Op de Nederlandse tv weet je het maar nooit. Heb je Nance ooit gezien in haar eerste programma? Dat was echt niet om aan te zien. Eigenlijk dacht ik toen ook dat we haar nooit meer als presentatrice terug zouden zien, maar ondertussen doet ze alle shows van SBS... Dus zeg nooit nooit, maar hopelijk niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:45 schreef p-etr-a het volgende:
Volgens mij is Yfke heus wel een naam in dat wereldje, maar als ze liegt over contacten slaat het gewoon nergens op. En een naam in de presentatiewereld zal ze zeer waarschijnlijk nooit worden.
nee Friese boerinnen zijn ook veul te lelijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:53 schreef robert2006 het volgende:
[..]
er zitten naw dus geen friese boerinnen enzo bij, wordt moeilijk als er weer geselecteerd wordt op frisse hollandse meiden
ik bedoelde het niet onaardig, maar wat ik bedoel, als er nou een heel mooi zwart meisje in HNTM zou zitten, en een heel mooi blond meisje en ze zouden kwa kwaliteiten op ongeveer hetzelfde nivo zitten dan is toch de kans groter dat het blonde meisje wordt gekozen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
nee Friese boerinnen zijn ook veul te lelijk
[afbeelding]
![]()
12 maart, staat al ergens in het topicquote:Op zondag 4 maart 2007 14:08 schreef enter het volgende:
Wanneer begint hntm2 dan?
zal bestquote:Op zondag 4 maart 2007 14:26 schreef Mikani het volgende:
[..]
12 maart, staat al ergens in het topic.
ja dat vroeg ik me ook al af, want volgens mij is deze maandag toch nog niet de finale van antm?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:06 schreef Sharapova het volgende:
dat is al snel.. dan is de serie van ANTM nog niet eens afgelopen toch?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 08:33 schreef Elseetje het volgende:
Ik vind dat meisje helemaal rechtsonderin wel wat hebben...
hahaha, heb jij ook de vorige gekeken?quote:Op maandag 5 maart 2007 08:33 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind Bodil, Tanimara, Gioia en Christa leuk. Verwacht dus meer dat die er als eerst uit gaan.
Viel mij ook als eerste (en enige) positief op eerlijkgezegd...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:48 schreef Augustina het volgende:
Het meisje rechtsbovenaan gaat winnen, gok ik.
alleen bij die bovenstequote:Op maandag 5 maart 2007 16:59 schreef Mikani het volgende:
Ik moet bij de tweeling zo aan de Olsen Twins denken, hebben jullie dat ook?
En dat gezegd door twee 16-jarigen.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:14 schreef BettyR het volgende:
Die stukjes tekst over River en Lois in de Glamour![]()
'Ik hou van designerkleding' - Alsof je dat kunt betalen van je krantenwijk.
'In mijn tas zit altijd mijn anticonceptiepil' - Zie mij eens sexueel actief zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |