Ja iddquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]Gijs het spel is zo goed................. erg veel zin in. Ik was net even aan het gamen maar ben gestopt. Dit spel moet je gewoon s' avonds gamen. Vanavond Act 3 starten
Respect hoor,.... hardcore durf ik nog niet aan... eerst uitspelen op Casual en dan Hardcore in coop doen.... heb serieus hulp nodigquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja idd![]()
zit ook in Act 3 nu, 1 en 2 op Hardcore gehaald. Vanacht van 1 tot 3,30 SP gespeeld met een maatje van me
Zeker een Gijsquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:30 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb voor Insane ook wel hulpnodig vrees ik![]()
Die berserker![]()
wat een gijs was dat dan he
Da`s logische heyquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:19 schreef Bastard het volgende:
Die beserker was makkelijk eigenlijk.. gewoon doorrennen naar de volgende deur.
Zit nu ook in chapter 3.. valt niet mee.
Had chapter 2 halverweg op harcore gezet, maar kreeg toch casual achievment.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:05 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik lach me kapot met die meid hier. Lijkt wel af ze elke dag dingen bijleert ?
Vollop babbals al
[afbeelding]
Gaaf he Gijsquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:05 schreef -Struikrover- het volgende:
Vollop babbals al
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Da`s logische hey
anders kun je hem bij het laatste ckeckpoint op hardcore zetten![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:05 schreef -Struikrover- het volgende:
Vollop babbals al
[afbeelding]
Viel wel mee. Al met al 150 euro duurder uit dan bij www.plasmavisie.com.quote:
haal dan ook zo'n switch-box erbij:quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Viel wel mee. Al met al 150 euro duurder uit dan bij www.plasmavisie.com.
Maar nu heb ik hem dinsdag en als er iets mis is kan ik zo die winkel inlopen en de verkoper voor zijn bek slaan.
Trouwens ook deze erbij gehaald.
http://www.logitech.com/index.cfm/products/detailsharmony/NL/NL,CRID=2084,CONTENTID=11700&ad=emea_harmony_chart_555
RGBquote:Op zondag 19 november 2006 08:01 schreef Strolie75 het volgende:
Neej, tot M$ met een HDMI kabel komt verwissel ik de Wii en de 360 wel. Voor de rest gaat er niks op.
Trouwens, een DVD aansluiten, RGB of S-Video?
Prachtig Strol,... ik wil zelf deze voor mijn verjaardag halen/vragenquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Viel wel mee. Al met al 150 euro duurder uit dan bij www.plasmavisie.com.
Maar nu heb ik hem dinsdag en als er iets mis is kan ik zo die winkel inlopen en de verkoper voor zijn bek slaan.
Trouwens ook deze erbij gehaald.
http://www.logitech.com/index.cfm/products/detailsharmony/NL/NL,CRID=2084,CONTENTID=11700&ad=emea_harmony_chart_555
Daar zat ik ook aan te denken, maar die 555 is een stuk goedkoper en kwam in tests beter uit de verf dan de 895.quote:Op zondag 19 november 2006 09:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Prachtig Strol,... ik wil zelf deze voor mijn verjaardag halen/vragen
http://www.logitech.com/index.cfm/products/detailsharmony/NL/NL,CRID=2084,CONTENTID=10930&ad=emea_harmony_chart_895
Gijs ik had daar nog niet eens op geletquote:Op zondag 19 november 2006 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken, maar die 555 is een stuk goedkoper en kwam in tests beter uit de verf dan de 895.
Ja, dat is juist het fijne van deze. Je kunt hem helemaal via je PC configureren.quote:Op zondag 19 november 2006 10:26 schreef Chocobo het volgende:
Strol,.... heb jij nou ook dat je gewoon alle afstandsbedieningen van alle merken kan downloaden van de logitech site en in die remote kan uploaden?
Die kijk je toch met je 360quote:Op zondag 19 november 2006 08:01 schreef Strolie75 het volgende:
Neej, tot M$ met een HDMI kabel komt verwissel ik de Wii en de 360 wel. Voor de rest gaat er niks op.
Trouwens, een DVD aansluiten, RGB of S-Video?
Vind hem teveel lawaai maken daarvoor,........... ! Maar hij is er prima geschikt voor idd.quote:Op zondag 19 november 2006 11:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Die kijk je toch met je 360
Ik zit vast daar, secure pumpstation in die mijnquote:Op zondag 19 november 2006 11:56 schreef Chocobo het volgende:
ACT3 gisteren,.................... ziek
Done itquote:Op zondag 19 november 2006 12:14 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik zit vast daar, secure pumpstation in die mijn
heb hulpnodig
Respect hoor,..... ik ook aan het begin van act 4 !quote:Op zondag 19 november 2006 13:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Done it
zit in act 4 harcore
foto's Gijs we willen foto's zienquote:Op maandag 20 november 2006 08:28 schreef Bastard het volgende:
Dank jullie wel voor alle felicitaties, was echt een hele leuke dag
Zal vanavond ff kijkenquote:Op maandag 20 november 2006 08:43 schreef Magneet het volgende:
[..]
foto's Gijs we willen foto's zien
Ik ook na de aankoop van die TVquote:Op maandag 20 november 2006 09:18 schreef -Struikrover- het volgende:
Zit er sterk aan te denken RS ook maar te halen
Die tv ookquote:Op maandag 20 november 2006 09:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ook na de aankoop van die TV
Ja, ik ben erg benieuwd!quote:Op maandag 20 november 2006 09:24 schreef -Struikrover- het volgende:
Die tv ook
je gaat genieten gijs
Lijkt me een goed plan!quote:Ik ben wel 2 weken aan het klooien geweest om alles naar m`n zinnen in te stellen. Kan je over msn wel de instellingen geven zoals ik ze heb als het zover is
Bij alle digitale bronnen ( 360, dvd-spelr, dig tv ) moet je alle hulpmiddeltjes uitzetten ( ruisonderdrukking, zwartcorrectie enz. )quote:Op maandag 20 november 2006 09:26 schreef Strolie75 het volgende:
Lijkt me een goed plan!
heb je al tips met zaken die ik sowieso moet aan of uitzetten?
Hij is aan t lezen... sssttt..... tis in t engels.... dan duurt t ffquote:
Dat je daarover twijfelt is al belachelijk eigenlijk. Speel de demo maar ns met Kep en mij.quote:Op maandag 20 november 2006 09:18 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik wilde hem gister downloaden...maar het gaat erg traag. En je kunt niet tegelijk downloaden en Gears spelen.quote:Op maandag 20 november 2006 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat je daarover twijfelt is al belachelijk eigenlijk. Speel de demo maar ns met Kep en mij.
Ik kan jou hetzelfde over Gears vertellenquote:Op maandag 20 november 2006 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat je daarover twijfelt is al belachelijk eigenlijk. Speel de demo maar ns met Kep en mij.
Daar heb ik simpelweg geen tijd voor. Als FFXII en Tony 8 er niet waren geweest dan had ik m ws ook wel gehaald.quote:Op maandag 20 november 2006 11:39 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik kan jou hetzelfde over Gears vertellen
Ow, Final Fantasy III op de DS is ge-wel-dig.quote:Op maandag 20 november 2006 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daar heb ik simpelweg geen tijd voor. Als FFXII en Tony 8 er niet waren geweest dan had ik m ws ook wel gehaald.
dat is echt hilarischquote:Op maandag 20 november 2006 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dat soort baantjes dan? Via een studente uitzendburo ofzo iets?quote:Op maandag 20 november 2006 12:09 schreef kepler het volgende:
makkelijkste 20 euro ooit verdiendVanwege een opening van een fietspad moest ik het verkeer tegenhouden (duurde 5 minuten). De rest van de 2 uur warme chocolademelk gedronken en taart gegeten. De paraplu mochten we ook houden
Echt Gijs... je weet niet wat je mist... dit is een game op een geheel nieuw vlak... ken niets wat hier aan kan tippen. Maar dat is mijn bescheiden mening.quote:Op maandag 20 november 2006 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar heb ik simpelweg geen tijd voor. Als FFXII en Tony 8 er niet waren geweest dan had ik m ws ook wel gehaald.
Nou onwijs inderdaad.. weet gewoon niet meer waar we al het speelgoed moeten laten.. want haar kist zit ook al volquote:Op maandag 20 november 2006 11:59 schreef Quinny het volgende:
Jasmijntje, nog gefeliciteerd met je 1 ste verjaardag
Je bent vast en zeker onzettend verwend
quote:Op maandag 20 november 2006 12:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou onwijs inderdaad.. weet gewoon niet meer waar we al het speelgoed moeten laten.. want haar kist zit ook al vol
Gijs. Als ik dat zeg van een Nintendo game doet het je ook niets toch?quote:Op maandag 20 november 2006 12:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Echt Gijs... je weet niet wat je mist... dit is een game op een geheel nieuw vlak... ken niets wat hier aan kan tippen. Maar dat is mijn bescheiden mening.
Ik denk dat we Sint en Kerst heel klein voor haar houden.. misschien kleding ofzo maar heeft ze ook wel veel. Maar ze heeft nou met dr verjaardag van iedereen wel 2 of 3 dingen gehad..quote:
Onwetendheid is een zege zal ik maar zeggen....quote:Op maandag 20 november 2006 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs. Als ik dat zeg van een Nintendo game doet het je ook niets toch?ELKE game is minder dan een nieuwe Final. En dat is mijn mening
We doen alleen aan sint en met kerst krijgen ze beide een speelgoedkist van mijn oudersquote:Op maandag 20 november 2006 12:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat we Sint en Kerst heel klein voor haar houden.. misschien kleding ofzo maar heeft ze ook wel veel. Maar ze heeft nou met dr verjaardag van iedereen wel 2 of 3 dingen gehad..
yup, via ASA uitzendburoquote:Op maandag 20 november 2006 12:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dat soort baantjes dan? Via een studente uitzendburo ofzo iets?
Haiquote:
En opzich is het best nog wel grappig dit soort baantjesquote:Op maandag 20 november 2006 12:49 schreef kepler het volgende:
[..]
yup, via ASA uitzendburo
verdiend niet veel, maar tis beter dan niks
Was erg gezelligquote:Op maandag 20 november 2006 12:53 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hai
Was het gezellig gisteren met mijn mannen?
uuh, als je RDP opstart > options > local rescources en dan local drives aanvinken. Dan komt de lokale drive op de remote pc beschikbaarquote:Op maandag 20 november 2006 13:01 schreef Bastard het volgende:
Magneet, hoe kan ik bij RDP zorgen dat ik ook files kan transferen?
Thanks, het werkt.quote:Op maandag 20 november 2006 13:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
uuh, als je RDP opstart > options > local rescources en dan local drives aanvinken. Dan komt de lokale drive op de remote pc beschikbaar
dit soort baantjes wel, maar sommige baantjes zijn echt te saai en geestdodendquote:Op maandag 20 november 2006 12:53 schreef Quinny het volgende:
[..]
En opzich is het best nog wel grappig dit soort baantjes
Alle buitenlanders moeten terugquote:Op maandag 20 november 2006 14:48 schreef Bastard het volgende:
http://www.burorenkema.nl/2006/11/zweefwijzer.php
Wouter Windvaanquote:Op maandag 20 november 2006 15:22 schreef Bastard het volgende:
Ik ben in dubio... ik wil dit en dan weer dat.. en de beste partij waarmee ik me dan kan vereenzelvigen is de PVDA
Ik haal die game blind Gijsquote:Op maandag 20 november 2006 09:18 schreef -Struikrover- het volgende:
Werkt briljant zo.... was ooit eens vergeten de printers ook aan te vinken. Snapte in het begin waarom ik die printer maar niet zagquote:Op maandag 20 november 2006 13:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
uuh, als je RDP opstart > options > local rescources en dan local drives aanvinken. Dan komt de lokale drive op de remote pc beschikbaar
Nee joh?quote:Op maandag 20 november 2006 16:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Werkt briljant zo.... was ooit eens vergeten de printers ook aan te vinken. Snapte in het begin waarom ik die printer maar niet zag
Vroeg je wat Gijs? Moet nog teruglezen!quote:
Dikke vinger voor jequote:Op maandag 20 november 2006 18:36 schreef Chocobo het volgende:
Geweldig spel idd,............ hoop jullie echter ook bij Rainbow Six te zienTerrorist hunt met zijn allen!
Rainbow Six heerst zo hardquote:Op maandag 20 november 2006 19:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dikke vinger voor je
Heb CoD3 voor MP en GoW voor MP.. die laatste net 3 dagen!
De gekke Nexiums gaan voor dat spel... dus ik ook eigenlijk. Noot en Kep ook..... hoop nu ook Struik en Strol nog zover te krijgen..... Strol heeft al een cam bijvoorbeeldquote:Op maandag 20 november 2006 19:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dikke vinger voor je
Heb CoD3 voor MP en GoW voor MP.. die laatste net 3 dagen!
misschien wel tweequote:Op maandag 20 november 2006 19:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan vermaken jullie je wel voor een week
Video review IGN... meer zeg ik niet Gijsquote:
Leuk voor zequote:Op maandag 20 november 2006 19:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De gekke Nexiums gaan voor dat spel... dus ik ook eigenlijk. Noot en Kep ook..... hoop nu ook Struik en Strol nog zover te krijgen..... Strol heeft al een cam bijvoorbeeld
of nog beter, gewoon ff komen terrorist-huntenquote:Op maandag 20 november 2006 19:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Video review IGN... meer zeg ik niet GijsSerieus... check die nou
DAN pas besluiten!
Ja ik start hem zo weer op......... ! Ik vind terrorist hunt zooo cool,... maar vooral omdat het je eigen character is. Grafisch wel een stuk minder dan GoW,... helemaal de MP... die heeft wel een downgrade op de SP graphs gehad lijkt me, maar daar gaat het spel niet om..... gewoon lekker lachenquote:Op maandag 20 november 2006 19:29 schreef kepler het volgende:
[..]
of nog beter, gewoon ff komen terrorist-hunten
Wanneer begint de volgende hype weer Gijs, misschien doe ik dan weer meequote:
Ik hype deze games al maanden Gijs.... dat weet je toch... GoW en Rainbow Sixquote:Op maandag 20 november 2006 19:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wanneer begint de volgende hype weer Gijs, misschien doe ik dan weer mee
Ja Gijs....quote:Op maandag 20 november 2006 19:37 schreef Strolie75 het volgende:
Mass Effect ja...dat wordt er ook weer eentje hoor.
Die schijnt trouwens heel erg cool te zijn. Lovende reviews.quote:
voor een rustige periode, zo ergens in februari ofzoquote:
Nee Gijs...must have...quote:Op maandag 20 november 2006 19:38 schreef Chocobo het volgende:
Ja Gijs....Dat is niet eens grappig,... die hoef ik niet te hypen bij je toch?
Wat Strol en jij zeggen inderdaad....... lovende reviews... maar ook ik sta open voor hypes Gijsjes.... maak me gek... laat me pinnen.... dwing me te pinnenquote:Op maandag 20 november 2006 19:39 schreef kepler het volgende:
[..]
voor een rustige periode, zo ergens in februari ofzo
Hoor alleen maar toffe verhalen erover
ze hebben het over Pixar-kwaliteit graphicsquote:Op maandag 20 november 2006 19:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat Strol en jij zeggen inderdaad....... lovende reviews... maar ook ik sta open voor hypes Gijsjes.... maak me gek... laat me pinnen.... dwing me te pinnen
Respeeeect Gijsquote:Op maandag 20 november 2006 19:42 schreef kepler het volgende:
[..]
ze hebben het over Pixar-kwaliteit graphics
zou best eens kunnen, GoW was bij de MM ook maar 35 euroquote:Op maandag 20 november 2006 19:49 schreef Chocobo het volgende:
Weet niet of dit een aantal Gijsjes over de streep trekt maar dit vond ik in het 360 topic ! Weet niet of het waar is maar toch? Zou een KOOPJE zijn!!
Mensen.. Rainbow six vegas, 30 euro bij de saturn als hij uitkomt!
Oh saturn is mediamarkt alleen andere naam
hahahahahahaquote:Op maandag 20 november 2006 20:00 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, jij hebt toch ook een DS? FFIII niks voor jou?
Net heerlijk turn-based gebattled op de pot
Ik zit elke dag een uur in de trein, anderhalf uur als ik mijn aansluiting mis. En ik moet vaak voor het werk reizen. En dan nog bij mijn kuiken gamen.quote:Op maandag 20 november 2006 20:03 schreef Chocobo het volgende:
hahahahahaha
Hoe is FF op de DS Gijs.... ja het spel is zeker wel wat voor me, maar het is net wat je zegt.... tijd. Wil het bij GoW en Rainbow Six houden voorlopig. CoD3 zal ik alleen SP nog moeten doen.
Must have dusquote:Op maandag 20 november 2006 20:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zit elke dag een uur in de trein, anderhalf uur als ik mijn aansluiting mis. En ik moet vaak voor het werk reizen. En dan nog bij mijn kuiken gamen.Dan gaan die DS games wel rap, ik denk dat ik er meer op speel dan op mijn 360.
FFIII is erg cool. Beetje zelfde stijl als FFVII, alleen iets blokkeriger. Maar voor een DS game erg mooi. Ook helemaal met het touchscreen te bedienen! Prachtige muziek ook
Jaquote:
Ik vond die trein erg tof, alleen Braam was een bitch.quote:Op maandag 20 november 2006 22:51 schreef -Struikrover- het volgende:
Act 5 is zeer kort mag ik wel zeggen, slechte act
Het is een stuk moeilijker geworden!quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Net heeeeeerlijk 4P co-op gedaan in RSVegasStrol, Kep, Koei en ik. Nog steeds de demo niet uitgespeeld alleen
![]()
Het vlees is zwak.quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:18 schreef Chocobo het volgende:
Tis echt af en toe een soap hierzo.
We kopen het niet en uit eindelijk kopen we het (heel voorspelbaar) toch allemaal
afz. Quinny
Welkom in onze wereld Gijsquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:33 schreef -Struikrover- het volgende:
Door jullie klootzakken heb ik een backlog
regen ?quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:43 schreef Quinny het volgende:
Houd het nog op met regenen vandaagMoet echt heel erg nodig boodschappen doen
![]()
quote:
Nee,dat geloof ik nietquote:
quote:
Ik moest aan jou en Rainbow Six denkenquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:48 schreef mr_Brown het volgende:zou die ezel t zelf nou doorhebben?
quote:Orderoverzicht
Faktuuradres:
Struikrover
Las Vegas 119
4587 fd USA
Referentie: web1545809
Orderdatum: 21-11-2006
Leverwijze: Prepay
Artikel omschrijving Systeem Prijs Aantal Korting Totaal Status
Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas Xbox 360 59,99 verwacht: 30-11-2006
Live Vision / Camera -Microsoft- Xbox 360 49,99 voorradig
Uw huidige spaarpunten saldo: 27 punten.
ja dusquote:
Dan is B. zeker nu ook een krantenwijk begonnenquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dat, en ik heb wat bijverdiend
Neuh, die heeft geld zatquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dan is B. zeker nu ook een krantenwijk begonnen
quote:Struikrover's Weekly Recap- 11/20/2006
It is hard to believe another week has passed. Here is the recap: It is a good one! Struikrover had seven days of gaming! In a row! I know! Crazy! We added 250 points of gamerscore. Points are good! Those 12 achievements were worth it I guess! Also, by my expert calculations, Struikrover's favorite game this week was Gears of War. He played it on 4 of the days.
1499 (met korting)quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoeveel kostte die nou?
Ik vond het op zich nog wel meevallen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kenker wat veel geldDie gedachte zet ik meteen weer uit mn hoofd
Gijs, down die demo van RSV!quote:
Gijs ik ga er niet eens aan beginnenquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, down die demo van RSV!Ik ben om.
Waar zijn de foto's van Jasmijn?quote:
Oh jaquote:
En?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Ja was gisteren eigenlijk zo moe dat ik verder ook niet meer achter de pc heb gezeten.
oh ik dacht dat je thuis wasquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ik kan ze niet zo toveren... ze staan thuis op mn pc
Was ie daar nog niet uitgegroeid dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:39 schreef Magneet het volgende:autostoeltjes zijn binnen. Merlijn kan eindelijk uti de Maxi Cosi
Nope, tis nu eenmaal niet zo'n groot mannetje. Nog een maandje en hij wordt ook 1quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Was ie daar nog niet uitgegroeid dan?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:40 schreef Magneet het volgende:
[..]
Nope, tis nu eenmaal niet zo'n groot mannetje. Nog een maandje en hij wordt ook 1
Wiequote:Etten Leur, 21 November 2006
Beste Dimitri,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Een fijne dag en vele gelukkige jaren toegewenst.
Het Concise team.
www.concise.nl
Concise Business Services B.V.
Bezoekadres: Bredaseweg 29 4872 LA Etten-Leur
Postadres: Postbus 505 4870 AM Etten-Leur
Tel: 076-5047200 Fax: 076-5047209
Dimitri. Dat ben jij!quote:
sow das was dan opzich ook snel. regel is geloof ik 9 kilo of met het hoofd er bovenuit. Merlijn voldoet eigenlijk nog aan geen van beide maar hij heeft ondertussen een hekel aan de maxi cosiquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:45 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Jasmijn zit al dik een half jaar in de autostoel, die paste niet meer in de maxicosy
Grappigquote:Grappig, een vriendin van Tam heeft na 5 miskramen afgelopen Zondag de geboorte gehad van haar zoontje.. ook de 19e dus net als Jasmijn.
whahahahahahaquote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:35 schreef Strolie75 het volgende:
Kut, ik ben mijn oproepkaart voor morgen kwijt.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:00 schreef Bastard het volgende:
Als beloofd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja mooi hequote:Op dinsdag 21 november 2006 19:36 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
![]()
Die verbazing ook toen de kamer vol was en dat Jasmijn naar beneden kwam.
Weekend viel toch ook wel mee.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja mooi he![]()
Ze heeft nu homeopathische druppels voor die kiespijn.. ze is meteen stil savonds en snachts
(helpt ook tegen oorontsteking)
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:00 schreef Bastard het volgende:
Als beloofd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
welke heeft ze?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja mooi he![]()
Ze heeft nu homeopathische druppels voor die kiespijn.. ze is meteen stil savonds en snachts
(helpt ook tegen oorontsteking)
Die linkse ?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sja das een flinkert hoor
Hier was 't nog een dikke prop
[afbeelding]
Ohhhh,... Gijs vertel eens.... hoe is het beeld... welke reso heb je je Xbox nu staan? Wel component gebruikt toch....quote:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:38 schreef -Dries- het volgende:
Waarom heet iedereen in GAM Gijs?
quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:47 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Oké, en notorious_roy is dus ook een Gijs? Waarom is het geen notorious_gijs dan? (Ja.. ik ben echt benieuwd)
Oh Jasmijn wat ben jij al een dametje aan het wordenquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:00 schreef Bastard het volgende:
Als beloofd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik weet het nog steeds nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:12 schreef Strolie75 het volgende:
Mooi debat vanavond op TV zeg. JP deed het goed!
Één van hun reuze katten gijsquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:39 schreef mr_Brown het volgende:WTF ligt daar op de grond dan??!!!
[afbeelding]
heerlijke foto's gijs!
Dat is Isabellequote:Op dinsdag 21 november 2006 22:39 schreef mr_Brown het volgende:WTF ligt daar op de grond dan??!!!
[afbeelding]
heerlijke foto's gijs!
quote:Op woensdag 22 november 2006 06:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is Isabelle
Die houdt van een stevige massage
Ja dat vasthouden inderdaadquote:Op woensdag 22 november 2006 07:47 schreef Magneet het volgende:
[..]zelfde als Salem hier dus. Brian laat zich af en toe een aaitje geven en Face is dermate dom dat Merlijn hem regelmatig besluipt & bespringt. Andere keren komt Face zelf voor een aai en komt dan niet meer weg omdat Merlijn hem vol vast heeft
Heb jij ook zo'n kwijlkat? Dan is de mijne gelukkig niet de enige. ALs je die rooie begint te aaien is het net alsof je een kraan opengedraaid hebtquote:Op woensdag 22 november 2006 08:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat vasthouden inderdaad![]()
Die kat doet het er om hoor.. komt in de buurt van Jasmijn liggen, "pak me dan" .. en helemaal gaan kwijlen
Ja bij mij ookquote:Op woensdag 22 november 2006 08:42 schreef Magneet het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n kwijlkat? Dan is de mijne gelukkig niet de enige. ALs je die rooie begint te aaien is het net alsof je een kraan opengedraaid hebt
quote:Op woensdag 22 november 2006 00:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Één van hun reuze katten gijsze hebben er 3
![]()
Jasmijn
quote:Op woensdag 22 november 2006 08:42 schreef Magneet het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n kwijlkat? Dan is de mijne gelukkig niet de enige. ALs je die rooie begint te aaien is het net alsof je een kraan opengedraaid hebt
quote:
Debat gister gezien?quote:Op woensdag 22 november 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik twijfel nog steeds een beetje tussen VVD en CDA. Zometeen nog kort ff beide sites bekijken en dan op naar de stembussen
Nope, maar debatten interesseren me vrij weinig aangezien dat meer een 'jij bent stom' nietes-welles verhaaltje is. Bovendien stem ik op partijstandpunten, niet op personen die toevallig goed kunnen debatteren.quote:
Ah ok, heeft ie nog lang over gedaan dan eigenlijk.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:39 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
DVD is binnen van Brotherhood of War.
Stond bij 3 tot 6 dagen.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah ok, heeft ie nog lang over gedaan dan eigenlijk.
Oh die is lachen!quote:Op woensdag 22 november 2006 13:50 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Stond bij 3 tot 6 dagen.
Ach heb hem nu ben wel benieuwd, vanavond Pirates of the Caribbean 2 kijken.![]()
het ROy effect dusquote:Op woensdag 22 november 2006 17:08 schreef kepler het volgende:
Mijn 360 loopt vast als mijn koelkast aanslaat![]()
Yup, veldhoven weer.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:02 schreef gijsje79 het volgende:
Zal het straks wel zien.
Dus morgen weer touren.
Heb je die koelkast toevallig van Noot overgenomen ?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:08 schreef kepler het volgende:
Mijn 360 loopt vast als mijn koelkast aanslaat![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:46 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Relax.
Morgen de laatste werkdag van de week alweer.![]()
1,5 dag gewerkt deze week.
quote:
Iets rechtser gestemd.quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:24 schreef Bastard het volgende:
Ook CDA.. nr 14 een Alphense.. Liesbeth
ik denk dat ik maar een krachtstroom aansluiting ga eisenquote:Op woensdag 22 november 2006 17:12 schreef gijsje79 het volgende:
Dat's flink irritant als je op Live zit.
Of hebben jullie daar maar 115 volt?
Voor een studentquote:Op woensdag 22 november 2006 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
CDA stemmersIk ben zelf voor VVD gegaan, op Kamp
Ondanks een verschrikkelijk slechte kandidatenlijst toch de VVD gekozen vanwege de partijpunten.
quote:Op donderdag 23 november 2006 01:35 schreef kepler het volgende:
ik wist het echt niet, uiteindelijk dus voor de SP gekozen...
Nieuw Zeelandquote:Op donderdag 23 november 2006 07:04 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh
We gaan of links met de SP of christelijk met de CU.
Tijd om te emmigreren geloof ik.
Scandinavië, Zwitserland of Canada.quote:
Of SFquote:Op donderdag 23 november 2006 07:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Scandinavië, Zwitserland of Canada.
Maar Australië en Nieuw-Zeeldan lijkt me ook leuk.
Of China.
Daar gedragen de communisten zich tenminste als VVD-ers
Hoest met je tv gijs, krijg je `m een beetje naar je zinnen ingesteldquote:Op donderdag 23 november 2006 07:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Scandinavië, Zwitserland of Canada.
Maar Australië en Nieuw-Zeeldan lijkt me ook leuk.
Of China.
Daar gedragen de communisten zich tenminste als VVD-ers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |