quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:31 schreef alors het volgende:
Ik heb even wat shots gemaakt van het itempje in boulevard wat ook op hun site staat
De modellen
[afbeelding]
[afbeelding]
De tweeling
[afbeelding]
Plaatje uit de Glamour
[afbeelding]
te exotisch, ze moet ons land op de internatione wedstrijd vertegenwoordigen, ze zullen wel weer voor een blonde kaaskop gaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:48 schreef Augustina het volgende:
Het meisje rechtsbovenaan gaat winnen, gok ik.
geen problemen mee, iemand een hi-res?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:17 schreef Toeps het volgende:
Ze apen ook wel precies antm na he, met die jeansshoot (net als Eva's seizoen)
Dit keer is deelname aan de internationale wedstrijd géén onderdeel van het prijzenpakket (het duurt sowieso nog bijna een jaar voor die weer wordt gehouden). Nu krijgt de winnares een auto, en gaat ze verschijnen in een grote cosmetica-campagne.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:14 schreef robert2006 het volgende:
[..]
te exotisch, ze moet ons land op de internatione wedstrijd vertegenwoordigen, ze zullen wel weer voor een blonde kaaskop gaan![]()
er zitten naw dus geen friese boerinnen enzo bij, wordt moeilijk als er weer geselecteerd wordt op frisse hollandse meidenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:15 schreef Lollifant het volgende:
Wat een aparte namen! Sharmyla, Bengü, Bodil, River, Tanimara, Gioia, Maan.![]()
Ik vind Bodil het mooist trouwens! (bovenste foto, rechtsonder).
Maar Sabrina en Bengü zijn ook mooi.
Heb er zin in!![]()
![]()
Bodil is inderdaad ook erg mooi!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:15 schreef Lollifant het volgende:
Wat een aparte namen! Sharmyla, Bengü, Bodil, River, Tanimara, Gioia, Maan.![]()
Ik vind Bodil het mooist trouwens! (bovenste foto, rechtsonder).
Maar Sabrina en Bengü zijn ook mooi.
Heb er zin in!![]()
![]()
Op de Nederlandse tv weet je het maar nooit. Heb je Nance ooit gezien in haar eerste programma? Dat was echt niet om aan te zien. Eigenlijk dacht ik toen ook dat we haar nooit meer als presentatrice terug zouden zien, maar ondertussen doet ze alle shows van SBS... Dus zeg nooit nooit, maar hopelijk niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:45 schreef p-etr-a het volgende:
Volgens mij is Yfke heus wel een naam in dat wereldje, maar als ze liegt over contacten slaat het gewoon nergens op. En een naam in de presentatiewereld zal ze zeer waarschijnlijk nooit worden.
nee Friese boerinnen zijn ook veul te lelijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:53 schreef robert2006 het volgende:
[..]
er zitten naw dus geen friese boerinnen enzo bij, wordt moeilijk als er weer geselecteerd wordt op frisse hollandse meiden
ik bedoelde het niet onaardig, maar wat ik bedoel, als er nou een heel mooi zwart meisje in HNTM zou zitten, en een heel mooi blond meisje en ze zouden kwa kwaliteiten op ongeveer hetzelfde nivo zitten dan is toch de kans groter dat het blonde meisje wordt gekozen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
nee Friese boerinnen zijn ook veul te lelijk
[afbeelding]
![]()
12 maart, staat al ergens in het topicquote:Op zondag 4 maart 2007 14:08 schreef enter het volgende:
Wanneer begint hntm2 dan?
zal bestquote:Op zondag 4 maart 2007 14:26 schreef Mikani het volgende:
[..]
12 maart, staat al ergens in het topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |