Dat lijkt me toch wel weer een hoogtepunt in je leven.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:39 schreef Againzender het volgende:
Op het werk gaat de beamer natuurlijk gewoon de hele week weer op de webcam van 3FM, wat de bezetting ook zou zijn
Ik weet niet wat `t is. Denk dat `t er mee te maken heeft dat `t net lijkt alsof ie zich zelf echt helemaal tof vindt terwijl ie dat niet is. Te erg proberen grappig te zijnquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:47 schreef crossover het volgende:
Waarom heeft hier iedereen toch zo'n hekel aan Lantinga?
3FM en de DJ's ervan vind je volgens mij helemaal geweldig, OF gewoon kut. Iig dat gevoel krijg ik.
quote:Op maandag 27 november 2006 20:06 schreef rubbereend het volgende:
Giel, Gerard en Sander!
Ik vond m erg leuk op vrijdagavond als sidekick van Swijnenberg. Maar nu hij elke dag 3 uur te horen is hoor je toch elke keer hetzelfde. Mij irriteert het iig. In het Glazenhuis wil ik bevlogen DJ's zien en horen die verstand hebben van muziek. Bij zijn Coen en Sandersjow heeft Sander een klankbord en chemie met Coen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:47 schreef crossover het volgende:
3FM en de DJ's ervan vind je volgens mij helemaal geweldig, OF gewoon kut. Iig dat gevoel krijg ik.
[droom modus]quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik vond m erg leuk op vrijdagavond als sidekick van Swijnenberg. Maar nu hij elke dag 3 uur te horen is hoor je toch elke keer hetzelfde. Mij irriteert het iig. In het Glazenhuis wil ik bevlogen DJ's zien en horen die verstand hebben van muziek. Bij zijn Coen en Sandersjow heeft Sander een klankbord en chemie met Coen.
In het huis moet hij het vaak alleen doen. We zien wel of hij door de mand valt.
Vast wel. Ik gok dat dat op NED1 zal zijn, aangezien daar nu de hele ochtend en een groot deel van de middag het Journaal + Tekst TV wordt uitgezonden. Vorig jaar was dat nog het geval op NED2 en was het dus daar te zien, vandaar.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:11 schreef maril het volgende:
Wordt het ook weer op tv uitgezonden.
ja, je moet toch wat als het op voetbalgebied niet luktquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:41 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel weer een hoogtepunt in je leven.
Ik heb geen hekel aan Sander, maar hij is niet mijn favoriet op 3FM.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:47 schreef crossover het volgende:
Als Claudia afwezig is is het best te pruimen inderdaad. Beetje zwak om te zeggen dat Lantinga erin zit vanwege een tv-programma. Ik denk dat De Brey wel 10x beroemder dan Lantinga. Ze is ook 10x irritanter en daarom is ze niet gekozen...quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:21 schreef SunChaser het volgende:
De reden dat lantinga erin zit is omdat hij ook een tv programma heeft. Claudia heeft dat ook natuurlijk, maar die is toch al minder populair. Wat ik raar vind want Claudia drOp is een erg lekker middagprogramma.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:21 schreef SunChaser het volgende:
De reden dat lantinga erin zit is omdat hij ook een tv programma heeft. Claudia heeft dat ook natuurlijk, maar die is toch al minder populair. Wat ik raar vind want Claudia drOp is een erg lekker middagprogramma.
Was ik weer :-) Ik vind het natuurlijk jammer dat ik er niet bij zit, maar ben blij met het gekozen trio en alle toffe reacties en steunbetuigingen die ik heb gekregen. Ik heb er net een stuk over geschreven op m'n log.quote:Waarom reageert Veenstra niet meer trouwens. Wil wel weten of hij erg teleurgesteld is.
Claudia populair?quote:Op zondag 10 december 2006 02:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]Claudia is enorm populair, uitverkochte theatershow enzo! Sander maakt gewoon leuke radio. Hij heeft toch niet voor niets de prijs voor grootste radio talent gekregen? Het bijzonder goede timeslot op 3FM gekregen?
Als jij nou nog effe een jaar bij 3FM blijft hangen zetten we volgend jaar gewoon een actie op.quote:Op zondag 10 december 2006 09:57 schreef MichielV het volgende:
[..]
Was ik weer :-) Ik vind het natuurlijk jammer dat ik er niet bij zit, maar ben blij met het gekozen trio en alle toffe reacties en steunbetuigingen die ik heb gekregen. Ik heb er net een stuk over geschreven op m'n log.
* eenschquote:Op zondag 10 december 2006 14:16 schreef X. het volgende:
Michiel had erin gemoeten ipv Sander...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |