zeuren is goed, maar kom dan met een beter voorstel...quote:
Dit topic omdopen tot een 'hoi, neuken?' topic?quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
zeuren is goed, maar kom dan met een beter voorstel...
ONZ is elders...quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:12 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dit topic omdopen tot een 'hoi, neuken?' topic?
Dan weten we tenminste wie er nog iemand zoekt.
Ik meen het serieus, het lijkt me wel handig om in ieder geval te weten wie er komen. Anders staan er straks 3 man op de meeting.quote:
daarom moet er ook hier gemeld (of naar mij gemaild) worden of ze komen..quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:22 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik meen het serieus, het lijkt me wel handig om in ieder geval te weten wie er komen. Anders staan er straks 3 man op de meeting.
20 man en geen enkele vrouw. Nou, ik denk dat ze veel van elkaar zullen opsteken. Boek van DDA erbij, en gaan met die banaan.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:22 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik meen het serieus, het lijkt me wel handig om in ieder geval te weten wie er komen. Anders staan er straks 3 man op de meeting.
Dan zijn ze alle vijf voor mijquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:02 schreef cerror het volgende:
Dat wordt waarschijnlijk 30 mannen en 5 vrouwen ofzo.
dan ben ik erbij. dat moet ik zien.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:02 schreef dawg het volgende:
[..]
20 man en geen enkele vrouw. Nou, ik denk dat ze veel van elkaar zullen opsteken. Boek van DDA erbij, en gaan met die banaan.!
In dat geval...quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dan ben ik erbij. dat moet ik zien.
Nou, als jij komt, dan kom ik ook even langs. Dan zonderen we ons gewoon af in een hoekje, en gaan we het hebben over koetjes en kalfjes onder het genot van een bak B&J.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh het wordt echt een datemeet?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:12 schreef Stiletto het volgende:
lijkt me wel leuk, maar eerst maar eens kijken hoeveel vrouwen mannen er komen(en welke leeftijdscatagorie)
![]()
Pas maar op knul, daar zou ik je nog wel 's aan kunnen gaan houden.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, als jij komt, dan kom ik ook even langs. Dan zonderen we ons gewoon af in een hoekje, en gaan we het hebben over koetjes en kalfjes onder het genot van een bak B&J.![]()
30 man en 1 vrouw lijkt me realistischer.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:22 schreef Lucille het volgende:
[..]
Neem jij het ijs mee?quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pas maar op knul, daar zou ik je nog wel 's aan kunnen gaan houden.
Ja hé, zo krijg je natuurlijk geen meiden versierd daar hè, als ze zelf de attributen mee moeten nemen.quote:
you daaaaaaaaaaawgquote:
Is het niet een idee om de datum wat verder weg te schuiven? Met die insteek lijkt het me sowieso lastig organiseren.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:33 schreef Godshand het volgende:
Ja het is een datemeeting ja. Misschien dat de TT aangepast moet worden? Wellicht denken mensen dat het een Slowchat meet is, nu ik opeens zo nixxx zie opdoemen
doe es een gooiquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is het niet een idee om de datum wat verder weg te schuiven? Met die insteek lijkt het me sowieso lastig organiseren.
In dat geval ga je toch voor de gezelligheid of denk jij je levenspartner te vinden.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
En als het hetzelfde idee is als de laatste waar ik was, 18 mannen en 2 vrouwen, kom ik dus zeker niet.
Maar dan zou het voor de gezelligheid zijn idd. Alleen is de sfeer toch anders in een groep met zoveel mannen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:46 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
In dat geval ga je toch voor de gezelligheid of denk jij je levenspartner te vinden.
Iig iets teveel bier naar mijn meningquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar dan zou het voor de gezelligheid zijn idd. Alleen is de sfeer toch anders in een groep met zoveel mannen.
Zo...tietloos?quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen is de sfeer toch anders in een groep met zoveel mannen.
Dat ook , maar is volledig niet wat ik bedoelquote:
Dat is nou ook weer niet zomaar uit te leggen. De sfeer is gewoon anders in een groep met mannen dan in een groep met mannen en vrouwen. Tenminste zo voel ik het.quote:Op zondag 19 november 2006 00:36 schreef Duiveltja het volgende:
Nou vertel...
Ik snap wel wat je bedoeld.quote:Op zondag 19 november 2006 00:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is nou ook weer niet zomaar uit te leggen. De sfeer is gewoon anders in een groep met mannen dan in een groep met mannen en vrouwen. Tenminste zo voel ik het.
Dat van die vriendloze meiden is een goed ideequote:Op zondag 19 november 2006 06:11 schreef Godshand het volgende:
Goed ik neem wel wat Fok!lozen en vriendloze meiden mee...
Misschien dat het helpt... ( of niet![]()
)
Kan mukie dat niet weer doen?quote:Op zondag 19 november 2006 11:44 schreef Mokster het volgende:
Anderhalf jaar na de dood van [Singles] een singlesmeet?
Nu nog lijstjes maken van wie we er wel en niet bij willen hebben...
Oh god, als die bal komt ben ik in ieder geval niet van de partijquote:
Integendeel, twee zielen, een gedachte.quote:Op zondag 19 november 2006 13:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh god, als die bal komt ben ik in ieder geval niet van de partij. Of maak ik hier nu vijanden?
.
Heyquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:33 schreef Godshand het volgende:
Ja het is een datemeeting ja. Misschien dat de TT aangepast moet worden? Wellicht denken mensen dat het een Slowchat meet is, nu ik opeens zo nixxx zie opdoemen
Mukie was uitstekend in die rol vorige keer. Ik steun dit voorstelquote:
Net zo'n succes als dating.fok.nl?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:33 schreef Godshand het volgende:
Ja het is een datemeeting ja.
Die komen natuurlijk niet levend weg hequote:Op zondag 19 november 2006 16:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Net zo'n succes als dating.fok.nl?
Twintig kwijlende nerds die eindelijk een meisje in het echt zien en twee (eigenlijk bezette, maar die het zielig vinden als er geen dames komen) meiden die achteraf aangifte moeten doen van handtastelijkheden cq groepsverkrachting?
komop niet meteen zo negatief dame..quote:Op zondag 19 november 2006 16:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Net zo'n succes als dating.fok.nl?
Twintig kwijlende nerds die eindelijk een meisje in het echt zien en twee (eigenlijk bezette, maar die het zielig vinden als er geen dames komen) meiden die achteraf aangifte moeten doen van handtastelijkheden cq groepsverkrachting?
Als ik kom dan kom ik daarvoor.Fok!meets zijn altijd lachen.Waarschijnlijk is er toch geen gelijke man/vrouw verdeling.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:46 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
In dat geval ga je toch voor de gezelligheid of denk jij je levenspartner te vinden.
Ach ja, sommige mensen kunnen zich wél verplaatsen in anderenquote:
quote:Op zondag 19 november 2006 19:15 schreef Christine het volgende:
Daarom juist, de volgende dag is het weekend.
Zal wel aan jou liggen. Ik merk dat verschil iig niet.quote:Op zondag 19 november 2006 19:17 schreef base3ball het volgende:
En dan verschil het dus heel sterk, waarover de gesprekken gaan enz.
Ik kom alleen als er een flinke pot B&J op me staat te wachten knul, ik ben geen single meer dus moet het toch érgens voor doenquote:Op zondag 19 november 2006 15:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Integendeel, twee zielen, een gedachte.
Maar het ijs wat je mee gaat nemen moet wel op, c_c.
Oh dat kan ook altijd natuurlijk, want mensen doen altijd anders als ik erbij benquote:Op zondag 19 november 2006 19:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zal wel aan jou liggen. Ik merk dat verschil iig niet.![]()
Ja. Als híj niet komt kom ik ook niet!quote:Op zondag 19 november 2006 13:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh god, als die bal komt ben ik in ieder geval niet van de partij. Of maak ik hier nu vijanden?
.
filmpje doen dan?quote:Op zondag 19 november 2006 22:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja. Als híj niet komt kom ik ook niet!
Kortom: ik kom niet!!
Verdulle c. Als jíj komt, kom ik natuurlijk ook!quote:Op zondag 19 november 2006 22:28 schreef cerror het volgende:
Hmmm ach, waarom niet.
Maar dan moet het niet op 1 december want dan heb ik al een andere meet.
Als jij komt kom ik ook!quote:Op zondag 19 november 2006 22:24 schreef AlohaXa het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een leuk initiatief, maar te ver, te duur en ik durf niet
En als ik nou ga?quote:Op zondag 19 november 2006 22:20 schreef Mokster het volgende:
Ja. Als híj niet komt kom ik ook niet!
Kortom: ik kom niet!!
Oh, never mindquote:Op zondag 19 november 2006 22:31 schreef Mokster het volgende:
Verdulle c. Als jíj komt, kom ik natuurlijk ook!
Kom jij me morgenavond nou maar gewoon [censuur].quote:Op zondag 19 november 2006 22:41 schreef JDude het volgende:
En als ik nou ga?
Betere deal.quote:Op zondag 19 november 2006 22:47 schreef Mokster het volgende:
Kom jij me morgenavond nou maar gewoon [censuur].
Niet álle BeFfers zijn lief hoorquote:Op maandag 20 november 2006 00:07 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga nu een dubieuze uitspraak doen, let op:
Als al die BeFfers komen, kom ik ook!
Whehehe tof!quote:Op maandag 20 november 2006 00:07 schreef Twisted_fok het volgende:
wtfquote:Op maandag 20 november 2006 00:07 schreef Twisted_fok het volgende:
Whahah!!! Je bent de 'd' vergeten !! _O _Oquote:Op maandag 20 november 2006 04:53 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik zag jou in e Stairway![]()
Heul niet!quote:Op maandag 20 november 2006 04:54 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Whahah!!! Je bent de 'd' vergeten !! _O _O![]()
![]()
_O _
-O_ WHuaha! ! HH!ROLFCOPAOSJNELR!
ghehe ge-editquote:
quote:Op maandag 20 november 2006 00:07 schreef Twisted_fok het volgende:
Gaat goed met de aanmeldingen zo, dan.quote:
Hoewel... als jij gaat...quote:
Alles hangt dus van Q.quote:
Forum Opties | |
---|---|