgeklaag bij dat Chello. Mijn broer zit soms wel eens dagen zonder internet en dan krijgt ie leuk de mededeling dat het werkzaamheden zijnzonder dat ze dat even in een mail hebben gezet.
Heb al een aantal jaren Wanadoo (nu Orange) en heb 3 keer een dag zonder gezeten, maar bij bellen werd het wel snel opgelost.
Woon je in een pand boven de chello servers dan..quote:Op maandag 20 november 2006 12:11 schreef rickjes het volgende:
Wij waren ook eerst overgestapt op adsl , maar toch weer Chello genomen en sindsdien geen last meer gehadaltijd ping 5-15 , 1mb/s downloadsnelheid
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |