Binkiequote:Op woensdag 22 november 2006 21:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik sta al op de sneeuw vanaf m'n 5e en heb nog nooit een helm op gehad
whehe, gaan wij eens een kickerlijntje samen rijden, okay? .. eerste die dood is betaalt het bier...quote:Op woensdag 22 november 2006 23:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]![]()
Allemaal mietjes met een helm op![]()
jij bent echt triest weetje dat? Je hebt toch wel van een dikke trui met voering gehoord mafkees?quote:
Pff 4 maanden, ik moet het doen met 3 weken dit jaar. Vier maanden is wel erg lang, ben je niet bang dat je na een maand of 2 het plezier in boarden gaat verliezen? Of neem je ook dagen off, dat je gewoon niks gaat doen wat met boarden te maken heeft?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:46 schreef Komakie het volgende:
wooohoooo
Net (eindelijk) bericht gehad van Ripstar over de Alpinkurs
Ik moet er al 3 december zijn. Gaat me nu allemaal ineens wel heel erg snel. Gewoon nog anderhalve week en dan ben ik voor 4 maanden weg
En ik moet nog zo veel regelen. Daarnaast weet ik nog niet eens hoe ik daar heen moet komen. Nouja, gelijk maar ff me bronnen aanspreken
Ik moet nog van die opvouwbare skistokken, van dat klimtouw, zonnebril, schrijf en teken materiaal en een goed zakmes kopen.
Echt nog zo veel te doen en zo weinig tijd.
Ik dacht dat ik nog wel 1 of 2 weken thuis zou zijn naar mijn laatste werkdag (donderdag 30 nov) maar blijkt dat ik gewoon als een gek alles moet gaan inpakken en zaterdag al gelijk weg moet
Dit is die baas boven baas situatie waar je in verkeertquote:Op donderdag 23 november 2006 10:02 schreef btb het volgende:
[..]
Pff 4 maanden, ik moet het doen met 3 weken dit jaar.
quote:Op donderdag 23 november 2006 10:53 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Dit is die baas boven baas situatie waar je in verkeert
Dat maakt niet uit
iedereen helmpje af
ho ho, beetje vriendelijker mag welquote:Op donderdag 23 november 2006 10:00 schreef Gstyles het volgende:
[..]
jij bent echt triest weetje dat? Je hebt toch wel van een dikke trui met voering gehoord mafkees?![]()
Nou nou wat een taal gelijk.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:00 schreef Gstyles het volgende:
[..]
jij bent echt triest weetje dat? Je hebt toch wel van een dikke trui met voering gehoord mafkees?![]()
Het is een way of life voor mij. Al een paar jaar.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:02 schreef btb het volgende:
[..]
Pff 4 maanden, ik moet het doen met 3 weken dit jaar. Vier maanden is wel erg lang, ben je niet bang dat je na een maand of 2 het plezier in boarden gaat verliezen? Of neem je ook dagen off, dat je gewoon niks gaat doen wat met boarden te maken heeft?
Het wordt wel een way of life op zo'n manier![]()
ja sorry voor mijn opmerking.. net wakker... maar toch vreemd ... anyway, heb al een adresje gevonden hehehequote:Op donderdag 23 november 2006 11:22 schreef Rnej het volgende:
[..]
ho ho, beetje vriendelijker mag wel
en nee, ik heb nog nooit een trui met voering gezien
fleecetrui, gevoerd vest ... okay, maar gewatteerde trui.. in de letterlijke zin?![]()
Hmm, ben ik het toch niet helemaal mee eens. Ik heb zelf een trui van Chiemsee om mee te boarden en zeker als het wat warmer is, is het echt ideaal. Het zwaarder worden van de trui is echt minimaal, heb erg eigenlijk nooit iets van gemerkt.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nou nou wat een taal gelijk.
Snowboarden in een trui (gevoerd of niet) vind ik persoon "not done"
Niet zo zeer omdat het niet cool is ofzo (ok, misschien ook wel een klein beetje. Maar ja, om het daarom niet te doen...)
Ik vind het gewoon onhandig. Truien worden nat en dan worden ze zwaar. Daarnaast blijft het natuurlijk dat je altijd minder beschermt bent dan wanneer je een jas aan hebt.
Ik heb nog nooit iets aan mijn hoofd gehad. Ik wil het alleen graag zelf na vertellen als het wel gebeurd, daarom draag ik een helm. Sinds ik hem draag dan heb ik wel eens wat takken tegen mijn hoofd gekregen bij het door de bossen rijden, die kop je echter opzettelijk. Dat was waar je vroeger voor moest remmen/bukkenvallen.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hmm, ben ik het toch niet helemaal mee eens. Ik heb zelf een trui van Chiemsee om mee te boarden en zeker als het wat warmer is, is het echt ideaal. Het zwaarder worden van de trui is echt minimaal, heb erg eigenlijk nooit iets van gemerkt.
Hoe bedoel je trouwens precies qua bescherming? Over weersomstandigheden of vallen?
Maar hoe noodzakelijk is een helm nu eigenlijk? Ik bedoel in al die tijd dat ik snowboard heb ik 1x iets aan mijn hoofd gehad(zie verhaal paar posts eerder van mij), maar voor de rest eigenlijk niks. Misschien dat het eraan ligt dat ik nooit in het park of iets dergelijks te vinden ben. Ik ben vooral van het van de piste afsjeezen en regelmatig een mooie run buiten de piste te maken. Dat laatste is wel wat ik steeds meer ga doen overigens. Dus ja, hoe noodzakelijk is het echt? That's the question.
Noodzakelijk....quote:Op donderdag 23 november 2006 16:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hmm, ben ik het toch niet helemaal mee eens. Ik heb zelf een trui van Chiemsee om mee te boarden en zeker als het wat warmer is, is het echt ideaal. Het zwaarder worden van de trui is echt minimaal, heb erg eigenlijk nooit iets van gemerkt.
Hoe bedoel je trouwens precies qua bescherming? Over weersomstandigheden of vallen?
Maar hoe noodzakelijk is een helm nu eigenlijk? Ik bedoel in al die tijd dat ik snowboard heb ik 1x iets aan mijn hoofd gehad(zie verhaal paar posts eerder van mij), maar voor de rest eigenlijk niks. Misschien dat het eraan ligt dat ik nooit in het park of iets dergelijks te vinden ben. Ik ben vooral van het van de piste afsjeezen en regelmatig een mooie run buiten de piste te maken. Dat laatste is wel wat ik steeds meer ga doen overigens. Dus ja, hoe noodzakelijk is het echt? That's the question.
Op www.steepandcheap.com hebben ze momenteel heli-pack pro's voor 25 dollar. Ze zijn al regelmatig langs gekomen, ook in betere kleurenquote:Op woensdag 22 november 2006 16:29 schreef Steven184 het volgende:
knip
Natuurlijk is het altijd tijd om nieuwe stuff te kopen voor het snowboarden. Ben nu op zoek naar een nieuwe rugzak. Ik zat zelf een beetje te denken aan de da kine heli pack. Deze is vrij compact en heeft denk ik toch de nodige opties. Wat vinden jullie ervan? Nog andere leuke rugzakken bekend hier?
knip
De Shaun White Salt Lake 2002 Samsung editiequote:Op donderdag 23 november 2006 20:09 schreef ivetje het volgende:
We hebben voor mijn vriend het board van de makro gekocht, zag er redelijk uit zo op het eerste gezicht. Zelf heb ik toch het samsung-board gekocht. Het zag er prima uit, weinig beschadigingen etc. Verder is het volgens mij een prima board, het is van salt lake 2002 (winterspelen). Dat er samsung op staat is omdat ze sponsors waren van die spelen. Geen idee wat voor board het verder is, maar naar mijn idee kan het best een merk board zijn dat door samsung is gepaint. Het zag er iig goed uit, en daar kan ik wel mee leven. Als ik het zo bekeek leek het me zelfs steviger dan dat head-board.
Explain plzquote:Op donderdag 23 november 2006 20:12 schreef Kentaro het volgende:
[..]
De Shaun White Salt Lake 2002 Samsung editie![]()
Op E-bay doen ze minimaal $400quote:Op donderdag 23 november 2006 20:14 schreef ivetje het volgende:
[..]
Explain plzGeen slechte deal voor 125 euro als ik het zo zie aan je smiley
dude..quote:Op donderdag 23 november 2006 21:12 schreef Rnej het volgende:
[..]
als ik zo het plaatje zag was dat geen shaun white board hoor....![]()
wat? hij zag er vrij breed uit enzo.... de shaun white is een supersmal plankje .. waist van 246 ofzoquote:
De Salt Lake 2002 Limited niet.. XL help me is hierquote:Op donderdag 23 november 2006 21:30 schreef Rnej het volgende:
[..]
wat? hij zag er vrij breed uit enzo.... de shaun white is een supersmal plankje .. waist van 246 ofzo
Ah vandaar dat ik 2 keer een hersenschudding heb gehadquote:Op donderdag 23 november 2006 09:48 schreef XL het volgende:
Als je niet op je hoofd valt, dan zoek je je grenzen niet goed genoeg op![]()
dat zal dan welquote:Op donderdag 23 november 2006 21:37 schreef Kentaro het volgende:
[..]
De Salt Lake 2002 Limited niet.. XL help me is hier
beginnerquote:Op donderdag 23 november 2006 21:39 schreef Rnej het volgende:
[..]
dat zal dan wel
ik snowboardde toen nog niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |