kun je het hele board op de foto zetten, dat je ernaast staat. Dan kunnen we goed zien hoe groot het isquote:Op donderdag 23 november 2006 21:58 schreef ivetje het volgende:
Hij is in het midden idd vrij breed, bijna 27 cm. Maar goed, hier een fotootje van het salt lake-embleempje (of hoe het ook heet)
[afbeelding]
Let niet op mijn charmante pyjamaquote:Op donderdag 23 november 2006 22:01 schreef Kentaro het volgende:
[..]
kun je het hele board op de foto zetten, dat je ernaast staat. Dan kunnen we goed zien hoe groot het is
Je moet ff de hele film kopen via internet !quote:Op donderdag 23 november 2006 23:00 schreef FlowDesign het volgende:
Wat een Held
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=25129
Zeker te koop bij mininovaquote:Op donderdag 23 november 2006 23:13 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Je moet ff de hele film kopen via internet !!
First Descent heet ie!
Ken wel je klassiekers een beetje... Zoals je ongetwijfeld weet waren er in 2002 geen officiele snowboardonderdelen op de Olymische spelen. Rondom de normale onderelen vinden natuurlijk allemaal randevenementen plaats, onder andere t.b.v. de sponsoren. En wat is er nou hipper voor een technologiemerk dan een moderne sport te propageren; het roept associaties op met een verfrissend, dynamisch merk. Precies wat Samsung nodig had na een tegenvallend jaar. Het enige dat ontbrak was een jonge, frisse rijder om het plaatje compleet te maken. Aangezien Shaun White toen natuurlijk al behoorlijk bekend begon te raken (met name in de states, belangrijke afzetmarkt voor samsung) was dat het laatste element dat nodig was. De officieuze halfpipe'wedstrijd' werd door door wat lokale helden uit heel Utah en Shaun gereden en werd beter bezocht dan een aantal officiele onderelen van Salt Lake 2002! Was je ook nog niet geinteresseerd in snowboarden in 2002? Dat je dat hebt gemist.. Is veel over die beruchte campagne geschreven in marktetingkringen. In bv. adformatie ( http://www.adformatie.nl/ ) heeft nog een flink artikel gestaan.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:39 schreef Rnej het volgende:
[..]
dat zal dan wel
ik snowboardde toen nog niet![]()
dat jullie niet tegen koelkastkoters kunnenquote:Op donderdag 23 november 2006 23:54 schreef XL het volgende:
Rnej..... je post hier nu al best een tijdje, wat heb je nu in die tijd ongeveer over ons geleerd???
Shaun White was 15 in 2002![]()
hehe hij geeft het eindelijk toe dattie kinderachtig isquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:32 schreef Rnej het volgende:
[..]
dat jullie niet tegen koelkastkoters kunnen![]()
"Met je anwarter"quote:Op donderdag 23 november 2006 21:51 schreef Rnej het volgende:
en aangezien ik die anwarter echt heb, met vrij leuke cijfers.... ben ik geen echte beginner meer
ik ben een koelkastkoter met anwarter
Volgens mij vrij breed ja. Maar check de bindingen... Die zien er wel heel smal uit...:?quote:Op donderdag 23 november 2006 23:02 schreef Roellio het volgende:
Is dat bord echt zó teringbreed, of lijkt dat maar zo.
quote:
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:24 schreef ivetje het volgende:
Het board is idd vrij breed, maar de persoon van wie ik hem kocht was ook een beginner en dat ging prima. We zien dus wel
Is het nou trouwens zo'n board als jullie dachten of niet?? Misschien verkoop ik hem dan wel weer
Haha die heb ik ook. Welke kleur heb je? in heb de witte.....quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:39 schreef Komakie het volgende:
En een nieuwe Electric zonnebril
De AC DC series
(Check www.electricvisual.com voor info)
dude, jij komt net kijken in dit topic.... beetje respect graagquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:35 schreef Gstyles het volgende:
[..]
hehe hij geeft het eindelijk toe dattie kinderachtig is![]()
Ik heb de zwartequote:Op vrijdag 24 november 2006 12:16 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Haha die heb ik ook. Welke kleur heb je? in heb de witte.....
Jezus man, jij bent echt een loser met je hoofddoekje, helm en T6. Ohwja, heb je ook nog die lelijke nieuwe C60's.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:27 schreef Rnej het volgende:
[..]
dude, jij komt net kijken in dit topic.... beetje respect graag
alleen antieke posters mogen mij afzeiken![]()
dat jij geen echt snowboard hebt kan ik ook niet aan doen hequote:Op vrijdag 24 november 2006 12:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Jezus man, jij bent echt een loser met je hoofddoekje, helm en T6. Ohwja, heb je ook nog die lelijke nieuwe C60's.
pfff kinderachtig mannetje
ben ik ff blij dat ik een antieke poster ben
Zegt hij met z'n rare alu gevalquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:05 schreef Rnej het volgende:
[..]
dat jij geen echt snowboard hebt kan ik ook niet aan doen he![]()
nee want ik ben een rasechte noob....quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zegt hij met z'n rare alu geval
ik vind eigenlijk dat noobz ook geen antieke users mogen afzeiken
Het is toch een ander board dan ik dacht. Maar het gaat prima lukken hoor, een snowboard is een snowboard en de breedte en lengte dat maakt allemaal maar weinig verschil in de eerste paar jaar. Ik heb zelf leren boarden op een board wat twee keer zo groot was als ik zelf met een soort van friese doorloper bindings. XL heeft geloof ik leren boarden op een board wat zo groot was dat de punt al beneden was als hij nog boven zijn flows aan het afstellen was.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:01 schreef Kentaro het volgende:
[..]
kun je het hele board op de foto zetten, dat je ernaast staat. Dan kunnen we goed zien hoe groot het is
whahahaquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:52 schreef Kentaro het volgende:
XL heeft geloof ik leren boarden op een board wat zo groot was dat de punt al beneden was als hij nog boven zijn flows aan het afstellen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |