zeuren is goed, maar kom dan met een beter voorstel...quote:
Dit topic omdopen tot een 'hoi, neuken?' topic?quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
zeuren is goed, maar kom dan met een beter voorstel...
ONZ is elders...quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:12 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dit topic omdopen tot een 'hoi, neuken?' topic?
Dan weten we tenminste wie er nog iemand zoekt.
Ik meen het serieus, het lijkt me wel handig om in ieder geval te weten wie er komen. Anders staan er straks 3 man op de meeting.quote:
daarom moet er ook hier gemeld (of naar mij gemaild) worden of ze komen..quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:22 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik meen het serieus, het lijkt me wel handig om in ieder geval te weten wie er komen. Anders staan er straks 3 man op de meeting.
20 man en geen enkele vrouw. Nou, ik denk dat ze veel van elkaar zullen opsteken. Boek van DDA erbij, en gaan met die banaan.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:22 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik meen het serieus, het lijkt me wel handig om in ieder geval te weten wie er komen. Anders staan er straks 3 man op de meeting.
Dan zijn ze alle vijf voor mijquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:02 schreef cerror het volgende:
Dat wordt waarschijnlijk 30 mannen en 5 vrouwen ofzo.
dan ben ik erbij. dat moet ik zien.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:02 schreef dawg het volgende:
[..]
20 man en geen enkele vrouw. Nou, ik denk dat ze veel van elkaar zullen opsteken. Boek van DDA erbij, en gaan met die banaan.!
In dat geval...quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dan ben ik erbij. dat moet ik zien.
Nou, als jij komt, dan kom ik ook even langs. Dan zonderen we ons gewoon af in een hoekje, en gaan we het hebben over koetjes en kalfjes onder het genot van een bak B&J.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh het wordt echt een datemeet?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:12 schreef Stiletto het volgende:
lijkt me wel leuk, maar eerst maar eens kijken hoeveel vrouwen mannen er komen(en welke leeftijdscatagorie)
![]()
Pas maar op knul, daar zou ik je nog wel 's aan kunnen gaan houden.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, als jij komt, dan kom ik ook even langs. Dan zonderen we ons gewoon af in een hoekje, en gaan we het hebben over koetjes en kalfjes onder het genot van een bak B&J.![]()
30 man en 1 vrouw lijkt me realistischer.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:22 schreef Lucille het volgende:
[..]
Neem jij het ijs mee?quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pas maar op knul, daar zou ik je nog wel 's aan kunnen gaan houden.
Ja hé, zo krijg je natuurlijk geen meiden versierd daar hè, als ze zelf de attributen mee moeten nemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |