Ja sorry, nog excuses.quote:De afgelopen week heb ik een forse dosis Veenstra gehad, omdat je voor Paul inviel, en dat beviel wel
ik sluit mij helemaal bij je aanquote:Op woensdag 6 december 2006 16:33 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, excuses voor dat t tijdelijk was en die saaie Rabbering er weer is ja
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://xs410.xs.to/xs410/06493/veenstra-glazen-huis.jpg]afbeelding][/url]
![]()
Niet mee spotten hequote:Op woensdag 6 december 2006 21:04 schreef MichielV het volgende:
Krijg net een fax dat ik morgen weer ff RabRadio doe.
Interessante vraag. Ik ben daar zelf ook wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:06 schreef JeroenV het volgende:
Hoe groot schat je zelf de kans in om in het huis terecht te komen en hoe kijk je tegen het eventuele avontuur aan?
Om heel eerlijk te zijn geef ik mezelf een niet al te grote kans -- van alle kanshebbers werk ik het kortst bij 3FM en dan ook nog in de avond, als er minder mensen luisteren. Het is wel tof om te zien dat de mensen die naar MetMichiel luisteren heel enthousiast reageren, vooral op internet zie ik veel leuke reacties en steunbetuigingen.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:06 schreef JeroenV het volgende:
Hoe groot schat je zelf de kans in om in het huis terecht te komen en hoe kijk je tegen het eventuele avontuur aan?
Rick mag de voeten van de 3FM dj's komen kussen!quote:Op woensdag 6 december 2006 22:02 schreef borisz het volgende:
Het zal leuk zijn als je erin komt. moet je ook een keer snachts programma doen en dan moet je verbinding leggen met Rick van V![]()
dat is pas lol denk ik![]()
ach, als het maar geld oplevertquote:Op woensdag 6 december 2006 22:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Rick mag de voeten van de 3FM dj's komen kussen!
Ik hoop dat je erin komt! MetMichiel is altijd wel leuk. Wanneer worden er meer tussenstanden bekend gemaakt?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:30 schreef MichielV het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn geef ik mezelf een niet al te grote kans -- van alle kanshebbers werk ik het kortst bij 3FM en dan ook nog in de avond, als er minder mensen luisteren. Het is wel tof om te zien dat de mensen die naar MetMichiel luisteren heel enthousiast reageren, vooral op internet zie ik veel leuke reacties en steunbetuigingen.
Mocht het toch gebeuren dat ik in het Glazen Huis kom, dan lijkt me dat een waanzinnige ervaring. Super intens (niet eten, 24 uur per dag met radio bezig zijn), maar wel fantastisch en nog voor een goed doel ook. Wat wil een mens nog meer!
Elke ochtend bij Giel Beelen volgens mijquote:Op woensdag 6 december 2006 23:05 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik hoop dat je erin komt! MetMichiel is altijd wel leuk. Wanneer worden er meer tussenstanden bekend gemaakt?
Op zijn minst ja..quote:Op woensdag 6 december 2006 22:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Rick mag de voeten van de 3FM dj's komen kussen!
Beelen, Ekdom en Veenstra zijn echte muziekfreaks, hoewel je dat bij Giel helaas steeds meer alleen maar 's nachts hoort.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Elke ochtend bij Giel Beelen volgens mij
Snap nioet dat mensen stemmen op Sander Lantinga. Hij is ook nhiet echt een DJ, hij is meer een stoorzender, soms leuk, al snel vervelend. Bij de anderen voel je de passie voor radio.
Ik hoop daarom op Beelen en Ekdom, 2 vrienden, en Ekdom en Veenstra, die snel groeien in hun vrijdagavondprogramma.
mwoah, het gaat mij snel vervelen, maar smaken verschillenquote:Op donderdag 7 december 2006 00:21 schreef rubbereend het volgende:
Lantinga is tof; altijd humor!
klopt maar je moet dus van alles wat in het huis hebben!quote:Op donderdag 7 december 2006 00:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
mwoah, het gaat mij snel vervelen, maar smaken verschillen
humor, muziekkennis, sociaal bewogen..... tja, Lantinga laat het daar bij muziekkennis een beetje afweten vind ik. Maar ja, dat doet Claudia ook, en die mag er van mij best inquote:Op donderdag 7 december 2006 00:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klopt maar je moet dus van alles wat in het huis hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |