* problematiQue has a dreamquote:Op maandag 20 november 2006 19:38 schreef NLweltmeister het volgende:
nav de RTL peiling:
SP/PvdA/GL/CU = 77 zetels, onder leiding van Premier Marijnissen
![]()
Lijkt me een meer dan plausibele verklaring. Daarnaast heeft het CDA natuurlijk ook een aardige vinger in de pap bij RTL; dat er gesjoemeld wordt is dus ook allerminst uit te sluiten.quote:Op maandag 20 november 2006 19:36 schreef vw_caddy het volgende:
Misschien speelt mee dat de TNS/Nipo peiling wekelijks is, en de Hond dagelijks? Alleen al daarom vertrouw ik die van TNS meer, maar goed.
Bij RTL misschien, maar zeker niet bij TNS/NIPO.quote:Op maandag 20 november 2006 19:40 schreef knowall het volgende:
[..]
Daarnaast heeft het CDA natuurlijk ook een aardige vinger in de pap bij RTL
Oeps als dat woensdag waarheid wordt......quote:
Het is één groot complot. Met de Bijbel in de rechterhand en een zak geld in de linker kan je veel gedaan krijgen.quote:Op maandag 20 november 2006 19:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Bij RTL misschien, maar zeker niet bij TNS/NIPO.
Misschien kunnen ze een abortus- en euthanasieverbod erdoor krijgen.quote:Op maandag 20 november 2006 19:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het lijkt me echt héél onwaarschijnlijk dat de CU denkt 'nou, zullen we die drie linkse partijen eens aan een meerderheid helpen zonder daar heel heel heel veel voor terug te krijgen'.
Rouvoet wordt dan vice-premierquote:Op maandag 20 november 2006 19:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het lijkt me echt héél onwaarschijnlijk dat de CU denkt 'nou, zullen we die drie linkse partijen eens aan een meerderheid helpen zonder daar heel heel heel veel voor terug te krijgen'.
En Maurice de Hond is lid van de PvdA. Ik begin hem er nu toch ehct van te verdenken de peilingen ten gunste van de PvdA te manipuleren.quote:Op maandag 20 november 2006 19:41 schreef vw_caddy het volgende:
Dat zou je ook kunnen zeggen van de Hond, die publiceert alleen maar bij de NOS.
Lijkt me inderdaad geen optiequote:Op maandag 20 november 2006 19:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
http://www.nieuwsbank.nl/inp/2005/06/02/R394.htmquote:Op maandag 20 november 2006 19:42 schreef -Jean- het volgende:
Die van RTL heeft altijd rare peilingen
Hij is waarschijnlijk vanochtend of misschien zelfs al gisteren afgesloten, aangezien de reacties van Marijnissen en Bos zijn opgenomen voor of na dat kopje koffie dat ze vanmiddag met Halsema dronken.quote:Op maandag 20 november 2006 19:41 schreef Arcee het volgende:
Die van RTL gaat duidelijk over een wéék. Niet echt meer interessant dus.
Last van paranoia en complottheoriën?quote:Op maandag 20 november 2006 19:44 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
En Maurice de Hond is lid van de PvdA. Ik begin hem er nu toch ehct van te verdenken de peilingen ten gunste van de PvdA te manipuleren.
Het verschil tussen CDA en PvdA is bij TNS NIPO 10 zetels, bij Interview eveneens 10 zetels en bij De Hond... 3 zetels. Waar gaat het fout?
Netjesquote:Op maandag 20 november 2006 19:45 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
http://www.nieuwsbank.nl/inp/2005/06/02/R394.htm
Maurice de Hond was dertig jaar geleden lid van de PvdA. Tegenwoordig adviseert hij iedereen die hem betaalt, tot Leefbaar Nederland vier jaar geleden en onlangs EénNL aan toe.quote:Op maandag 20 november 2006 19:44 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
En Maurice de Hond is lid van de PvdA. Ik begin hem er nu toch ehct van te verdenken de peilingen ten gunste van de PvdA te manipuleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |