Wij gaan nog even een dagje Veenstra-lobby-enquote:Op donderdag 7 december 2006 08:58 schreef SunChaser het volgende:
Gelukkig Sander eruit. Nu Veenstra nog ipv De Breij.
Swijnenberg is nog helemaal niet in de tussenstand geweest.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:03 schreef dwerg het volgende:
[..]
Claudia d'rop is een ontzettend leuk programma. Als het gepresenteerd wordt door Eric Corton. Of Sander de Heer. Of Rob Stenders.
hoogtepunt vind ik altijd als Giel zn bui heeft en lekker gaat liggen pielen met plaatjes; vanalles door elkaar draaien, leuke houseplaatsjes eruit pikken enzoquote:Op donderdag 7 december 2006 01:14 schreef SunChaser het volgende:
Sander Lantinga irriteert gewoon snel, zn stem, zn gebrek aan muziekkennis, zn humor. Mijn favoriete Glazenhuis momenten waren snachts als Ekdom en en Beelen of Ekdom en Van der Goes lekker gingen filosoferen over muziek.
Ekdom en Beelen snachts is sowieso een goede comboquote:Op donderdag 7 december 2006 01:14 schreef SunChaser het volgende:
Sander Lantinga irriteert gewoon snel, zn stem, zn gebrek aan muziekkennis, zn humor. Mijn favoriete Glazenhuis momenten waren snachts als Ekdom en en Beelen of Ekdom en Van der Goes lekker gingen filosoferen over muziek.
Net nog even via de SMS op deze 3 gestemd. Lijkt me wel zeker dat Giel en Claudia erin komen die zijn de tussenstand niet uitgeweest volgens mij.quote:Op donderdag 7 december 2006 08:56 schreef Againzender het volgende:
Giel, Claudia en Gerard volgens de tussenstand.
Net trouwens een strakke actie van Veenstra tijdens Leuk is anders. Hij noemde op 3FM het mobilenummer van een radiopiraat die uitzend op de frequentie van 3FM, en daarvoor had hij de piraat een paar keer opgebeld met geinige vragen. Het deed mij een beetje denken aan Giel vroeger.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:03 schreef evert het volgende:
kom op allemaal Michiel stemmen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |