Dankjewel, grapjas!quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:43 schreef RiDo78 het volgende:
Gefeliciteerd joh!
Vandaar dat je zo om boeken zit te springen, je nieuwe boekenkast moet vol
Ik ben benieuwd naar de foto's!
Nee, is helemaal voor mij alleen!quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:19 schreef RiDo78 het volgende:
Leuk stekkie! Helemaal voor jouw alleen of mag er iemand van meegenieten?
Klopt, het was ook niet de bedoeling stil te zitten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:32 schreef RiDo78 het volgende:
Jij zit ook niet stil![]()
Maar een nieuw stekkie is voldoende motivatie toch?
Heeerlijk... dan kun je alles volledig naar je eigen smaak inrichten zonder rekening te hoeven houden met anderen. Als jij een muur pimpelpaars wil, dan wordt die pimpelpaars! Punt! En als je de tweede slaapkamer wilt gebruiken als washok/rommelhok... who cares?quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:33 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Nee, is helemaal voor mij alleen!![]()
Klopt, en ga ik ook wel zeker doen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:38 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Heeerlijk... dan kun je alles volledig naar je eigen smaak inrichten zonder rekening te hoeven houden met anderen. Als jij een muur pimpelpaars wil, dan wordt die pimpelpaars! Punt! En als je de tweede slaapkamer wilt gebruiken als washok/rommelhok... who cares?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |